Ukens spørsmål 70

Heei!

Jeg sto opp for noen timer siden, og straks skal Aleks og jeg kommer oss avgårde for å spise litt lunsj. Aleks er ikke helt klar enda, så derfor tenkte jeg å svare på ukens spørsmål nå. Jeg har som vanlig spurt dere på Instagram, der heter jeg Martinelunde. Håper dere får svar på spørsmålene deres!

Hadde du sagt ja om Aleks hadde fridd? Jeg hadde sagt ja, men det skjer nok ikke enda! En av mine største drømmer er jo å gifte meg en gang i fremtiden, og jeg håper jo at det er med Aleks.

Savner du Skal Vi Danse? Jeg savner å danse, men jeg savner ikke det å være i den bobla. Skal Vi Danse tok ekstremt mye tid, og jeg hadde ikke sjans til å gjøre noe annet enn dans etterhvert. Så både ja og nei. Savner å danse, men ikke hvor mye tid det tok. Også savner jeg så klart de andre som var med, og lørdagene♡ Greit, jeg savner hele greia, haha!

Når begynner Farmen? Det starter 28. januar, ææ! Herregud, jeg tror ikke dere skjønner hvor mye jeg gruer meg til det starter..

Ser du på Bloggerne? Ja, det gjør jeg! Jeg ser veldig sjeldent på meg selv på TV, og jeg har vel kun sett to av dansene jeg gjorde under Skal Vi Danse. Jeg synes det er skikkelig kleint å se på meg selv, men Bloggerne har jeg sett. Jeg synes Bloggerne er et skikkelig koselig program, og jeg var veldig spent på hvordan alt ble klippet sammen. Jeg er veldig fornøyd med episodene til nå♡

Kommer du til å ha flyttevlogger? Ja, men nå er jo ikke leiligheten klar før om en god stund. Jeg kommer til å gjøre flyttevlogger, men husk at det da ikke skjer før om over ett år.

Har du planer om utdanning? Nei, det har jeg ikke planer om akkurat nå. Kanskje jeg endrer mening om noen år, men akkurat nå er ikke det noe jeg tenker på.

Beskriv garderoben din med tre ord? Kaos, kaos, kaos. Haha, har alt for mye klær..

Har du strekkmerker? Nei, jeg har ingen strekkmerker. Cellulitter derimot har jeg både på rumpe og lår.

Kommer du til å skrive bok? Nei, det tror jeg ikke. Jeg føler ikke jeg har opplevd såpass mye til at det skulle vært interresant for noen å lese en hel bok om nå.

Hva slags prevensjonsmiddel bruker du? Jeg går på p-piller, men vurderer å bytte til noe annet. Jeg glemmer ofte å ta p-pilla i blant, og det er helt krise. Når Aleks er i Oslo husker jeg det hver dag, men når han reiser glemmer jeg det helt bort. Ikke bra!

Hva er det beste med forholdet til deg og Aleks? Jeg tror det må være at vi har det såpass gøy sammen, og vi ler så og si hele tiden. Han er også like barnslig som meg, noe jeg elsker. I går for eksempel øvde vi oss i 15 min på å hoppe ned i sengen som fisker. Nå går det opp for meg hvor teit det var, selvom vi lo og lo. Herregud, haha!

Er det rart å ha et kamera etter seg, når du for eksempel spilte inn Bloggerne? For å være helt ærlig, så har jeg blitt ganske vandt til det. Sånn som da Bloggerne fulgte meg glemte jeg ofte at de var der. MEN når jeg er ute blant folk kan jeg bli litt flau, haha!

Skal Aleks bo med deg i den nye leiligheten? Ting kommer til å være som før, altså at han bor hos meg når han er i Oslo♡

Hva slags tilbakemeldinger har du fått etter Bloggerne? Jeg har kun fått positive tilbakemeldinger, noe som er ganske sykt. Jeg har ikke fått en eneste negativ kommentar, og det setter jeg SÅ stor pris på♡ Tusen takkk!

Når har du bursdag? Jeg har bursdag 17. februar, altså om litt over en måned. Yeey!

 

 

6 kommentarer
    1. Du har garantert opplevd nok til å skrive en bok, men å skrive en bok er ikke alltid hva man bør aelv om man har mange erfaringer! Bra valg 😉

    2. Hvor kan man få sett bloggerne??
      Og hvis man ikke har fått sett de første episodene hvor kan man få sett de da??❤️❤️

    3. Hei, Martine, jeg bare lurte på hvor den blå jakken/dressen din kommer fra. Jeg husker du nevnte den i et av innleggene dine men jeg kan ikke finne innlegg og jeg husker ikke selv. Og så håper jeg du kan begynne og lage youtube videoer igjen. Isåfall gleder jeg meg veldig til og se dem.
      Håper du tar deg tid til og svare.

    4. Hei !
      Jeg så svaret ditt angående prevansjonen.
      Jeg har nå spiral, og jeg ELSKER det! Vil virkelig anbefale deg det.
      Selv om det er et smertehelvette når du tar den og samme dagen pga smerter “der nede”

      Hadde samme problemet med pillene, glemte ofte. og glemmer man en, så er man fucked en uke etterpå :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg