Uken som gikk- Ny bil, slemme blogglesere og liquid lipstick

Annonse

Heey!

Nok en uke er straks over, og jeg tenkte derfor å dele mine oppturer og nedturer denne uken på bloggen. Denne uken har vært slitsom, men jeg har også hatt det veldig gøy. Jeg gleder meg allerede til uken som kommer, for det skjer mye morsomt da også!

Ukens høydepunkt

Det er vel ingen hemmelighet hva høydepunktet denne uken har vært. Jeg har som sagt endelig sluppet ut min egen liquid lipstick. Jeg er så fornøyd, og jeg virkelig elsker fargen. Jeg ble så utrolig glad da jeg leste gjennom alle deres tilbakemeldinger, og det betyr så mye for meg at dere synes den var fin. Jeg har ventet så utrolig lenge med å kunne fortelle dere om denne, og derfor er det så deilig at den endelig er ute. Helt sykt at den nå er ute til salg, men det er et veldig begrenset antall. Det betyr at det kommer til å bli utsolgt om ikke lenge, og etter hva jeg har hørt har det blitt solgt en del allerede. SÅ GØY! Dere kan kjøpe den HER nå om dere vil det♡ 

Ukens opptur

At jeg endelig har fått bilen min. Herregud, så deilig det er med bil! Aleks og jeg har allerede kjørt rundt masse, og det er så gøy. Jeg er kjempefornøyd med bilen min, og jeg synes den er helt perfekt. Jeg gleder meg til den dagen jeg har lappen og kan kjøre rundt i den selv. Litt kjipt at jeg ikke har lappen enda, men den kommer om ikke lenge håper jeg. Det er så mye kult inni bilen som jeg skal filme til dere en dag. Blant annet LED- lys i forskjellige farger (noe Aleks synes var dødsharry), og at man kan ta av litt av taket. Jeg er så fornøyd!

 Processed with VSCO with s2 preset

Ukens nedtur

At jeg har hatt ekstremt mye å gjøre, og bedt Aleks litt for mye om hjelp. Jeg får litt dårlig samvittighet når jeg spør, for han sier jo alltid ja. Dette er kanskje ikke en nedtur, men jeg har følt mye på det at jeg er avhengig av han for at bloggen skal gå rundt. Jeg må nesten finne på noe jeg kan gjøre for han etter all den hjelpen jeg har fått i det siste. Han er så snill og grei, og han sier jo aldri nei til noe. Han vet jo hvor mye jeg liker å blogge, og derfor vil han hjelpe meg slik at jeg skal gjøre det bra. 

 Processed with VSCO with b5 preset

Ukens irritasjonsmoment

Det har ikke vært så alt for mye som har irritert meg denne uken, men en ting jeg kommer på nå er enkelte blogglesere. De fleste hater jo at bloggere fikser på seg, og det er forståelig. Men jeg tenker at det muligens ikke er så rart mange endrer på utseende. Det finnes garantert bloggere der ute som tar seg veldig nær av kommentarer, og når man da får høre den samme tingen flere ganger begynner man å legge merke til det selv. Sånn som her om dagen fikk jeg en kommentar om at jeg burde ta restylane. Jeg har ikke lyst på restylane, og har heller ikke bruk for det mener jeg selv. Likevel skjønner jeg at om denne kommentaren hadde kommet inn hundre ganger hadde jeg kanskje gjort noe med det og fikset leppene. Heldigvis ser jeg bort i fra sånne kommentarer som handler mye om utseende mitt, og jeg håper aldri at enkelte blogglesere er med på å gjøre meg usikker på noe ved kropp eller utseende. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Ukens tanke

At jeg vurderer faktisk og ta en bloggfri dag i uken. I blant stresser jeg mye over bloggen og enkelte dager sitter jeg der og føler meg dårlig fordi jeg selv føler jeg ikke legger ut bra nok ting her. Derfor har jeg lenge tenkt på at en dag i uken med fri hadde vært veldig deilig, slik at jeg denne dagen kan skrive ferdig masse bra innlegg for uken. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal gjøre det sånn enda, men jeg vurderer det skikkelig. Hva synes dere om den tanken? 

 Processed with VSCO with s2 preset

Akkurat nå

Akkurat nå ligger jeg i sengen helt død. I går var vi i farta fra klokken 7 på morgenen til 00.00 på kvelden. Jeg var derfor helt utslitt da jeg kom hjem, så hele dagen i dag har blitt tilbragt i sengen. Veldig deilig, men også kjipt i og med at planen var Sverige i dag. Vi får heller ta en Sverigetur neste uke, for akkurat nå merker jeg at kroppen ikke orker det. Jeg føler meg nesten syk, men jeg håper kun jeg føler meg som dette fordi det har vært en hektisk uke. Jeg vet at det går influensa nå, og det er det siste jeg vil ha. Med mitt immunforsvar kommer vel likevel influensaen på besøk uansett, så jeg bare krysser fingrene for at det ikke er derfor jeg føler meg som dette nå. Straks skal jeg komme meg i dusjen, og så skal jeg møte noen venner. Jeg har ikke sett noen av vennene mine på en god stund på grunn av innspilling, og derfor blir det godt å se de igjen nå♡

 Processed with VSCO with s2 preset

Ukens mest leste innlegg

Hvorfor er jeg på Tinder når jeg har kjæreste?

Bilder av den nye bilen min♡

JEG SKAL GI UT MIN EGEN LIQUID LIPSTICK♡

Hvordan har deres uke vært? 

 

 

29 kommentarer
    1. Hvorfor er du aldri med Cornelia? Skjønner at du er opptatt med innspilling, men som for eksempel idag kunne du jo ha tatt en tur til hun? Babyer vokser så fort, og før du vet ordet av det, er hun mye større og eldre og ikke lenger en nyfødt baby….

    2. Anonym: Skriver ikke alltid om hva jeg gjør i løpet av en dag 🙂 Jeg kommer ikke til å skrive så mye om henne på bloggen fremover, så er derfor jeg ikke forteller dere om når jeg besøker henne.

    3. Ta deg en bloggfri dag. Synes du poster utrolig mange bra innlegg, og jeg blir aldri skuffet over hva du skriver om. Du fortjener å ha en dag i uken hvor du slipper å stresse, og jeg tror absolutt ikke bloggen blir noe dårligere av den grunn. Stå på! Digger deg

    4. Hei Martine!
      Ville bare si at du er så utrolig nydelig!!! Du er skikkelig flink med sminke, og gurimalla så søt du er uten også! Med dette ønsker jeg å få frem at du ikke trenger å fikse noenting på ansiktet eller kroppen din! Gjør akkurat det du vil, for du rocker det uansett <3
      Hilsen ei lita fan fra Ås

    5. Viss du føler du trenger en bloggfri dag så gjør det. Ta deg fri slapp av og kos deg💞 for det fortjener du virkelig Martine

    6. Jeg syntes du fortjener en bloggfri dag i uken, du jobber så hardt og det er alltid en fryd å titte innom bloggen din fordi du skriver så mye bra! Jeg kjøpte liquid lipsticken din idag og jeg gleder meg så mye til jeg får den. Den ser helt nyydelig ut 😍

    7. Jeg synes du fortjener en bloggfri dag i uken! Du står på og har masse variert og bra innhold på alle innleggene dine, så en pause innemellom fortjener du virkelig!

    8. Martine jeg syntes du burde få ta en bloggfri dag i uken. Du jobber så hardt og skriver mye bra😁😁
      Vis du har litt dårlig sanvittihet for Alex kunne du jo spurt om han trengte litt hjelp i blant😁
      Du er super pen og hyggelig
      PS: dere er favorittene på yt

    9. Jeg syns det er bra om du tar en blogg fri dag. Det fortjener du virkelig☺️☺️ Det er veldig greit om du har full timeplan eller vil bare slappe av. Du er super sterk som klarer og blogge, sette av tid med kjæreste,venner og familie og samtidig har et så fult program💕😊😊

    10. Martine synes ikke bloggen skal være noe som du stresser over ❤️Alle trenger pauser i blant, og det skulle bare mangle egentlig at du har en dag fri på. Tror ikke så mange skjlnner hvor mye jobb det er å blogge. Ha en fin uke💗☺️

    11. Ta en bloggfri dag i uken! Du fortjener ikke å stresse og tror ikke noen av leserene dine vil at du skal det heller! Så ta deg en bloggfri dag, pust ut, ikke stress, og bare kos deg! Kanskje du kan ta fridagen din på en søndag? Få samlet tankene, tenke på det du skal i den kommende uken, slappe av og på søndag er jo butikkene stengt og de fleste har jo fri fra jobbene på søndager (tror eg) så ta deg en fridag!❤️❤️ Lykke til og heier på deg!💋❤️

    12. Synes virkelig at du burde ha fri en dag i uka for det fortjener du! Du jobber så hardt hele tiden og i blandt kan det bli for mye så dette var en god ide for å slippe å stresse så mye!😃👍

    13. Hej! Jag är en svenska som läser din blogg, och jag tycker den är helt fantastisk. En dag i veckan med fri tror jag är en väldigt bra idé, för du kommer inte tappa några läsare på att uppdateringen en dag i veckan står tomt. Detssutom så kanske du blir mindre stressad och när du mår bättre så skriver du även bättre inlägg, eller så tänker jag i alla fall. Så jag röster på en blogge-fri dag i veckan. ILY

    14. Hej! Jag är en svenska som läser din blogg, och jag tycker den är helt fantastisk. En dag i veckan med fri tror jag är en väldigt bra idé, för du kommer inte tappa några läsare på att uppdateringen en dag i veckan står tomt. Detssutom så kanske du blir mindre stressad och när du mår bättre så skriver du även bättre inlägg, eller så tänker jag i alla fall. Så jag röster på en blogge-fri dag i veckan. ILY

    15. Jeg synes du er fin akk som du er og at du ikke kommer til å endre på utseende ditt noensinne💘💘 håper du tar deg en bloggfronten dag bare for deg selv slik at du slipper å føle deg stressa, elsker bloggen din😁

    16. jeg syntes en bloggfri dag i uken høres deilig ut. jeg mener, det er jo jobben din? og det er ikke alle som jobber 7 dager i uken hver uke. så det at du tar 6 dager og ikke 7, så du kan bruke den ene dagen til og ikke tenke på at du må blogge syntes jeg rett og slett bare er bra 🙂 og det fortjener du, og alle andre bloggere 🙂
      når det kommer til restylane er det noe du absolutt ikke trenger ! du har utrolig fine naturlige lepepr !

    17. Ta deg en blogg fri dag. Du miste kje lesere av den grunnen. Bare kjenne sjøl på att du legge ut ofte linker på andre sosiale medier te bloggen din. Og ofte te det samme innlegget bare med forskjellige «klikk bait» stol på deg sjøl att du har lagt ett godt innleg, me trykke innpå uansett

    18. Bor du med Isabelle og aleks eller bare med aleks? Og hvis du ikke bor med Isabelle, hvor er dere når dere lager videoer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg