UKENS SPØRSMÅL 74

Hei fininger!

Shit, dagene her i Monaco har flydd. Vi har opplevd så mye gøy, og jeg har virkelig hatt det helt fantastisk her. Jeg tenker å fortelle mer om det imorgen, og så kan dere heller få ukens spørsmål nå. Det kommer også straks ut en video fra Cannes og Monaco, så gled dere.

Hva synes du nå om at Martine Johansen og Aleks kysset så mye på Paradise Hotel?

Det er ikke noe jeg tenker over. Både Aleks og jeg var single da vi var med på Paradise Hotel, og ingen av oss hadde planer om å komme hjem med en kjæreste. Aleks klinte rundt, og samme gjorde jeg. Jeg skal innrømme at det var litt rart å se det på tv da vi kom hjem, for da var vi jo kjærester. Samme synes sikkert Aleks med meg, men det måtte vi bare se bort i fra. Vi var forberedt, og visste hva som kom på skjermen. Jeg er hvert fall ikke sur på grunn av det, eller noe som helst. Altså, jeg gjorde jo akkurat det samme som han. Haha!

Hvor kjøper du mest klær?

Jeg kjøper egentlig for det meste klær i utlandet eller på nettet. Om jeg handler i butikker i Norge går det mest i Kouture og Zara. Jeg synes helt ærlig at Norge har et ganske dårlig utvalg på klær.

Er du interessert i stjernetegn, og hva er du?

Jeg er så interessert i stjernetegn, og jeg leser horoskopet mitt hver dag. Jeg synes det er så spennende, og jeg føler ofte at ting stemmer. Jeg er vannmann, og jeg er en skikkelig vannmann også. Om man leser hva som kjennetegner en vannmann (på ordentlige sider, haha), så forstår man at jeg er det. Det er flere ganger jeg har blitt spurt av folk om jeg er vannmann, haha!

Hva blir din neste reise?

Jeg tror jeg skal til Stockholm en tur igjen i påsken, for jeg elsker virkelig Stockholm. Jeg hadde det så kult der, og vil tilbake igjen fort. Jeg reiser også snart til LA og Vegas, noe jeg ser skikkelig frem i mot. Jeg var i LA for snart ett år siden, og reiser på samme tidspunkt igjen i år. Yey, det blir gøy!

Hvordan klarer du å se Aleksander så lite?

Vi ser hverandre egentlig ikke så lite. Vi er som regel sammen i noen måneder, og så er vi fra hverandre litt igjen. Nå har jeg ikke sett han på to uker, og jeg savner han skikkelig. Jeg skulle ønske jeg kunne vært med han hele tiden, men samtidig er det deilig å kjenne på litt savn i blant. Jeg tror også det er grunnen til at vi har det så bra, at vi faktisk får savnet hverandre litt.

Kunne du vært med på Camp Kulinaris?

Haha, det hadde jo vært gøy, men jeg kan absolutt ikke lage mat. Jeg tror de andre hadde blitt veldig irriterte og frustrerte over meg, så jeg vet ikke helt om jeg hadde turt. Brannalarmen hadde garantert gått hver eneste dag, og jeg hadde sikkert kommet hjem uten et par fingre. Så krise er jeg på kjøkkenet.

Har du noen forbilder?

Nei, det har jeg ikke. Jeg tror jeg hadde fokusert for mye på å gjøre som de da, og jeg vil heller være den beste jeg kan være. Det er så klart mange mennesker som inspirerer meg masse, men ikke som jeg ser på som et forbilde. Er det teit å si at meg selv om 10 år er mitt forbilde? Om ikke, så er det hvert fall det. Haha!

Hvor ofte trener du?

Ikke spør mer om det, for jeg får panikk. Jeg trener ikke, og jeg sier hele tiden at jeg skal starte. Likevel klarer jeg ikke å komme i gang, noe som irriterer meg veldig til tider. Jeg skal ikke si nå at jeg skal begynne å trene, for det skjer garantert ikke. Så jeg trener aldri, men jeg danser sinnsykt mye ute på byen. Hehe..

Ser du opp til Kim Kardashian?

Ikke når det kommer til utseende, og det er ikke sånn at jeg vil være henne. Jeg synes derimot hun har fått til mye kult. Jeg synes det er kult at hun får til såpass mye, og jeg inspireres av henne til tider.

Hva ville du jobbet som om du ikke gjorde det du gjør nå?

Helt klart politi. Jeg har alltid hatt en drøm om å bli det! Eller så ville jeg jobbet med noe innen sosiale medier. Kanskje vært manager for noen, i og med at jeg har vært i denne bransjen i noen år nå.

Håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på. Nå skal vi ut å nyte siste dagen her i Frankrike!

9 kommentarer
    1. Hei! Har du en spilleliste på Spotify jeg kan følge? Trenger ny musikk til turen jeg skal på i usa // neste uke

    2. Hei 🙂
      Du har rett i at du burde slutte å si at du skal begynne å trene. Hvis det er noe du faktisk har lyst til, så gjør du det vanskeligere med å si det høyt. Det er litt rart, men når man har tenkt til å gjøre noe som er litt vanskelig å komme i gang med, lurer man hjernen til å tro at man er nærmere enn man er når man sier det høyt. Det som har funka for meg både når det gjelder å begynne å trene, skole og jobbrelaterte saker er å slutte og snakke om det.
      Håper det kan funke for deg og, lykke til!

    3. Hei jeg er Lucas Svanberg Jeg har et fint forbildet det er deg❤️❤️❤️
      Sendt fra Lucas sin MacBook Pro*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg