VLOGMAS DAG 3- CHRISTMAS TAG

Heey!

Herregud, jeg har brukt så mange timer på å få lastet opp denne videoen. Jeg er på hytta, og nettet her funker ikke. Vi har prøvd å ringe etter hjelp, men ingen kunne hjelpe oss. Derfor måtte jeg bruke mobilnettet, og det brukte 3 timer på å laste opp videoen min. Jeg holdt nesten på å gi opp et sekund, men jeg vil jo virkelig gå inn for å poste video hver dag nå. Derfor måtte jeg bare smøre meg med tålmodighet, og nå er endelig vlogmas dag 3 ute♡

Dette er forresten ikke en vlog, men en christmas tag. Jeg kommer ikke til å poste vlogger hver dag, og de dagene det ikke er vlogger blir det heller andre videoer. Jeg har skrevet ned en liste med mange videoer som skal lages, så jeg gleder meg til å få ut alt! Jeg håper forresten at dere liker videoen♡

Om dere vil abonnere på kanalen min, så finner dere den HER!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg