VIPPER OG BRYN

ANNONSE- NUTRILASHES

Heey!

For en stund siden fortalte jeg dere at jeg har startet på et serum, nemlig Nutrilashes. Jeg har alltid vært litt skeptisk til produkter som dette, men etter å ha sett resultatet på andre måtte jeg gi det en sjanse. Dette serumet er egnet for både vipper og bryn, noe som jeg gjerne vil ha mer av. Jeg bruker ikke så alt for ofte falske vipper, og når jeg da dropper det vil jeg at mine egne vipper skal være lange og fine. Jeg har nå gått på dette serumet en stund, og jeg merker allerede forskjell. Jeg har påført et lag hver eneste kveld, både på vipper og bryn. Brynene mine har jeg alltid ønsket at skulle være større, for uten sminke er mine ganske tynne naturlig. Jeg er derfor SÅ glad for at jeg startet på Nutrilashes, for brynene mine har helt klart blitt tykkere. YEY!

Dette serumet er veldig lett å bruke. Man påfører et strøk hver dag, og da helst om kvelden. Man påfører dette som en eyeliner ved vippekanten, og i brynene påfører man det der man vil at det skal vokse mer. Nutrilashes inneholder kun naturlige ingredienser, det er vegansk og ikke testet på dyr. Som jeg skrev i mitt forrige innlegg om dette serumet, så er dette perfekt for oss som kanskje kan reagere på enkelte produkter. Huden min er veldig sensitiv, og det er ikke alle produkter som jeg kan bruke. Nutrilashes derimot er perfekt for oss litt sensitive, og jeg har ikke merket noe irritasjon av å bruke dette.

Vippeextensions er ikke noe for meg. Det har ødelagt vippene mine tidligere, så derfor vil jeg heller bruke dette for å styrke mine egne vipper. Jeg har faktisk gitt bort dette til noen venninner, og de virker veldig fornøyde alle sammen! Jeg gleder meg til å fortsette med dette, for til nå er jeg ekstremt fornøyd. Lange vipper er så fint, og nå er jeg allerede på god vei til å oppnå drømmevippene. Brynene mine er også på god vei, men med de trenger jeg nok litt lenger tid.

Bestiller dere Nutrilashes HER, så får dere det til kun 399kr. Da får dere det til 50%, og dere får to stykker. Håper dere blir like fornøyd som meg!

 

14 kommentarer
    1. Hvilken rød leppestift brukte du i vlogmas dag 6? Den var utrolig fin!! Hadde satt kjempestor pris på svar!

    2. Gleder meg til og se neste video
      Skulle egentlig vært på skolen men er kvalm så jeg er hjemme og ser på alle videoene dine nå
      Du er skikkelig pen
      Elsker deg og videoene og bloggen din og instagramen og snapen din

    3. Har du gitt opp helt på bloggen? Virker som du bare blogger for inntekt for tiden og at du har mistet gleden med det.

    4. Må si jeg begynner å miste intressen for bloggen din Martine. Du blogger jo ikke lengre..du sa jo etter SVD at du skulle satse så hardt på bloggen, og at du skulle legge ut vlogmas hverdag, men der har du også droppet. Jeg har vært en fast leser ganske lenge nå, men må ærlig si at du skuffer meg for tiden…
      Bloggen din er ikke det samme nei, og jeg må ærlig si at jeg synes det er veldig rart at du skal være med på bloggerne ettersom du virker å være veldig sløv med bloggen din. Savner ukens spørsmål og de vanlige daglige innleggene..hva skjedde? tror du at inntektene bare skal komme inn uten å blogge eller!? Teit.

      Men ønsker deg ei fin jul fortsatt.

    5. Hvis du skal være med på bloggerne så må du jo blogge?? Har det hendt noe siden du ikke blogger i det siste? Syntes innleggene er veldig kjedelige for tiden:/

    6. Hei , jeg vet dette høres veldig rart ut . Men du minner meg så mye om meg selv og satt å så på videoen på Snapchat der du åpenbart kjeder deg og da blir veldig plagsom. (Mot Tessa) eller hva du kalte hun. Jeg tenkte at hun her , hun må være vannmann akkurat som meg . Jeg søkte opp bursdagsdatoen din og jammen hadde jeg rett 😂 vi vannmenn blir plagsomme når vi kjeder oss 😜 hilsen ei som leser for mye om stjernetegn. Haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg