Uken som gikk

Hey!

Da er det tid for uken som gikk. Denne uken har det skjedd mye rart, så da er det morsomt å oppsumere alt!

 

Ukens høydepunkt

Ukens høydepunkt denne uken må være Gullsnutten. Det var utrolig morsomt og jeg møtte mange nye mennesker! Det var kjempe god stemning og det virket som alle koste seg. I tillegg er det jo alltid koselig å være med gjengen fra Paradise, så jeg hadde det helt supert!

Ukens nedtur

At Aleksander ble dopet ned på byen og ambulansen måtte komme å hente han. Det var en utrolig ekkel opplevelse og jeg er så glad for at det gikk bra med han. Jeg fikk så vondt av å se han sånn og jeg skjønner at det må ha vært en veldig skremmende opplevelse for Aleksander selv. Jeg håper virkelig at aldri noe sånt skjer igjen, for det var absolutt ikke gøy. Dere kan lese mer om det her. 

Ukens opptur

Helt klart at Sofie feiret bursdagen sin og noen fra Paradisegjengen var samlet igjen! Det var en utrolig morsom kveld og vi hadde det så gøy! Sofie hadde pyntet leiligheten sin så fin og jeg angrer for at jeg ikke tok fler bilder av alt hun hadde stelt i stand. Uansett var det en fin kveld med fine mennesker!

Ukens irritasjonsmoment

Jeg har egentlig ikke irritert meg over så mye denne uken. Eller jo! Jeg trenger et ordentlig design på bloggen min. Designet mitt nå er bare et enkelt design som ligger inne på blogg.no. Jeg vil også ha et like kult design som alle andre har! Så om noen har lyst til å hjelpe meg og er flinke med det, så gjerne send meg en mail; [email protected]. Hadde satt STOR pris på om noen som kan det her kunne hjulpet meg, for det der blir litt for vanskelig for meg. 

Ukens innkjøp

Jeg har ikke shoppet noe særlig denne uken heller, men jeg kjøpte en utrolig fin jakke på Zara. Så fort jeg og Sofie så denne jakken måtte vi begge ta med oss en hver. Den er perfekt nå som det blir litt varmere ute og jeg er sikker på at den kommer til å bli brukt mye i sommer også. I tillegg var den utrolig billig! Den kostet kun 599kr og det synes jeg var en veldig fin pris for en så fin jakke!

Akkurat nå

Akkurat nå har jeg kommet hjem fra byen med Kevin, Isabelle og Aleksander. Vi spiste mat på på Mcdonalds, noe som er ganske obligatorisk etter en tur ute. Nå skal jeg straks løpe bort på butikken fordi jeg har hatt så lyst på godteri i hele dag. Og resten av dagen har jeg egentlig ikke noen planer. Jeg tenker å skrive ferdig noen veldig etterspurte innlegg, slik at de kommer ut så fort som mulig!

♡Martine

5 kommentarer
    1. Please bare svar på det her Hehe, Hvorfor bruker du alltid veldig gul sminke! Minner meg om hvordan sminken var da vi var 13/14 år med sykt mye lag. Du er så naturlig pen men ser litt drøyt ut sånn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg