UKENS SPØRSMÅL 75

Hei fininger!

Akkurat nå sitter jeg hos frisøren, og skal få fikset litt opp i håret mitt. Jeg har vært ganske lei av fargen den siste tiden, så nå skal jeg endelig få gjort det finere. Jeg har derfor litt tid til overs i frisørstolen, og tenkte derfor å svare på ukens spørsmål.

Har du det bra om dagen?

Ja, det har jeg! Jeg skal innrømme at de siste dagene har vært litt merkelige, for jeg har vært ganske nedfor uten grunn. Jeg har vært skikkelig sliten, og følt meg helt rar. Jeg kunne bare plutselig begynne å gråte av ingenting, og har helst bare ville ligge inne. Heldigvis føler jeg ting er bedre nå, og humøret er på vei opp igjen. Det kan være at jeg ble sånn fordi jeg hadde mensen, og humøret mitt blir helt katastrofalt da. Haha!

Er du og Aleksander fortsatt sammen? Dere er aldri sammen lenger..

Ja, vi er fortsatt sammen. Vi har ikke sett hverandre på snart en måned siden han er i Bergen nå. Han bor jo egentlig i Bergen, og i blant reiser han dit for å være med venner og familie. Vi har jo egentlig et avstandsforhold, noe som suger skikkelig i blant. Jeg savner han så mye nå, og gleder meg veldig til å se han igjen.

Hvor er smykket du alltid bruker fra?

Jeg har to forskjellige, og det ene er fra H&M og det andre er fra PrettyLittleThing. Jeg elsker smykker som det, og bruker de seriøst hele tiden. Føler meg helt rar uten et sånt på, haha!

Hva liker du best med Aleks?

At han er så sinnsykt snill, og at han alltid får meg til å le. Det finnes ingen som jeg har det så gøy med som han, og vi er veldig like på mange områder. Han er veldig enkel å ha med å gjøre, og jeg føler meg veldig trygg i forholdet. Han behandler meg veldig bra, og alle som møter han liker han. Han er skikkelig jovial, og det er helt umulig å ikke bli glad i han.

Hva skal du i påsken?

Jeg har ikke de største planene, annet enn at jeg skal noen dager på hytta med familien. Jeg har ikke vært på hytta på en stund nå, så det gleder jeg meg veldig til. I tillegg vurderer jeg sterkt en Bergentur siden jeg savner Aleks sånn. Annet enn det skal jeg slappe av, for de neste ukene blir crazy.

Kan du legge ut et bilde av deg fra videregående?

Her gikk jeg vel i første videregående, og jeg har jo egentlig ikke forandret meg så mye. Men hallo, hva har skjedd med håret mitt? Det var jo så langt og fint! Jeg gikk dessverre til en frisør som klarte å ødelegge det, noe som irriterer meg den dag i dag.

Skal du bli artist?

Jeg har ingen stor drøm om å bli artist, og i og med at jeg ikke kan synge så er det ganske utelukket. Haha! Vi får se, kanskje jeg dukker opp i en eller annen sang en gang i fremtiden. Artist er hvert fall ikke drømmekarrieren.

Får du betalt for å være med på tv-programmer?

Ja, det gjør jeg. Det er jo en jobb jeg gjør, og det å lage tv tar lang tid. Jeg hadde ikke hatt mulighet til å være med på Farmen for eksempel om jeg ikke fikk betalt. Der var jo innspillingen på 6 uker, og man fikk ikke gjøre noe annet enn å være på gården.

Hvilken modell er parajumperen på bilde?

Det er pappa sin, så det vet jeg dessverre ikke. Jeg slang den på meg da jeg var der fordi jeg frøs, så det er ikke en jakke jeg bruker ofte. Jeg mener han kjøpte den i København for mange år siden.

Krangler du og Aleksander ofte?

Nei, vi krangler veldig sjeldent. Jeg hadde ikke klart å være i et forhold med mye krangling, for jeg orker ikke legge energi i det. Vi har smådiskusjoner i blant, men aldri noe voldsomme greier. Vi har et veldig fint og dramafritt forhold.

Om noen du var glad i fortalte deg at de likte samme kjønn, hvordan ville du reagert da?

Jeg tror faktisk ikke jeg hadde reagert. Jeg bryr meg virkelig ikke om hvilket kjønn folk forelsker seg i. Så lenge man er lykkelig, så er det ingenting jeg tenker over.

Hvem heier du på på Paradise Hotel?

Det er faktisk et ganske vanskelig spørsmål, for jeg har ingen aning. Jeg tror ikke jeg har noen soleklare favoritter i år, men kanskje det kommer etterhvert.

Hvordan ble dere vekt på Farmen?

Vi måtte bare våkne av oss selv, men jeg våknet som regel av et kamera som filmet meg. Haha! Vi ble aldri vekt, så vi måtte bare våkne av oss selv. Om en sov mye lenger enn oss andre, så måtte vi jo vekke den personen da.

Hvor er øredobbene fra?

De fikk jeg av Aleksander, og han kjøpte de på Gullfunn. Merket er Lily&Rose, og de har SÅ mye fint! Elsker alle smykkene deres, og har lyst på alt derfra.

Håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på. Nå skal jeg bli ferdig hos frisøren, og så viser jeg dere bilder etterpå!

 

10 kommentarer
    1. Synes det er så fint at du kaller Aleksander for hele navnet hans, det høres så pent og voksent ut, i stedet for å bare si «Aleks»

    2. Jeg har også et avstandsforhold. Det er så forferdelig. Jeg bor Aremark og han i Spydeberg. 😭😭

    3. Hei Martine 😊
      Hvor er den beige buksen og den hvite t-skjorten/toppen i fra? Det var veldig fint 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg