Hvorfor er jeg på Tinder når jeg har kjæreste?

Hei dere!

De siste dagene og ikke minst månedene har jeg fått ekstremt mange kommentarer fra folk om at de har snakket med meg på Tinder. De reagerer også på at jeg kaller meg noe annerledes på Instagram. Allerede da burde de skjønne at noe ikke stemmer mener nå jeg. Jeg vet det finnes et par norske brukere av meg på Tinder, men stedet jeg har skjønt det er flest brukere av meg er i Sverige. Jeg skjønner ikke hvorfor akkurat Sverige, men jeg tror muligens den norske sesongen av Paradise akkurat har blitt sendt der. 

Hvertfall har jeg mottatt en del meldinger fra folk som lurer på hvorfor jeg ikke svarer dem når det kommer til Instagram. Jeg fikk også en kommentar der en skrev at han hadde kreft og det eneste som fikk han til å kjempe videre var meg. Han skrev også at han hadde matchet med meg på Tinder. Jeg skal innrømme at jeg blir trist og ikke minst irritert over dette. Det at noen utgir seg for å være meg på en datingapp og rett og slett lurer gutter synes jeg ingenting om. 

Jeg husker også for noen år siden da en person hadde utgitt seg for å være meg på Tinder og sendt masse nakenbilder til folk. Jeg fikk sjokk, og da spesielt fordi folk trodde det var meg. Det var utrolig ubehagelig for meg, selvom jeg godt visste at det ikke var meg. 

 Processed with VSCO with b5 preset

Folk blir også sure på meg fordi de tror jeg har Tinder bak Aleksander sin rygg, og det er jo helt sykt. Jeg ville aldri hatt en datingapp når jeg har kjæreste. Jeg har heller ikke hatt Tinder på sikkert tre år, og for å være helt ærlig ble den ikke mye brukt. De fleste falske brukerne har også andre navn, og jeg ville aldri kalt meg noe annet enn hva jeg heter. 

Jeg har altså ikke Tinder, Hot or Not eller andre datingapper. Jeg tror heller jeg aldri kommer til å skaffe meg en. Jeg ville heller på ingen måte prøvd å lure Aleks ved å ha en slik app. Sånn gjør man ikke om man er i et forhold, med mindre man har blitt enige om det. Derfor håper jeg ingen tror det er meg om jeg dukker opp på en slik app, og da hadde jeg blitt glad om dere rapporterte. Det er veldig kjipt å bli anklaget for å være utro, og også det at noen andre utgir seg for å være meg. Jeg aner ikke hva disse menneskene som later som de er meg skriver til folk, og for all del kan det være helt syke ting. 

Det er også ulovlig å utgi seg for å skulle være noen andre, og det kan faktisk ende med straff om jeg velger å anmelde. Dessverre har jeg ikke kontroll på disse falske brukerne i Sverige, men om jeg hadde hatt det skulle jeg gjerne tatt det videre. 

27 kommentarer
    1. Du og aleks er bare best 👍 di som hater på deg er bare sjalu. og tinder går an og ha appen bare for og ha den

    2. Folk er jo helt syke i hodet. Hva får folk til å gjøre sånt? Hadde vært gøy om du fant ut av hvem disse folkene egentlig er.

    3. Folk er bare sjalu for at de ikkje er deg. Du fortjener absolutt ingenting hat!
      Du er ein av de mest fantastiske personene eg vet om! ( Kjenner deg ikkje altså ) Loveuuuuuuu!❤❤❤

    4. dåke er dei einaste vloggarane eg ser på!!! eg leste denna bloggen for første gang i dag
      eg er stolt og eg og vil begynne og vlogge, men eg tør ikkje for eg er redd for hat, eg skjønner deg, og eg begynte nesten og gråte då eg leste dette eg vil ønske deg lykke til og eg vil være her når som helst lysm

    5. Du kunna verri fin om du ikke ha ødelagt tryne ditt med sminke. Hu andre paradise venninna di sjer å ikke ut

    6. Du og Alex e best:) du e forbildet mitt og elsker bloggen din, og yt kanalen din❤️ Og kan du ha sånn meet up på jesheim💗💋💎

    7. Du og Alex er beste paret jeg har hørt om og hatere e bare sjalu og du er en super jente og fortjener alle gutter

    8. De som trenger å lage falske brukere av andre er nok ikke så selvsikkre og så glad i seg selv som person, jeg har tinder å skal anmelde de hvis jeg ser det.Du er så sykt snill og god mot andre og fortjener ikke hate så bare stopp folkens hun er en person hun også selv om hun er blogger, hilsen en sykt stor fan<3(Stå på Martine du er forbildet mitt<3)

    9. Utrolig at folk i det hele tatt gidder å bruke tiden sin på å lage en falsk profil…
      Gjerne ta en titt innom mitt siste blogg innlegg – hvis du vil se et av verdens fineste rom😍😍

    10. Synes du d er rart å barbere underlivet sitt? Gjør du det? Er det kleint å ha sex hvis man ikke gjør det? Er det vanlig å ha en svær busk der nede?

    11. Eller at du rett å slett er tatt med buksa nede å bruker blogger til å offentliggjøre at der ikke stemmer så typen skal stole mer på deg…sjerpings folket mange her inne ikke har baller til å si det jeg sier pga da får dere ikke rabatter å goder som kommer ved å følge henne. Å være I søkelyset sånn,er det samme som å selge sjelen sin til djevelen

    12. Til ukens spørsmål:
      Ser du ikke på Sofie og Andrea annerledes etter puppebildene de la ut for å få lesere, når de er forbilde til mange barn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg