Han stalket oss..

Heey!

I dag startet dagen tidlig, for i dag skulle jeg i et møte klokken 11. Planen var egentlig å vente på Isabelle i byen etter det, men jeg fant fort ut av at jeg ikke gadd å vente på henne i tre timer. Derfor dro jeg heller hjem, og jeg har egentlig ikke gjort annet enn å slappe av. Jeg har akkurat laget meg mat, for jeg må bli flinkere på det å lage mat selv. Jeg kan ikke fortsette å spise alle måltider ute, så nå prøver jeg meg på kjøkkenet. Jeg skal innrømme at det ikke gikk så veldig bra, for jeg er virkelig elendig. Jeg skulle steke rundstykker, og de ble svidd. Altså, er det mulig? Dette er grunnen til at jeg spiser mye ute, for det tar så lang tid når jeg skal lage maten selv. Nå måtte jeg sette inn nye rundstykker, og det betyr at jeg må vente enda lenger på maten.

I går møtte jeg forresten Julie fra årets sesong♡ Vi ble sittende i flere timer for å snakke, og så hjalp jeg henne også med Youtube. Julie skal starte med Youtube, og selvom jeg ikke er noe proff hjalp jeg til så godt jeg kunne. Jeg fikk lært bort det jeg kunne, og selvom ikke det er mye tror jeg Julie kommer til å fikse dette! Vi hadde forresten også en stalker i går. Det var sykt ubehagelig, og måten han oppførte seg på var skikkelig spesiell. Først kom han inn på Espresso House der vi satt, og så satte han seg noen bord bortenfor. Han satt og stirret konstant, og jeg merket allerede da at dette var litt merkelig. Etterhvert satte han seg på bordet ved siden av oss, og etter 20 minutter reiste han seg opp. Jeg trodde da at han gikk, men neida. Etter et kvarter snur jeg meg, og da satt han plutselig bak oss. Han satt liksom ikke med telefonen eller noen ting, men han satt bare og stirret mot oss. Plutselig reiste han seg opp igjen, og da satte han seg på et bord lenger bort, men fortsatte med stirringen. Det hele var så ubehagelig, og vi ble seriøst stresset over hele situasjonen. Etter en stund gikk han og satte seg utenfor, og etter litt igjen kom han inn og gikk forbi oss et par ganger. Vi bestemte oss derfor for å gå, og vi var ganske stresset over om han skulle følge etter oss. Jeg skulle i en taxi, men Julie skulle jo gå derfra. Jeg satte meg inn i Taxien, og da ser jeg plutselig at denne mannen fulgte etter Julie. Jeg ba selvfølgelig taxien vente, fordi jeg ville følge med. Heldigvis kom en som Julie kjente, og da forsvant denne fyren. Fyfader, sånne ting er så utrolig ekkelt. Etter min stalkeropplevelse som dere kan lese HER, har jeg fått helt panikk for sånne ting. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Fine Julie!

 Processed with VSCO with s2 preset

Isabelle og jeg filmet også en video med TOPP i går. Vi hadde faktisk drikkeleker, og dette ble filmet. Haha! Jeg kan si så mye som at jeg måtte løpe på do fordi jeg holdt på å kaste opp, og vi måtte svare på masse spørsmål om sex blant annet. Blir morsomt å se hvordan det ble!

12 kommentarer
    1. Blir Julie snillere eller søtere i årets sesong, siden du gidder å henge med henne og har sett sesongen lks.. hun virker bare litt sånn bitchy nå lks

    2. Ehh Martine…. på gulesider ligger adressen din? Trodde du hadde fjerna den. Søk opp ditt fulle navn på gulesider, så kommer det opp… du burde kanskje fjerne det, ikke rart han mannen fant adressen din.. <3

    3. Ååååhh eg hater sonne fyrer en fang så trodde eg at eg var alene hjemme men pappa var hjemme Men det viste eg ikkje så eg skulle ta meg litt oboy å så møtte eg han son plutselig og blei dritskremt av han da og slo han midt i tryne, men eg veit ikkje Korfor eg slo🤔🤔 men jallefall eg ELSKER kanalen din og Isabele har men kan dere ha en «try not to laug» video og en «vi prøver å mikse sminken vår» og «vi lager tullemor til verande»? Det hadde eg blitt veldig glad for!!!!!!!!!!!

    4. Dere er så dumme som overhodet mulig. Kanskje en fordel å skjule adressen sin? Merkelig med dere bloggere. 0 IQ

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg