Uken som gikk- Reiser, sykdom og irriterende mennesker

Hei dere!

Jeg husker da jeg startet denne bloggen pleide jeg å ha innlegg som dette. Av en eller annen grunn sluttet jeg brått med det, men egentlig er det ganske koselig med disse innleggene. Da får dere et innblikk i hvordan uken min egentlig har vært, og jeg kan mimre litt tilbake. Jeg forteller jo også om ting jeg ikke har fortalt tidligere, så dette blir gøy!

 Processed with VSCO with s2 preset

Ukens høydepunkt

Ukens høydepunkt var helt klart det å få noen dager i Bergen. Jeg elsker Bergen, og bare det at jeg fikk tatt en liten tur var skikkelig deilig. Jeg fikk i tillegg besøkt Fløyen noe jeg har hatt lyst til veldig lenge. Jeg er helt sikker på at en eller annen gang i løpet av livet mitt, så kommer jeg til å flytte dit. Byen er så fin, og jeg føler det er mye roligere der enn i Oslo. 

Ukens nedtur

At jeg nok en gang er satt på en pencilinkur. Herregud, så lei jeg er av det der. Nå håper jeg bare halsen blir fort bra, for det er veldig slitsomt med en vond hals. Jeg har et ekstremt dårlig immunforsvar, og jeg skulle gjerne ønske jeg var en av de som aldri ble syk. Dessverre er jeg en av de som har vondt i halsen hele vinteren, så nå må jeg bare bli flink til å kle på meg masse. Jeg blir dessuten alltid syk de gangene jeg har masse å gjøre. Det er så typisk, og ikke minst irriterende. Sånn som nå starter jeg innspillingen til et nytt program imorgen, jeg har en del jeg skal til uken og selvfølgelig blir jeg syk da. Jaja, jeg håper bare det går fort over. 

Processed with VSCO with s2 preset

Ukens opptur

At vi jentene endelig fikk møttes for å snakke om en tur vi skal på til påske. Nå begynner ting endelig å falle litt på plass, og jeg tror vi allerede skal bestille billetter i kveld. Jeg tenker å fortelle mer om denne turen så fort billettene er bestilt, og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg skikkelig mye til dette. Jeg har aldri vært på det stedet før, og når andre forteller om det høres det helt fantastisk ut. Åh, jeg gleder meg!!

Ukens irritasjonsmoment

Haha, dette er vel kanskje litt teit å irritere seg over, men jeg gjør det likevel. Dere vet de menneskene som skal ha en mening om absolutt alt? Vel, jeg merker at disse menneskene irriterer meg veldig. Det er nye meninger daglig, og for meg blir det rett og slett for mye. Jeg også har en del meninger, men jeg skriver sjeldent om det her på bloggen. Jeg håper og tror egentlig ikke så alt for mange bryr seg om jeg ikke kommer inn i en xxxxxxxs bukse, og derfor holder jeg en del meninger for meg selv. Dette gjelder selvfølgelig ikke når det kommer til alle temaer, for på noen områder er det dødsbra at folk kommer med meningene sine. Men man trenger virkelig ikke mene noe om absolutt alt. 

Processed with VSCO with s2 preset

Ukens tanke

At jeg må reise. Jeg har muligheten til å kunne ta med meg jobben min overalt, og derfor skjønner jeg ikke hva jeg gjør i Norge. Jeg er kjempelei av Norge, og jeg har lyst til å reise vekk i flere måneder. Jeg gruer meg så mye til vinteren kommer for fullt, og jeg merker allerede nå at humøret mitt synker. Noe det gjør hvert år. Jeg trenger sol og varme, og jeg trenger fine steder slik at jeg kan blogge bra. Det er veldig lite å blogge om når man helst vil være inne fordi det er for kaldt til å gå ut. Jeg er en ispinne, og fryser hele tiden. Jeg må virkelig komme meg til utlandet snart, og da vil jeg helst være bortreist så lenge som mulig. 

Om noen har bloggtips tas det mot med stor takk♡ Jeg merker virkelig at motivasjonen begynner å synke, og mye av dette er nok på grunn av været. 

Akkurat nå

Akkurat nå ligger jeg i sengen og blogger. Jeg venter på at klokken skal bli så mye at jeg kan reise på flyplassen for å hente Aleks, men tiden går så sakte. Hver gang jeg gleder meg mye til noe føles det ut som det tar flere uker før det skjer. Heldigvis er det bare noen timer igjen, selvom jeg føler de siste timene har tatt år. Ja, jeg er flink til å overdrive. Haha! 

Ukens mest leste innlegg

Hvordan finner man ut at jenta har silikon? 

Dette er så viktig jenter!!

Bildene som aldri kom på bloggen- Del 5

9 kommentarer
    1. Blogg tips: outfits man kan bruke😄 F.eks et innlegg med 3 outfits man kan bruke på jentekveld. I er annet innlegg: 5 outfits man kan bruke i bursdag❤ Hvis du skjønner

    2. Martine Lunde la nok en gang ut et av de sutrete innleggene hennes. Tusen takk men vi kunne klart oss uten en sutrende bortkjemt unge🙃

    3. Alle sammen som hater på Martine! Hva er det hu har gjort mot deg? Har du noen gang møt henne? Nei, så slutt å hate. Alle vet hvorfor du gjør det. Det er fordi Martine er en så intelligent, snill, søt jente og er utrolig pen. Selv har ikke jeg møtt henne, men har en venninne som har vært med henne når de var mindre. Så alle sammen som hater på andre så hater dere egt på dere selv. Det går bare uttover dere selv. Vi kan ta kontakt med politiet og finne dere. Så er alt det dere gjør bortkastet. Dere gjør ikke annet enn å såre andre! Så ikke gidd! -Hilsen en trofast leser!<3

    4. 🌟Bloggtips🌟
      – ukens kjøleskap elsker jeg!
      – ukens middag (der du viser fremgangsmåte f. Eks) og har inspirerende bilder underveis
      – 7 ting du aldri kunne gjort foran kjæresten
      – et innlegg der du deler noe privat som har skjedd i livet ditt
      – Alex kan lage en liten Bergen-guid (ting man burde se, gjøre osv)
      – komme med de beste seriene/filmene du har sett
      -liste over 10 steder du vil oppleve i nærmeste fremtid
      -dra på en reise til et eksotisk sted og du vil få masse mer å blogge om med en gang
      -vise frem leiligheten din
      – skrive om en tidligere kjærlighetshistorie. Har du noen gang blitt såra? Vært forelska før? Osv. Elsker sånne dype innlegg hvor vi kommer nærmere inn på deg!
      Håper tipsene mine hjelper litt! Digger deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg