WOW

ANNONSE- MOCKBERG

Hei fineste dere!

WOW, meetupet i går.. Jeg var redd for at det ikke ville komme så alt for mange, men der tok jeg feil. Det kom så sinnsykt mange, og jeg er fortsatt nesten litt sjokkert over at så mange faktisk kom for å møte meg. Det kommer aldri til å gå opp for meg. Nærmere 1000 stykker valgte komme, noe som er helt sykt. Jeg fikk sjokk da jeg kom ut og så den køen. Den stoppet aldri. Jeg hadde to valg da jeg så den køen, og det var 1. Jeg kommer ikke til å rekke alle på denne tiden jeg skal være her, og da er det noen som har kommet som ikke får bilde. 2. Vi må kjappe oss gjennom alle, og sette en grense på ett bilde per person. Alternativ nummer 1 var helt uaktuelt for min del, for jeg ville aldri latt noen stå i en så lang kø uten å få møte meg. Derfor fikk alle veldig kort tid med meg, men jeg håper folk har forståelse for det. Jeg prøvde virkelig å gjøre dette til en bra opplevelse til alle som kom, selvom det ble alt for kort tid med hver enkeltperson. Jeg håper og tror at de som kom har forståelse for det. Jeg fikk møtt alle som kom, og jeg var helt overveldet da jeg gikk derfra. For meg vil det alltid være helt merkelig at 1000 mennesker setter av tiden sin for å møte meg, og jeg setter så innmari stor pris på hver og en av dere. Dere gjorde lørdagen min perfekt!

Så tusen, tusen takk til alle dere fine som kom i går. Jeg hadde det skikkelig koselig, og jeg elsker å møte dere. Bergensere er helt fantastiske, og jeg håper jeg kan få til noe som dette ved en senere anledning her i Bergen. Takk for alle klemmer og ikke minst alle fine ord. Dere er så HIMLA bra!

Kvelden i går ble avsluttet på Bergens beste restaurant, Salsa. Vi var der med noen fine folk, og koste oss skikkelig. En perfekt avslutning, på en sinnsykt bra dag. Jeg elsker Bergen!

8 kommentarer
    1. Jeg kom sammen med lillesøsteren min en halvtime etter meetupet og håpte på at vi skulle møte deg. ❤️ Vi var i en dåp så vi hadde ikke muligheten til å komme. Jeg spurte mamma om vi kunne gå innom lagunen å se om du fortsatt var der. Vi kjørte in og vi så deg. ❤️❤️ Vi ble skikkelig glad for at vi kunne møte deg å ta bilde med deg. Det var utenfor lagunen og hadde vi dratt 2 min senere hadde vi aldri møtt deg❤️❤️❤️ Jeg elsker deg og bloggen og yt kanalen din. ❤️ Er då taknemmelig for å få møte deg❤️😁😍

    2. Det var utrolig gøy å møte deg! Jeg håper ViRKELIG at du kommer flere ganger til lagunen! ❤️❤️ Du er verdens beste forbilde😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg