Paradise Hotel 2017

Hey!

Da er det endelig ute at jeg er en av deltagerne på Paradise Hotel denne sesongen! Derfor må jeg jo selvfølgelig slenge meg på bloggbølgen jeg også.

Det har vært vanskelig å holde på denne hemmeligheten, selvom jeg tror mange hadde en liten mistanke om at jeg skulle sjekke inn. Jeg vet det blir veldig rart å se seg selv på tv, men samtidig gleder jeg meg til dere får se alt det spennende som har skjedd denne sesongen. 

Jeg sjekker inn på mandag som Femme Fatale, en dødelig kvinne. Selv synes jeg det passet meg perfekt, så jeg gleder meg til å høre deres tilbakemeldinger. 

I dag har jeg hatt et par telefonintervjuer og de kan dere finne Her, Her og Her. 

Håper dere vil følge bloggen min videre og senere i dag kommer det et innlegg der dere kan bli bedre kjent med meg!

♡ Martine 

4 kommentarer
    1. Hvilke tanker har du om at du vokste opp i Groruddalen med så mange folk med annen bakgrunn. Var d vanskelig eller trivdes du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg