UKENS SPØRSMÅL 73

Hei dere!

En ny dag i Bergen, og jeg har egentlig jobbet frem til nå. Nå venter jeg bare på at Aleksander skal bli ferdig på trening, og så skal jeg begynne å fikse meg. Jeg tenkte derfor at jeg kan svare på litt spørsmål nå, slik at jeg slipper å gjøre det i kveld. Jeg håper dere liker svarene, og spør gjerne i kommentarfeltet om dere har spørsmål til neste uke.

Kunne du vært med på Ex On The Beach?

Aldri, haha! Jeg hater drama, og hadde aldri orket å være med på et program der krangling er det eneste som skjer.

Hvordan sa du til moren din at du hadde fått mensen?

Jeg besvimte, så jeg tror hun skjønte greia. Jeg er redd for alt som har med blod å gjøre. Jeg er den personen som svimer av bare jeg går inn på et sykehus, eller om noen snakker om sykdom. Jeg er veldig redd for blod, og første gang jeg fikk mensen svimte jeg av. Heldigvis gjør jeg ikke det lenger nå, for det hadde jo vært krise om jeg skulle svimt av flere ganger hver måned.

Er du ikke redd for å ødelegge leppene dine med så mye restylane?

Jeg har aldri tatt restylane, og jeg kommer aldri til å ta det. Leppene mine er helt naturlige. Jeg har sett så mange forferdelige resultater av restylane, så det holder jeg meg langt unna.

Hvordan er det å være kjent?

Hm, jeg føler meg som samme jenta jeg var for 4 år siden. Det eneste man kanskje merker av å være «kjent» her i Norge er vel at folk kommer bort og spør om bilder. Det er jo bare veldig koselig! Også kommer det så klart mange kule muligheter, men bortsett fra det er det ikke så mye annerledes fra hvordan livet mitt var før dette.

Hvor lenge har du og Aleksander vært sammen?

Vi har vært sammen i to år nå. Vi ble sammen 11.mars 2017, så litt over to år. Tiden har gått så fort, men samtidig føles det ut som at jeg har kjent han hele livet. Jeg satser på mangemange år til sammen, for jeg har det alt for bra med han.

Hvem er dine favoritter på Paradise Hotel i år?

Nå har det jo bare gått i en uke, så det er vanskelig å plukke ut favoritter allerede. Jeg kjenner jo TIX(Andreas) fra før av, så han var jo en favoritt til han røk ut. Om jeg må si noen nå, så sier jeg Sofie og Mario, i og med at det er de jeg kjenner best fra denne sesongen.

Når flytter du inn i den nye leiligheten?

Når den står klar, haha! De har ikke begynt å bygge den opp enda, og jeg kjører spent fobi hver eneste dag for å se om de har kommet i gang. Jeg blir like skuffa hver dag, for tiden går så sakte når man gleder seg til noe. Den skal hvertfall være klar neste år, og jeg flytter inn så fort jeg kan da.

Hvor gammel var du da du begynte med sminke?

Jeg begynte vel å sminke meg hver dag da jeg gikk i niende eller tiende klasse. Jeg var ganske sent ute i forhold til mange andre på trinnet mitt. Da jeg først begynte med sminke gikk det kun en vei. Det ble mer og mer for hver dag, haha!

Hva bør man gjøre om man finner ut at kjæresten har vært utro i over ett år?

DUMP «kjæresten» din. Om denne personen klarer å være utro mot deg i så lang tid, så er det virkelig ikke noe å spare på. Hvorfor skal du ville være med en som også vil være med alle andre? Jeg hadde hvertfall aldri akseptert det.

Er du vegetarianer?

Nei, jeg er ikke vegetarianer. Jeg spiste ikke kjøtt på nesten to måneder, men i går spiste jeg litt kjøtt igjen. Jeg kommer til å fortsette å ikke spise kjøtt, men om jeg virkelig har lyst på kjøtt en gang igjen kommer jeg til å spise det.

Har du og Aleksander planer om å gifte dere?

Vi har ingen planer om det. Vi får nok vente noen år med et eventuelt bryllup, men jeg håper så klart at vi gifter oss en gang i fremtiden.

Har du noen komplekser?

Jeg tipper de fleste har et eller annet kompleks, og om man har det burde man kanskje ikke dele det med alle. Det er så lett å bli påvirket. Hadde jeg snakket om et kompleks nå, så hadde garantert noen der ute funnet ut at de også har det jeg ser på som en feil. Da kan flere bli oppmerksomme på akkurat det, og skape nye komplekser for seg selv. Som de fleste, så har også jeg komplekser. Jeg har likevel lært meg å leve med det, for det er virkelig ikke en så big deal for meg. Vi alle ser forskjellige ut, og det jeg kanskje ikke liker, elsker noen andre. Jeg er fin som jeg er, og det er du som leser dette også.

 

 

32 kommentarer
    1. jeg anbefaler deg å kjøpe kjøtterstatninger! utrolig godt, ikke særlig dyrt forhold til dyrekjøtt, bedre for helsa, miljøet og ikke minst dyrene!! det har kommet masse gode kjøtterstatningsalternativer i de aller fleste matbutikker nå! jeg anbefaler også å melde deg inn i et par vegetar/veganer grupper på facebook og kanskje se noen filmer på youtube eller netflix. jeg anbefaler Dominion, 101 reasons to gi vegan og the best speech youll ever hear av Gary Yorufsky, alle de er på yt! fork over knives og earthlings er også utrolig bra og er på netflix

    2. Hei❤ Er du redd for å få sølvkre/skjeggkre i den nye leiligheten din? Det er visst svært vanlig å få i nye hus og leiligheter fordi de ofte blir pakket ut fra pappesker og blir med byggematerialer. Jeg leier en 5 år gammel leilighet nå og har den siste uken sett 2 stk 🙁 Har levert oppsigelse og skal flytte snarest..
      Ha en fortsatt fin helg 💕

      1. Jeg er student og har bodd 2 steder med sølvkre og skjeggkre. Det er dessverre blitt vanlig, og man kommer nok ikke utenom det. Innen noen få år er det nok i alle bygninger. Å se 2 dyr er vel ikke krise? Der jeg bodde sist plukka vi 20 stk flere ganger i uka. Jeg flyttet heldigvis derifra da det var en flermannsbolig og ikke vi som ikke var ryddige, men vi har det også nå og finner et og annet dyr stadig vekk. Ikke noe å flytte for 🙂

        1. Ja, vet at det er veldig vanlig dessverre:( 2 stk er jo ikke krise i den forstand, men det at de plutselig dukker opp på 1 uke gjør meg bekymret for hvor mange de egentlig er her.. Jeg har helt angst for alt av småkryp og gjør ikke annet enn å støvsuge hele tiden, flere ganger om dagen nå. Jeg har jo den prossessen før jeg legger meg med å riste dyner og puter og støvsuge madrass og overmadrass hver kveld, det går meg til hodet dette her 🙁 Det står på full belysning døgnet rundt fordi jeg vet de ikke liker lys og ja, holder rett og slett på å rable for meg😅

    3. Elsker kommentaren din om komplekser ref sophie Elise og Kristin diskusjonen om dagene:) er så utrolig fint med et sånt sunt og godt forbilde som deg! 😄😘 har en jentebaby i magen og gleder meg at om 10 år finnes det et så fint menneske som deg der ute som kan være et offentlig forbilde 👏🏼☺️ Hurra!

    4. Halo liksom ex on the beach er nesten akkurat det samme som paradise hotel bare mye bedre og det er like mye krangling på paradise hotel. DU ER SÅ SYKT DUM HAR ALLTID HATET DEG DU TENKER BARE PÅ DEG SJÆL

      1. Hold…KJEFT!! Martine tenker IKKE på seg selv!!jeg møtte henne på meetupet i Bergen og hun sa til Meg/oss som var der”Kjempe utrolig gøy og møte deg”og hun ga oss klemmer,lot oss få mangeee bilder!!det er du som tenker på deg selv!!!!!!

      2. Hei du anonym 🙂 Hvordan er det for deg hvis andre skulle skrevet eller sagt dette til deg? Vi må være snille med hverandre, og hvis vi ikke har noe pent å si, så holder vi heller munn 🙂 Det er mange unge jenter som leser denne bloggen, du er sikkert ung selv – da er det ekstra viktig at vi tenker over hva vi skriver til hverandre 🙂

      3. Når du skriver at noen er sykt dum og starter setningen med skrivefeil i tillegg, legger du standarden.

        Jeg er enig med Chistine. Tenk over hva du skriver før du poster. Veldig mange som leser det. Den eneste du ødelegger for er for deg selv. Ingen troverdighet.

      4. Hjelpes!! Ingen som har lært deg at om du ikke har noe pent å si så skal du heller holde kjæft? Skammelig kommentar…
        Du er nydelig Martine ❤

    5. Jeg liker kommentaren din angående komplekser og er helt enig med deg. Men synes du ikke at det blir feil å si at “du har lært deg å leve med det, for det er virkelig ikke en så big deal” ettersom du har operert puppene dine og gått ut med dette før? Da klarer du jo ikke å “leve” med disse kompleksene?
      Mener ikke dette som hat, har fulgt med på deg siden paradise<3

    6. “Anonym” hvis du ikke har noe fint å si om Martine kan du holde det inni deg! Martine er kjempesnill å bryr seg IKKE bare om seg selv, for hvis hun hadde gjort det, har hun ikke blogget eller hvert YT-ber. Martine blogger for OSS nesten hver dag for at vi skal ha noe å gjøre å det kan vi være evig takknemlige for og det kaller IKKE jeg å være ego! Elsker deg Martine ❤

      1. Trenger fakkings ikke å skjelle ut “Anonym” heller da, bare for at du skal slikke ræva til Martine

    7. Svaret ditt angående komplekser♥️ takk for at du er et godt forbilde for alle ungdommene som leser bloggen din.

    8. Tror jeg aldri har kommentert noe på bloggen din før, men må si at jeg virkelig likte svaret ditt på spørsmålet om komplekser! Skulle ønske alle bloggere og influencere tenkte på samme måte som deg om det. Selvfølgelig har man komplekser, men som influencer med stor påvirkningskraft trenger man ikke å dele det. Du virker som et sunt og godt forbilde!

    9. Jeg har aldri skrevet noe på bloggen din får, sannsynlig vis siden eg ikkje veit kva eg skal skrive♥️men jeg digger deg. Jeg ser på videoen dine heile tida eller nesten🤣men dei er veldig spennende. Jeg er ikkje so mykje på YouTube lenger sel om eg har YouTube kanal selv med den har ikkje so mangen abonnenter😕

    10. Jeg har aldri skrevet noko på bloggen din får sannsynlig vis siden jeg ikkje veit kva eg skal skrive♥️men jeg digger videoene dine😍jeg er ikkje so mykje innpå YouTube no for tida selv om jeg har YouTube kanal selv men den har ikkje so mykje abonnenter da😪
      Foresten so syns eg det er veldig gøy med dei spørsmåla eg får liksom vite veldig mykje om deg♥️

    11. Det du sier om komplekser er så utrolig sant! Alle har noe som plager dem, og det er utrolig trist at noen blir mer plaget av det enn andre! Og som du sier så er det viktig å se det på den positive siden og tenke at noen andre elsker det man selv ikke liker, foreldrene mine fortalte meg dette allerede når jeg var veldig ung og det har vært til stor hjelp❤️

    12. Veldig flott kommentar om komplekser -og selvom du har operert puppene som noen nevner er det jo ikkje sikkert det var pga komplekser,men noe du selv ville. Er forskjell på hvorfor man gjør ulike ting.

      Dessuten er det jo helt lov å endre mening selvom man har gjort noe før

      Kos deg videre i Bergen <3

    13. hvor er outfiten ditt fra, det du hadde på deg da du var i svergie? Det two piece-settet, hvit topp og en hvit bukse?

    14. Så bra svart angående komplekser! Det viser at du skjønner hvor lett det kan være å påvirke andre, og viser ansvar ved å ikke ønske å bidra til det! 🙂

    15. En ting dere vegetarianere må huske på (ser det er en del av de i kommentarfeltet her) er at vegetarisk kosthold er ikke nødvendigvis et sunt kosthold. Mange forbinder vegetarisk med å være sunn, men ofte blir det motsatt. Når man ikke lenger spiser mager, proteinrik mat som ren kylling og fisk (ja rødt kjøtt et det bare å kutte ut), så gjenstår det mest halvfabrikater. Mange kjøtterstatninger består av masse sukker og usunne ingredienser, så vær kritisk før dere hiver oppi f eks vegetariske pølser og burgere i handlevogna. Skal dere være sunne og vegetariske så er det nesten bare grønnsaker igjen å spise.

      Nevner dette fordi jeg er veldig opptatt av kosthold, men også dyrevelferd, og finner det problematisk å leve sunt OG vegetarisk.. jeg spiser bare ren mat, og om jeg skal kutte ut kylling og fisk så må jeg jo leve på grønnsaker…. forslag??

    16. Haha veldig politisk korrekte svar :), regner med du er dritredd for hva du skriver etter innlegget til Kristin Gjeldsvik 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg