Ukens spørsmål 76

Heihei, dere!

Nå skal vi straks ut og spise, men tenkte først å få gitt svarene til ukens spørsmål. I dag har vi gått rundt i Las Vegas, og fått opplevd litt av stedet. Herregud, for et sykt sted det er. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det en gang, for det må nesten oppleves. Jeg tenker å fortelle dere mer om det senere, og i mellomtiden får dere svar på ukens spørsmål. Håper dere får en fin søndag videre!

Hvordan fikk du så store lepper?

De er jeg født med. Jeg har aldri gjort noe med leppene mine, og det kommer jeg heller aldri til å gjøre!

Blir du lett rørt av for eksempel filmer?

Nei, ikke i det hele tatt. Venninnene mine kan sitte å gråte som bare det av filmer, mens jeg ikke synes den var litt trist en gang. Jeg gråter så og si aldri, bortsett fra om jeg ser videoer av bryllup eller folk som blir fridd til. Jeg gråter sjeldent av triste ting jeg ser, men om noen er skikkelig glad derimot kan det komme en tåre. Ikke av filmer da, men av ting som skjer på ekte.

Hva slags bunad har du?

Jeg har en festdrakt som jeg har designet selv. Jeg synes ikke det var så mange fine bunader fra stedene jeg er fra, så derfor lagde jeg heller en som ble akkurat sånn som jeg selv ville. Jeg elsker den!

Hvor gammel vil du være når du får barn?

Jeg tenker at rundt 30 er en perfekt alder. Kanskje litt før, men det er hvert fall ingenting jeg skal stresse med. Jeg har mye jeg vil oppleve før jeg velger å få barn, og jeg føler meg heller ikke klar for det enda. Jeg gleder meg ekstremt mye til den dagen da!

Hvor skal du feire 17.mai?

Jeg er fortsatt veldig usikker, men jeg har veldig lyst til å være i Bergen. Jeg vil egentlig ha en rolig 17.mai i år, og det får jeg ikke i Oslo. Derfor ser det ut til at det blir Bergen.

Hva synes du om at Emilie P får så mye hate?

Jeg synes det er veldig trist og merkelig. Emilie er en supersøt og hyggelig jente, og hun får mye ufortjent hat synes nå jeg. Hun er skikkelig herlig, og jeg er veldig glad for at broren min er sammen med henne.

Tjener du og Isabelle fortsatt penger på Youtubekanalen deres?

Ja, det gjør vi. Vi tjener fortsatt penger på annonsene som dukker opp i de gamle videoene våre.

Hvordan går kommunikasjonen med deg og Aleks nå, i og med at det er to forskjellige tidssoner?

Vi snakker sammen når jeg våkner, og når jeg skal legge meg. Det er jo 9 timers forskjell her, så det er litt vanskelig. Heldigvis er det noen timer i døgnet der vi begge er våkne samtidig. Til nå har det hvert fall ikke vært noe problem.

Hvordan ser manageren din ut?

Dette er Caroline, min manager. Hun har vært manageren min i over to år, så det begynner å bli en god stund. En veldig søt dame, som hjelper meg masse. Det er henne som fikser annonser, ting jeg er med på og passer på at ting går riktig for seg.

Synes du det er vanskelig med avstandsforhold?

Til tider kan det være ganske vanskelig. Sånn som nå når vi ikke har sett hverandre på to måneder, så skulle man virkelig ønske man bodde med hverandre. Ellers går det veldig bra, og vi får det til å funke.

Er turen til USA sponset?

Nei, det er den ikke. Vi har betalt alt selv!

VI BLOGGES!

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Kan virkelig anbefale å feire 17mai i Bergen, det er virkelig helt spesielt! 17 mai toget i Bergen er helt fantastisk og er helt annerledes enn i Oslo. Der kommer buekorps, gamle biler (brannbiler og andre typer) skoler og mange forskjellige klasser fra universitetet og høyskolen osv og masse annet gøy. I tillegg er det alltid sol 🙊👏🏻

      Kos deg videre på tur 😊

    2. Til neste uke:

      – Hva skjedde mellom deg og Bjørn, hadde dere en greie?

      – Har du fremdeles tatoveringen av Alex og Isabelle?

      – Kan du lage en sminkevideo UTEN sånne sponsorer, er litt irriterende når vi gjerne vil få se en «ekte» sminkevideo.

      – Når kommer den lille house tour’en av ditt fine lille hjem?

      1. Hei du!
        1. Jeg vet ikke hvem Bjørn er, så nei har ikke holdt på med noen som heter det.
        2. Det var en aprilsnarr, så har ingen tatovering av de to. Har derimot en A på fingeren.
        3. Det kommer, har fått ganske mange nye favoritter i det siste 😀
        4. Leiligheten er fortsatt ikke hundre prosent ferdig, for jeg har ikke hatt tid til det. Så fort jeg føler den er ferdig skal jeg vise!

        1. Oi, jeg skrev feil! Mente Øystein, ikke Bjørn. Hahah, beklager 🙈

          Oki, gleder meg kjempe masse til å se leiligheten din!

        2. Lurer på om du har tips på hvor man kan bo i LA? Skulle gjerne hatt navn på leiligheter gjennom Airbnb som evnt anbefaler eller hotell? Håper jeg når frem og får svar, reiser nemlig til LA under 1 mnd og jeg har virkelig ikke peiling. Det hadde vært til veldig stor hjelp ☺️

          1. Hei!!
            Jeg ønsker selv bunad, hvor kan jeg få designet/lagd sånn 😍😍 Ønsker meg sånn å kunne lage Hehe.. Du er utrolig pen!

    3. Hei!
      Jeg har slitt lenge med å finne bikinier som passer til oss med stor cup og tynn midje, har selv mellom 75E til 75F i bh størrelse. Hvor er det du kjøper bikiniene dine fra? Er umulig å finne bikini eller bh for den saks skyld som passer og ser fin ut uten å måtte betale 600kr for dem. Håper du kan ta deg tid til å svare og hjelpe meg.
      Hilsen desperat bikini søker

    4. Hei❤️❤️ Søskenbarnet mitt Thea konfirmere seg te helgå, så eg lurte på åm du kunne vært en engel å sendt en video te meg hvor der gratulerer hun, slik at eg kan bruka den i en tale eg ska?😅 hu hadde blitt overlykkelig😍 klem❤️ send på dm til: amaliesstrand

    5. Hvor er den nydelige, hvite kjolen fra som du la ut på instastory? Skal feire bursdagen min snart så har letet så lenge etter en fin kjole men ikke funnet enda.. Men likte så godt den kjolen du hadde på deg 😍

    6. Hei! ❤️

      Jeg driver å sparer til bunad selv, men er fortsatt usikker på hvilken jeg skal gå for og syns ikke noen av bunadene fra stedene jeg har familie er så veldig fine. Derfor lurte jeg på hvor du har fått sydd din bunad/festdrakt? Har mye heller lyst til å bestemme selv hvordan den skal se ut, så hadde blitt veldig glad for tips 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg