VI PUSSER OPP LEILIGHETEN + TRY ON HAUL MED BUBBLEROOM

ANNONSE- BUBBLEROOM

Hei fininger!

Endelig har jeg fått lastet opp en video igjen på youtube! I dagens video får dere se da vi pusset opp hele leiligheten. Altså, det er så fint her nå! Vi fikk malt, kjøpte nye møbler og gjorde det skikkelig koselig her. I tillegg viser jeg frem noen nye kjoler jeg har fått fra Bubbleroom. Jeg håper dere liker videoen♡

Dere finner link til kjolene HER, og rabattkoden ML10 gir dere 10% rabatt + gratis frakt♡ Om dere vil abonnere på kanalen min finner dere den HER!

 

8 kommentarer
    1. Blir superfint <3
      Til en annen gang : man kan finne bruksanvisning på sofaer på IKEA på nettet. Og de som sku hente den måtte jo uansett hatt den i deler..og så montert hjemme hos segselv. Er ingen som henter en vinkel sofa eller en med sjeselong og har plass til den som den er.

      Elsker den nye sofaen <3 og bildet av dere <3 God bedring

    2. Når dere er på farmen. MÅ storbondene si noe høyt om alle før h*n velger førstekjempe, eller bare de som er i faresonen?

    3. Kan du si hvor møblene er fra? Hvor soffaen er fra? Og den velvet stolen som du viste? Så blir jeg glad

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg