Ukens spørsmål 38♡

Heyy!

Endelig fredag, og tid for ukens spørsmål igjen. Jeg håper dere alle har hatt en super uke, og får en like bra helg♡ 

Hva tenker du om nyttårsaften i og med at du er ganske redd for terror? Jeg er egentlig ikke så veldig fan av all smellinga på nyttårsaften, og ofte føler jeg det går helt over styr. Jeg synes det er litt skummelt, men prøver å tenke så lite som mulig over det. Jeg kan ikke la frykten stoppe meg i hverdagen. 

Hvor lenge er det til du ser Isabelle igjen? Jeg ser ikke Isabelle før om 2 måneder… 

Når fikk du vite at du skulle være med på Paradise Hotel? Jeg fikk vite det i desember i fjor, så det er over ett år siden. Det føles ut som at jeg fikk vite det i går, og tiden har gått så fort. Jeg vil spole tilbake i tid og oppleve alt på nytt!

 Processed with VSCO with s2 preset

Hva var førsteinntrykket ditt av Aleks? At han var veldig kjekk, og en veldig morsom gutt. Jeg synes også dialekten hans var veldig vanskelig å forstå, haha! Heldigvis skjønner jeg hva han sier nå. 

Hva er det beste og det verste med å være blogger? Det beste er at jeg kan være min egen sjef og styre hverdagen min selv. Også selvfølgelig at jeg har så mange snille lesere♡ Det verste er nok all drittslenginga, men heldigvis klarer jeg for det meste å overse det. 

Hvordan går det med deg nå, og hvordan går det med forholdet ditt? Det går veldig bra med meg, bortsett fra at jeg fikk en ganske kjedelig beskjed i sta. Bortsett fra det har jeg mye å se frem i mot, og jeg har egentlig ingen ting å klage på. Det går kjempebra mellom Aleks og meg♡ Jeg har ikke sett han på en uke nå, så det er på tide at jeg snart får han til Oslo. Takk gud for facetime, for ellers hadde jeg gått på veggen for lengst. Takk som spør♡

 Processed with VSCO with s2 preset

Hva handlet det første innlegget på bloggen din om? Haha, det handlet om at jeg skulle sjekke inn på Paradise Hotel. Dere kan lese det HER om dere vil det. 

Hva var drømmejobben din da du var liten? Jeg aner ikke, og jeg tror ikke jeg hadde noe drømmejobb. Isåfall må det ha vært noe med hester. Jeg elsket hester da jeg var liten, og drømmen var å reise til “Ameka” for å kjøpe meg hest. “Ameka” var altså Amerika, haha!

Hvordan er det å være deg? Føler du at du har det perfekte livet? Jeg vil si jeg har det veldig bra, og jeg er veldig fornøyd med hvordan livet mitt er. I blant virker det nesten for bra til å være sant, men samtidig har jeg nedturer som alle andre. Jeg vil ikke si at livet mitt er perfekt, men jeg har ikke mye å klage på om dagen. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Skal du feire nyttårsaften med Aleks? Ja, eller jeg håper det. Det er litt av hvert som skjer fremover, og da er ting litt komplisert. Men jeg håper han kommer til nyttårsaften♡ Vil jo gå inn i det nye året med favoritten, haha!

Noe du gleder deg til fremover? Åh, ja! Jeg holder på å sprekke fordi jeg gleder meg sånn. Jeg gleder meg også sinnsykt mye til å fortelle dere om det, og det kan jeg om kun noen dager. Herregud, dette blir helt sykt!

Om du måtte fjerne en av dine operasjoner, hvilken ville det da vært? Jeg har kun operert en gang i hele mitt liv, og det var puppene. Så da må det nesten bli det da. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Har du lyst på større pupper? Nei, jeg er veldig fornøyd med sånn de er nå. 

Skal du fortsette med blogg og youtube I 2018? Ja, absolutt! Jeg elsker å blogge og drive med Youtube. Jeg håper jeg får holde på med det helt til jeg ikke vil selv lenger. 

Hva tenker du om at du lager et så stort kroppspress? Jeg føler ikke jeg bidrar til et stort kroppspress. Jeg tenker at om folk ikke er fornøyde med seg selv, så er ikke det min feil. Jeg må få legge ut det jeg vil uten at folk skal bli irriterte på meg av den grunn. Det er akkurat som å si til noen at de ikke kan vise ansiktet sitt fordi de er pene, kun fordi noen andre ikke føler seg like pene. Okei, den var litt på kanten, men dere skjønner greia. Jeg bryr meg selvfølgelig om leserne mine, og at mange av de er yngre. Derfor har jeg skrevet flere ganger at alle kropper er like fine, og at alle kropper passer i bikini på et bilde. Og det mener jeg virkelig. Jeg håper så inderlig at alle kan bli fornøyde med hvordan de ser ut, for det er en veldig bra følelse!

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvor mye kostet tatoveringen din, og angrer du på den? Den fikk jeg heldigvis gratis, og jeg tror aldri jeg hadde betalt en eneste krone for den lille prikken der. Jeg angrer ikke på den, men det er vel fordi jeg glemmer at den er der. Den er så liten at jeg ikke tenker over den lenger, og jeg har aldri irritert meg over den. 

Hvor mye må du drikke for å bli full? Tja, to smirnoff ice. Jeg tåler absolutt ingen ting, og blir nesten brisen bare av å lukte på alkohol. Det er nesten litt flaut å si at jeg tåler så lite, men det er sannheten. For noen uker siden drakk jeg en og en halv vodka redbull og tre shotter som det så vidt er alkohol i. Rett etter de shottene måtte jeg hjem og hang over doskåla etterpå. Det er helt krise! Hold dere unna alkohol dere under 18 år, for det er ikke så gøy. Jeg drikker så og si aldri lenger, og det er veldig deilig. Kroppen føler seg bedre, og jeg har masse energi på søndager. Jeg kan også våkne tidlig for å se alle snappene som ikke skulle havnet på mystory, hehe! 

Hvem var de kjekkeste på Paradise Hotel? Jeg liker egentlig ikke å rangere folk etter utseende, og jeg synes alle guttene var noen kjekkaser i år. Det er vel ingen hemmelighet at jeg synes Aleks er den kjekkeste, men de andre vil jeg ikke rangere på en sånn liste. 

Hvorfor bruker du så mye sminke? Jeg bruker mye sminke når jeg først sminker meg, men om dere hadde vært med meg i en uke tror jeg dere ville blitt overrasket. Jeg går veldig ofte uten sminke, og da også i offentligheten. Jeg har ikke noe problem med å gå sminkefri i byen for eksempel. Om det er noe jeg skal liker jeg å fikse meg, og da kjører jeg på med masse. Det finnes ingen mellomting med meg, haha! 

Håper dere fikk svar på det dere lurte på, og om ikke er det bare å legge igjen en kommentar♡

 

38 kommentarer
    1. Håper ikke du sitter med noen form for skyldfølelse om dette med at du “skaper kroppspress”. Det finnes selvfølgelig de med komplekser, men det forandrer ikke faktum at dette er din blogg som omhandler ditt liv. Du har all rett til å skrive om akkurat det du vil og legge ut akkurat de bildene du vil. Jeg syns det er bra at du er fornøyd med egen kropp, noe du også har all rett til å være og vise😊

    2. Elsker deg martine! Det du sier om kroppspress er så bra og så sant! Jeg tror jeg er din største fan! Har sett deg noen ganger men hakke tørt å gå bort..
      Gleder meg til å lese bloggen din i 2018❤ love you

    3. Hei, Martine. Jeg synes det er sant det du skriver om kropspress!! Og jeg er helt enig med deg!!!
      Kan du plis følge meg på Snapchat ??? Jeg elsker deg!! ❤️❤️❤️ Du er mitt forbilde❤️😍 Du er en kjempe flink youtuber❤️😍😍

    4. Fikk dere noe annet enn frokost og alko på hotellet? Spiste dere middag? Hvorfor ble ikke det tatt med?

    5. Hei, jeg elsker deg❤️ Men har et spørsmål: hvilken dager i uka legger dere ut en yt video? Og hvor mange ganger i uka?💞
      Hilsen en stor fan🥀

    6. Jeg er veldig glad for at du har så utfyllende tilbakemeldinger og ikke svarer med et enkelt svar❤️

    7. Hei. Deg som er kult er at me har samme etternamn😙😙. Om du svarer på denne komentaren kan du vise det då på story på snepp💗💗💗 elsker deg og din blogging😗😗🎁

    8. Mange av de som mener at du skaper kroppspress er sikkert de som også spør om hvor nye du veier osv..
      Du er virkelig en fantastisk blogger som holder oss så oppdatert å svarer så utfyllende. Ilu❤️

    9. Kan du være så snill å legge ut noen bilder av deg da du var liten? Hadde hvert kjempe morsomt💕
      Lurer også på om Aleks egt leser bloggen din??🤔🙈
      Kan du pliiiiiis ta d med i et inlegg💗🙏🏻

    10. Hva “ser” du etter når du får deg en vennine? Liksom hvilke krav som person? Hva slags venner liker du å henge med?
      Hva slag folk takler du ikke?
      Har du tenkt til å studere? Hvis du skal studere kanskje senere hva blir det da?
      Hvordan er det å ha Aleks som kjæreste siden han er så fjern og rolig?

    11. Hei du er rå du er virkelig den kuleste jenta i hele verden❤️Og husk på du må ta det litt med ro noen ganger du er jo bare et menneske du også❤️❤️Elsker bloggen og YouTube kanalen din❤️😙

    12. Hei! Jeg lurte på hvilke andre blogger du leser? Hvis du gjør det da haha. Btw elsker deg og bloggen din <33

    13. Så bra skrevet!!!! Fortsett m bloggingen så lenge du orker❤️❤️ Og forresten add meg på snap folkens. Lukas.kjos

    14. Kan du pls slutte å skrive <> på slutten av setningene, haha? Vet ikke hvorfor, blir bare irritert over det:)

    15. Du er veldig inspirerende, jeg leser bloggen din ofte og du svarer skikkelig bra på spørsmålene❣️😉😘

    16. Du har jo bare småbarn som følger deg. Du er uinnterressant, og ser helt vanlig ut, ikke noe spessiellt med deg. Raad derimot, hele Guttegjengen er gal etter ho. Og typen din er så femi, møkkabrun! Klysete!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg