UNIVERSAL STUDIOS

Hei dere!

I går tok vi turen til Universals, og jeg hadde seriøst skyhøye forventinger. Sofie hadde snakket så mye om dette, og fikk det til å virke som tidenes sted. Jeg gledet meg derfor skikkelig, i og med at jeg aldri har vært der før. Vi kjøpe fast track slik at vi slapp køen, for det å stå en time i kø var ganske uaktuelt. Vi betalte vel 2000kr, noe som var ganske dyrt spør dere meg. Likevel er det helt seriøst de beste 2000 kronene jeg noen gang har brukt. Haha!

Fy søren, så gøy det var der. Jeg følte meg som en liten unge, og jeg smilte fra vi kom til vi gikk. Det var så mye å se, og uansett hvor jeg så ble jeg fascinert. Jeg tror jeg aldri har tatt så mange bilder noen gang, så det å plukke ut kun noen til bloggen tok tid. Sofie og jeg var innom så og si alle attraksjonene, og alle var like bra. Det var så imponerende å se hvor gjennomført absolutt alt var. Det var liksom ikke en ting som manglet. Alt var så stort, og imponerende. Jeg er så glad for at vi dro, og jeg skulle gjerne dratt dit igjen mens vi er her.

Har dere sett noe så kult?

Vi dro også på en buss som kjørte oss rundt så vi fikk se flere filmsett. Vi fikk blant annet se der frustrerte fruer ble spilt inn, haisommer(!!) og mange fler. Vi fikk også se gater de hadde bygd opp som blant annet så ut som New York. Altså, jeg tror ikke dere forstår hvor imponerende det var der. Jeg er fortsatt helt i ekstase over denne dagen. Jeg har også vlogget, og jeg tror jeg aldri har gledet meg SÅ mye til å redigere en vlog før.

Om noen er et sted med Universal Studios, og er i tvil om dere skal dra. Altså, gjør det!! Det er virkelig så kult, og jeg hadde blitt så irritert om jeg ikke hadde dratt hit. Jeg hadde virkelig en perfekt dag, og barnslige Martine koste seg skikkelig. Noe av det jeg gleder meg mest til med å få barn er faktisk at jeg har en unnskylding til å kunne dra på lekeland og hoppeslott. Jeg storkoser meg steder jeg kan være skikkelig barnslig. Haha!

Nå skal jeg legge meg, men dere får ha en fin dag! Det er så rart at jeg legger meg når dere står opp, og innlegg må planlegges skikkelig. Vi blogges senere, fine dere!

9 kommentarer
    1. Jeg var i Universal studios i Florida i Orlando for ca 2 måneder siden og det er det beste jeg har gjort i hele mitt liv😍😍 De er så utrolig flinke til å lage alt der! Håper du koser deg på ferie❤️❤️

    2. Jeg var i Universal studios i Florida i Orlando for ca 2 måneder siden og det er det beste jeg har gjort i hele mitt liv😍😍 De er så utrolig flinke til å lage alt der! Håper du koser deg på ferie❤️❤️

    3. Okei blir smålig gal, vet jeg har sett den vesken før på en side på Instagram eller noe, men kan ikke huske hva den het. Hvor er den fra? 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg