Bildene som aldri kom på bloggen- del 5

Hei dere!

Det tok ikke akkurat lange tiden før jeg klarte å samle opp til et nytt innlegg, med bildene som aldri kom på bloggen. Det skal sies at jeg alltid tar en del bilder, og alt for ofte blir det en haug av uheldige bilder blant disse. På denne bloggen legger jeg alltid ut bilder jeg er fornøyd med selv, og derfor føler jeg det er viktig og vise dere virkeligheten i blant også. Jeg ser ikke bra ut på alle bilder, langt i fra! Flere av bildene jeg bruker i disse innleggene får jeg nesten panikk over å skulle legge ut, men likevel vet jeg dere synes det er morsomt. Det er viktig og ikke ta seg selv så høytidelig i blant!

Processed with VSCO with s2 preset

Vi kan starte med dette bilde. Haha, jeg ler så mye av det her! For det første ser jeg helt dopa ut, og for det andre er bare alt med dette bilde til å le av.

Processed with VSCO with s2 preset

Prøver å se fin ut mens jeg drar meg i håret, også bare; HEY! 

Processed with VSCO with s2 preset

Tok som vanlig en liten blund midt under bildene. Slitsomt å være blogger og må bli tatt bilder av altså.. 

Processed with VSCO with s2 preset

Haha, hva er dette for et smil? Hadde hodet mitt vært litt annerledes kunne sikkert dette vært fint, men det ble det så absolutt ikke. 

Processed with VSCO with s2 preset

Dette var fint av ansiktet mitt synes jeg selv, men hva gjør jeg med nakken?? 

Processed with VSCO with s2 preset

Dette synes jeg ikke en gang ligner på meg selv?? Solen i øynene og prøver å se fin ut på et bilde. Funket dårlig.. 

Processed with VSCO with s2 preset

Vet ikke en gang hva jeg skal si om det her.. Haha!

Processed with VSCO with s2 preset

Altså??? HAHAHAH! Er det mulig??

Processed with VSCO with s2 preset

Fint bilde av meg og utsikten fra Fløyen, også bare..

Processed with VSCO with s2 preset

HALLOO!

{

Ansiktet jeg alltid setter opp når jeg er lei av å ta bilder. Det her må jeg slutte med!

{

Jeg avslutter med det fineste av alle bildene i denne runden. Veldig vakkert! Skjønner hvorfor Aleks er forelsket i meg :))

Håper dere likte innlegget♡

 

 

17 kommentarer
    1. Hei, kan du slutte å legge ut linker til blogginnlegg på snapchatten din. Og heller legge ut linker til blogginnlegg på Instagram. (Er kjedelig å se de samme linkene til blogginnlegg to ganger) elsker deg<33

    2. Kan du slutte og legge ut innlegg på snapp av samme ting flere ganger bare for at du vil få flere lesere med og bytte overskriften, gjør noe nytt blir ganske lei og irritert vurderer og slette deg bare!

    3. Hei Martine! Jeg er 12 år. Jeg så på paradise helt siden starten og jeg heiet på deg hele tiden! Jeg har så lyst til og møte deg en gang! Jeg er såååå stor fan av deg!! Og håper jeg kan møte deg neste gang du kommer til Trondheim.
      Jeg har veldig lyst til at du legger meg til på snap for hvis du svarer her så er det ikke sikkert at jeg er innpå akkurat dette innlegget så da får jeg ikke sett det!! Jeg hadde blitt så glad hvis du fulgte meg på snap @anguma

    4. Jeg syntes du er jævelig pen❤️❤️❤️❤️ På absolutt ALLE bildene😍😍😍. Selv om du kanskje ikke syntes D på noen av bildene tror jeg at flere folk syntes du ser pen ut!💕💕
      Mvh: en som Storo fan av dæææh💕😂😍😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg