VLOGMAS DAG 2 – MEETUP

ANNONSE- LYKO OG MOCKBERG

Hei dere!

Da er det endelig klart for en ny video igjen. I denne videoen får dere være med meg på meetup, og høre mine tanker fremfor det. Jeg var jo skikkelig nervøs, og jeg var veldig redd ingen skulle komme.. I tillegg får dere være med på familiemiddag, og mye skravling som vanlig. Haha! Jeg håper dere liker denne videoen, og TUSEN TAKK til alle som kom på meetupet♡ Det betyr så mye for meg at så mange kom!

Husk å abonnere på kanalen min som dere finner HER

3 kommentarer
    1. Sminken du hadde på på meet upen var såå fiin😭😭😍 Jeg var der og det så helt flawless ut🙌🏽😍 Kan du lage video hvor du viser produktene du bruker og hvordan du gjorde sminken den dagen❣️I wanna knoow ❤️❤️ Du er vakker💗

    2. Hei, Martine
      du er mitt forbilde men jeg fikk ikke kommet på meetupen
      1000000000000000000000000000000000000000
      klemmer nila jente 11 år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg