UKEN SOM GIKK- Irriterende naboer, trening og forhold

Hei dere!

Før pleide jeg å lage innlegg som dette, men av en eller annen grunn har jeg sluttet med det. Jeg tror egentlig jeg bare har glemt det helt bort, og når jeg da kom på det ville jeg lage det igjen. Denne uka her har egentlig ikke vært så veldig spennende, men jeg har jo fått gjort noe gøy også. 

UKENS HØYDEPUNKT

Høydepunktet denne uken må være at jeg endelig har begynt å trene, og at jeg liker det såpass godt. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle glede meg til neste trening, men det gjør jeg. Jeg håper virkelig nå at jeg kan komme inn i en god rutine, og at trening faktisk skal bli en del av hverdagen min. 

UKENS OPPTUR

Det må være at jeg har fått vært en del med de fine vennene mine. Jeg har vært ute og spist flere ganger, jeg har vært på middagsbesøk hos Amanda og ikke minst bowlingen. Jeg hadde det så gøy, og jeg lo så mye. Jeg har så mange fine og gode venner, og jeg må virkelig bli flinkere til å sette av tid til dem. Jeg har en travel hverdag, og de har også det. Derfor får man ikke alltid møttes så mye som man ønsker. Jeg var også med Ine i går, og vi endte med å dra ut også. Utrolig hyggelig, og Ine er så søt♡ 

UKENS NEDTUR

At jeg har vært støl, HELT KLART. Jeg lå seriøst i sengen i to dager i strekk, og jeg hadde ikke sjans til å komme meg noen vei. Det var helt forferdelig bare det å skulle gå til kjøleskapet. Da stølheten var på sitt verste tenkte jeg bare at jeg ikke kommer til å ville trene mer, om jeg skal gå rundt sånn her for alltid. Det er så fælt å være støl, og jeg hadde helt glemt hvor ille det faktisk er. Heldigvis ga det seg, og etter andre treningsøkt var jeg så og si ikke støl.

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Jeg viste dere faktisk dette på snap her om dagen (martineluunde på snap), og det er de som bor over meg. De kaster ting ned fra sin veranda, og her om dagen kom jeg ut til en stor røykhaug på verandaen min. De hadde da bare tømt askebegeret sitt ned på min veranda, og ikke nok med det. De hadde også kastet en ølflaske ned, så den var knust. Tenk om de hadde kastet den mens jeg hadde gått der? Jeg blir skikkelig irritert, for litt hensyn kan man ta. Min veranda skal ikke bli brukt som søppelkasse for folk. Jeg kommer ikke til å rydde opp i det, så planen er å be de komme ned selv. 

UKENS TANKE

Denne uken har jeg hatt for mange tanker. Det skjer snart noen veldig kule greier, og tankene mine er mye på det akkurat nå. Jeg er redd jeg ikke skal få til alt jeg vil, og at det skjer for mye dette året. Likevel så må jeg ta sjansene jeg får, og jeg håper nå at jeg har tatt de riktige valgene. Jeg har også tenkt mye på dette å være i et forhold, når man er to personer som folk kan kjenne igjen. Denne uken har jeg virkelig vært så frustrert over det at folk vil ødelegge, og det sårer meg skikkelig. Jeg skjønner ikke at noen vil prøve å ødelegge mellom to som er sammen? Det er så dårlig gjort, og jeg håper karma tar disse personene hardt. 

UKENS CRAVINGS

Denne uken har jeg spist utrolig mange rundstykker med philadelphia ost og serranoskinke. Jeg spiste det hele tiden i Mexico, og plutselig kom jeg på det her om dagen. Etter det har jeg spist det hver dag, og det er så godt. NAM!

 Processed with VSCO with s2 preset

UKENS WTF

Hvordan skal man kle seg nå? Jeg sliter skikkelig, for jeg er redd for å bli syk. Med jakke blir det for vamt ute, mens uten blir for kaldt. Jeg sleit skikkelig i går, og jeg prøvde sikkert 20 plagg før jeg dro hjemmefra. Været nå lurer oss, og det er veldig lett å bli syk. Man tar på seg shortsen for tidlig, og det er ikke smart. Jeg klarer hvertfall ikke å kle meg om dagen, og for et par dager siden tok jeg på meg vinterjakka. Det var alt for varmt, men da jeg tok den av frøs jeg. Hva gjør man??

AKKURAT NÅ

Akkurat nå skal jeg begynne å gjøre meg klar, og så skal jeg til byen med broren min og en kompis av han. Vi skal spise, og jeg kan nesten ikke vente. Jeg er så sulten, og jeg orker ikke lage mat selv. Derfor blir det en tur til byen, og det gjør meg ingenting for været er så fint. Jeg elsker solen, og det er så digg å droppe jakka når man skal ut. Været nå gjør meg lykkelig, og jeg gleder meg sinnsykt mye til sommer nå. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

RUSSETID

FAKE FRIENDS

UKENS SPØRSMÅL 54♡

22 kommentarer
    1. Det hadde klikka for meg om mine naboer hadde søpla ned verandaen min! Det er ufint og ikke minst ugreit. Hold oss oppdatert på hva som skjer da 🙂 håper de leser dette innlegget, tar litt vett til seg og kommer ned for å plukke opp uten at du må be dem om det!
      Fint innlegg💗 Blir sikkert spennende med fler av dem fremover 💗

    2. Et tips til hva du skal ha på deg! Ta på deg en tynn jakke og en litt tjukk genser, for da kan du bare ta av jakke vis det blir for varmt.

    3. Jeg og faren min har opplevd akkurat det samme. De som bodde over oss kastet røyk søppel og mye annet. Jeg endte med å gå opp til dem å sa at jeg synes ikkje det er greit at dere kaster søppel ned til oss, og jeg vil at dere ska komme å rydde opp etter dere selv. Å jeg fikk dem til å gjøre det. Så jeg trur det kan hjelpe

    4. Til ukens spørsmål: Er broren din russ i år? Hvis han er det hvilken buss er han på? (Hvis han er på buss)

    5. hahha plis kom med en update på naboene dine, GJERNE når du har bedt de rydde opp! for noen mennesker

    6. Men hvorfor skulle naboene dine kaste røyken sin ut av verandaen i utgangspunktet? Det som ligger i askebegeret skal i søppela, ikke i naturen. Hva er det de tenker med? *facepalm*

    7. Jeg klarer hvertfall ikke å kle meg om dagen, og for et par dager siden tok jeg på meg vinterjakka. Det var alt for varmt, men da jeg tok den av frøs jeg. Hva gjør man??
      vårjakke

    8. hsr du egen leilighet? haha trodde du bodde hjemme. vet ikke hvordan verandaen ser ut ellers enn bare gulv md sneip? Men det kan hjelpe å freshe den opp
      .friske blomster, cafe sett, duftlys, så kanskje det gir seg med sneiper?

    9. Ville bare informere deg om at han som kysset deg på gullsnutten har startet en YouTube kanal og lagt det ut der:/ han heter David Sundt

    10. Hvorfor svarer du aldri på hvor smykkene dine er fra? De gullsmykkene du og isabelle hadde på seg under gullsnutten.

    11. Hei!
      Vil bare informere om at det naboene dine gjør faktisk er ulovlig 🙂 vi bor i 2. Etasje, og om vi vil bare vaske verandaen må vi få godkjenning til å la vannet «renne» ned til de under. De legger faktisk igjen søppel på privat eiendom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg