UKENS SPØRSMÅL 71

Heei, og god søndag!

Jeg er nå hos broren min, og her er også mamma. Det er jo morsdag i dag, og derfor har vi spist kake. Etterpå skal vi ut å spise, og jeg gleder meg skikkelig. Vi skal på Delicatessen, som har blitt en av mine favorittsteder. De har SÅ god mat! Jeg håper virkelig de har ledige bord, for det sliter vi litt med nå. Ellers må jeg jo gratulere alle mødre der ute med morsdagen♡ Dere er fantastiske!

Nå tenkte jeg å svare på ukens spørsmål, og som vanlig har jeg spurt dere på Instagram. Der heter jeg Martinelunde, om noen ønsker å følge meg.

Jobber Aleksander, eller lever han på deg?

Dette spørsmålet har jeg sett flere ganger, og nå tenkte jeg å svare ordentlig på det. Jeg ville aldri latt Aleksander leve på meg, eller at jeg skulle betalt alt for han. Han jobber med sine sosiale medier, tv-ting og andre greier han holder på med. Han tjener bra på det han gjør, og derfor er det helt feil at jeg skulle betalt alt for han. Vi deler på alt av mat, bil og ting vi gjør. Det eneste han ikke betaler på er leiligheten, og det er fordi den er min og jeg vil ikke at han skal betale på for eksempel møbler til den. Vi pleier som regel å ta stein, saks, papir på ting, men om en har betalt litt ekstra i det siste, betaler den andre. En veldig grei løsning! Jeg ville aldri latt han betale for alt, og jeg ville heller ikke betalt alt for han.

Kunne du sluttet med sminke?

Jeg kunne gjort det, men jeg vil ikke. Jeg synes sminke er kjempegøy, og jeg elsker å teste nye produkter. Selvom jeg ikke sminker meg hver dag, så elsker jeg å gjøre det i blant. Jeg har alltid vært glad i sminke, og jeg koser meg alltid veldig med sminken min. Før sminket jeg meg hver eneste dag, og da ble det til slutt et strev. Nå som jeg har et mer avslappet forhold til det, da elsker jeg det!

Fikk du penger for å være med på Farmen?

Ja, jeg får penger for det meste jeg gjør av tv. Ikke for God Morgen Norge eller en nyhetssending, men om det er programmer som går over lenger tid får man betalt. Paradise Hotel fikk jeg forresten ikke betalt for, bortsett fra pengene jeg vant. Det jeg har vært med på i ettertid av reality har jeg fått betalt for.

Skjedde det noe mellom deg og Erik på Farmen?

Nei, ikke om du mener noe mer enn vennskap. Vi begge hadde kjæreste på det tidspunktet, og Erik og jeg hadde aldri gått som noe mer enn venner. Jeg er veldig glad i han som en venn, men mer enn det kunne det ikke blitt. Jeg er ganske sikker på at han også hadde svart det samme, haha!

Ser både du og Aleksander går med ring, er dere hemmelig forlovet?

Dessverre.. Neida, haha! Vi er ikke forlovet, og om vi blir det en dag vil jeg nok fortelle det. Det blir nok en stund til, men jeg har jo en liten drøm om at det skal skje en gang i fremtiden.

Har du takket nei til noen tv-program?

Ja, det har jeg. Det er noen programmer jeg aldri kunne vært med på sånn som ting er nå, rett og slett fordi jeg ikke hadde klart det. Kanskje jeg hadde takket ja til det i fremtiden, men akkurat nå ville jeg ikke gjort det.

Er ikke du og Sofie så mye sammen lenger?

Jo! Hun reiser mye, og derfor kan det gå noen uker uten at vi ser hverandre. Jeg var med henne sist i går, og vi har mange morsomme planer fremover. Hun er en av mine nærmeste, så om vi ikke ser hverandre på noen uker, så snakker vi likevel sammen hver eneste dag.

Har du og Aleksander noen gang hatt en skikkelig krangel?

Nja, ikke en skikkelig krangel. Vi har hatt et par diskusjoner, men aldri sånn at vi har vært sure på hverandre lenge. Det går vel kanskje en time, og så er alt som før igjen. Vi diskuterer så og si aldri, og det er jeg så glad for. Jeg hater unødvendig drama, og kunne aldri vært sammen med en kranglefant. Vi er heldigvis ganske like der!

Vasket noen klærne deres på Farmen, eller måtte dere bruke skitne truser?

Jeg skulle ønske at noen vasket klærne våre, men nei. Vi måtte vaske det selv i en bøtte, og vi måtte bruke håndsåpe til klesvasken. Ting ble jo aldri 100% rent, noe som egentlig er ganske ekkelt. Likevel tenkte man ikke over at man gikk med samme genser i en uke i strekk der. Det var liksom noe vi måtte i blant, selvom jeg prøvde å vaske så ofte som mulig.

Ønsker du deg et dyr?

HERREGUD, JA! Mitt største ønske er å kjøpe meg en gris. Jeg har så lyst på en gris nå, og jeg tror nesten jeg må skaffe meg det snart. Tenk så koselig da? Griser er de søteste dyrene spør dere meg♡

Hvor gammel er du?

Jeg blir 23 år om akkurat en uke i dag. Den 17. februar fyller jeg år, og jeg gleder meg. Jeg gleder meg nok helt til jeg blir 25, og da kan tiden godt stoppe opp litt. Haha!

Når er neste meetup?

Det blir enten i mars eller april, og det kommer ikke til å være i Oslo. Det blir i en annen by, og jeg gleder meg veldig. Jeg får ofte spørsmål om jeg kan ha meetup i denne byen, så det blir spennende. Noen som klarer å gjette hvor?

Nå må jeg komme meg avgårde, så vi blogges♡

 

26 kommentarer
    1. Ble noen av klærne dere hadde på dere på farmen sponset? Det var jo kjempe varmt, men dere gikk med tykke ullgensere etc 😊

    2. hvorfor klagde dere så enormt mye på varmen som var på farmen, men samtidig gikk i tjukke ulvanggensere da det var steiksol? skjønner ikke haha

    3. Kjente jeg ble litt sur når jeg så den episoden med grisen som ble slakta. Jeg skjønner ikke helt hvordan du klarer å reagere på den måten du gjør, også spise kjøtt etterpå. Selv er jeg vegetarianer på grunn av dyr. Kjente jeg ble veldig sint når du sa at dyr er like mye verdt som mennesker også spiser du det. Ved å spise dyr bidrar du automatisk til slakting av dyr.

      1. Cecilie- Unnskyld meg, du må virkelig ikke følge med på hva Martine sier og gjør i hverdagen!😂 Hu spiser ikke gris eller ku/okse lengre helt fra farmen så synes virkelig du kan ta å slutte med den oppførselen før du faktisk vet hva som er fakta😊

    4. En mini gris er ikke alltid liten desverre, den blir større. De er ikke laget for å være kjæledyr, de kan være aggressive, de graver mye og kan ødelegge en del møbler og trenger mye jobb. Som de fleste, så er nok dette bare en “fase” for folk. Uten å ha nok tid og rom til en gris, ikke skaff deg det. Det er dyreplageri..

    5. Anbefaler deg å sjekke ut den norske gruppen minigriser på Facebook. Å ha minigris er IKKE akkurat som å ha hund 🙂 De bør ha uteplass de kan boltre seg på og må også haes i par ellers så blir de veldig ensomme. Veldig mange minigriser som omplasseres fordi folk ikke helt visste hva de gikk til dessverre.

    6. Kan du ha meetup i Kristiansand eller noe i nærheten?? Omg dør hvis du kommer dit!!❤️❤️😭

    7. Hei, Hvordan var det å ha mensen i farmen? Var det lov å ta med bind osv? Eller måtte dere bruke noe annet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg