VLOGMAS

Heei!

Nå kan jeg endelig fortelle dere om noe jeg har planlagt en liten stund nå. Jeg synes det er ganske vanskelig å komme tilbake til sosiale medier, i og med at jeg har vært borte en stund. Nå derimot skal jeg gi meg selv en skikkelig utfordring, og derfor blir det vlogmas! Jeg skal altså legge ut en video hver dag frem til julaften. Jeg håper jeg får det til, men jeg skal virkelig stå på. Jeg savner å lage videoer, så derfor skal jeg lage masse videoer fremover. Jeg gleder meg, og det håper jeg også dere gjør!

Husk å abonnere på kanalen min som dere finner HER, slik at dere får med dere så fort jeg poster en ny video!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg