Møter og spennende ting i vente

Heey!

Nå sitter jeg på Olivia og venter på Sofie. Jeg var så sulten og sendte henne en melding om hun var ledig, for jeg ville ikke spise alene. Jeg var allerede i byen, og trengte en å spise med meg fort. Heldigvis sa Sofie ja, så jeg håper hun er rask. Jeg er seriøst konstant sulten om dagen, og det eneste jeg tenker på er hva mitt neste måltid skal være. Jeg har savnet norsk mat så sinnsykt mye, så nå klarer jeg virkelig ikke å få nok av det. Jeg gleder meg liksom til neste måltid og jeg har allerede planlagt at etterpå skal jeg spise sushi. Nå skal jeg hvertfall først ha focaccia, salat og sjokoladefondant. Altså, NAM! Har dere ikke smakt salaten på Olivia som heter "Insalata Marinara", så må dere gjøre det. Den er så god!

Ellers har jeg vært på et møte i dag med Splay, og det gikk veldig fint! Vi fikk snakket om ting som eventuelt skjer fremover, og ting hørtes veldig bra ut. Jeg har masse spennende i vente fremover, og dette året kommer til å bli så kult. Jeg har masse planer, og jeg må virkelig tenke meg godt om nå. Jeg har fått muligheter jeg ikke kan si nei til, og jeg håper alt går i boks.

Fra spennende ting fremover vil jeg nå snakke om mat igjen. I går var jeg ute og spiste med Sofie og Isabelle, og det var så koselig! Sofie tok oss med på Kverneriet, og der har jeg aldri vært tidligere. Jeg må bli flinkere til å prøve ut nye restauranter, for det finnes så mye bra i Oslo. Jeg velger alltid restauranter jeg har vært på før, men nå skal jeg bli flinkere til å prøve ut nye steder. Maten på Kverneriet var kjempegodt, og milkshaken smakte fantastisk.

9 kommentarer
    1. Hei! Dette har egentlig noe med sminke og gjør;)) Jeg bare lurer på hvilken øyenskygge kost du anbefaler, eller som du syns er best Martine? Jeg skal kjøpe en snart men vil ikke ha en altfor dyr kost. Håper på svar fra noen?…..takk

    2. Du burde teste ut Grills Ville på Frogner! Helt sinnsykt gode burgere, og for meg som er student er det ganske rimelige priser også:) Wrapen der også er helt sinnsykt

    3. det ser ut som at dere og Sofie fått en god kontakt, men er du uvenn med Andrea eller noe? Kan ikke alle 4 bare være sammen og ha det koselig?:) Andrea er jo venn med Isabell.. men hvordan er det med dere to? Ser ikke dere på noe bilder sammen. Litt dumt og inngå være sammen da alle sammen møtes

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg