UKENS SPØRSMÅL 68

Hey!

I og med at jeg nå er tilbake må jeg jo også fortsette med ukens spørsmål som vanlig. Jeg vet at folk har savnet disse innleggene, og jeg har også savnet å skrive de hver uke. Derfor tenkte jeg nå å svare på de mest stilte spørsmålene som har kommet den siste tiden,  og også ting jeg har fått inn tidligere, men ikke har svart på. Og om dere lurer på noe mer er det bare å spørre i kommentarfeltet♡

Er du gravid? Nå som jeg har vært borte fra bloggen en stund, så har jeg fått en del meldinger om akkurat dette. Folk tror visst at grunnen til at jeg ikke har blogget er fordi jeg er gravid, men de ryktene stemmer ikke. Jeg er ikke gravid, og har ikke planer om å bli det før om laaang tid. Jeg er ikke klar for å være mamma enda, og vil helst bo med Aleksander før det eventuelt skjer.

Hvor lenge har du og Aleksander vært sammen nå? Vi har straks vært sammen i to år, noe som føles helt merkelig. Tiden har gått så fort, men samtidig føles det ut som at jeg har kjent han hele livet. Jeg har det så bra med han, så jeg håper på mangemange flere år sammen.

Kunne du vært utro? Aldri, og da mener jeg aldri. Jeg synes utroskap er så utrolig stygt, og ikke minst respektløs ovenfor den andre personen. Avslutt et forhold før man er utro, for man har ingenting i et forhold å gjøre om man skal rote rundt med andre. Med mindre man har et åpent forhold så klart. Jeg hadde hvertfall aldri hatt samvittighet til å gjøre noe sånt.

Har du fortsatt å trene etter all dansingen? Jeg skulle så ønske jeg kunne svart ja på dette, men det har jeg ikke. Jeg har veldig lyst da, for jeg fikk jo faktisk litt muskler og jeg følte meg veldig bra når jeg trente dans. Jeg synes derimot det ikke finnes noe kjedeligere enn å være på et treningssenter, så jeg må hvertfall finne en annen form for trening.

Hvordan har du det om dagen? Jeg har det veldig bra, takk som spør♡ Jeg har fått vært masse med venner, familie og kjæreste den siste tiden, og det har jeg virkelig trengt. I tillegg har jeg fått slappet av skikkelig, og landet litt etter alt som har skjedd i løpet av det siste året. Akkurat nå føler jeg at jeg har masse motivasjon, jeg føler meg uthvilt og jeg er klar for å kicke i gang det nye året!

Hvordan var du da du var liten? Etter hva jeg har hørt, så var jeg veldig rampete. Jeg fant på mye rart, og jeg var kanskje litt utspekulert. Jeg var sta, og skulle gjøre alt mulig selv. Jeg var også morsom, i følge bestemor. Haha!

Når skal du flytte? Planen var jo i 2019, men det hadde jeg absolutt ikke tid til. 2020 derimot er året, og jeg tenker å fortelle dere mer om dette i et eget innlegg. Jeg er på skikkelig leilighetsjakt nå, og jeg tror muligens jeg har funnet noe jeg vil kjøpe! Woho♡

Har du lyst på hund? Ja, herregud! Etter broren min fikk seg hund har jeg vært så sjalu. Jeg har skikkelig lyst på en hund, eller en gris. Problemet er bare at minigriser som selges i Norge kan veie opp til 40kg, og jeg vet liksom ikke helt hvordan det hadde blitt i en leilighet. Og jeg har også hørt at de kan være veldig vanskelige når det kommer til møbler ogsånt, og jeg vil helst ikke komme hjem til at sofaen er spist opp. Vi får se hva det blir til, men akkurat nå har jeg mest lyst på en gris.

Hvor mye sminke bruker du daglig? Enten bruker jeg absolutt ingenting, eller så kjører jeg på med alt jeg finner. Jeg elsker å gå uten sminke, men jeg elsker også å bruke alt for mye. Ingen mellomting her for å si det sånn, hehe!

Hvordan føltes det å vinne Paradise Hotel? Det var så gøy, og jeg husker det var veldig stas. Jeg er stolt av meg selv som kom meg så langt, og til slutt sto igjen som en av vinnerne. Jeg kan takke Paradise for alt jeg har fått oppleve i ettertid, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg var med. Helt klart en av mine beste opplevelser, og det at jeg vant er jo så kult!

Hvor høy er du? Etter mye diskusjoner med vennene mine måtte hun ene måle meg på nytt. Jeg var helt sikker på at jeg var 168/169, men jeg har visst skrytt på meg et par centimeter. Jeg er 167 i følge de nye målingene, haha!

Hvordan ble du og Cornelia kjent? Jeg tipper du mener Cornelia Thorsen her, og vi ble kjent på premierefesten til Paradise dette året. Jeg hadde fulgt med på youtubekanalen hennes, og bestemte meg for å gå bort til henne og si det. Jeg fortalte henne at jeg likte kanalen hennes veldig godt, og etter det satt vi og skravlet i flere timer. Etter det møttes vi, og nå er hun en av mine nærmeste♡

Når starter Bloggerne og Farmen? Bloggerne starter 1. januar og Farmen aner jeg ikke. Jeg har ikke hørt noe om det enda, men jeg tipper det starter i januar/februar. Jeg gruer meg faktisk til å se Farmen, fordi jeg har en mistanke om at jeg var litt sutrete til tider. Ikke lett å være uten mat, kjæreste og sitt vanlige liv. Haha!

Kan du ha meetups andre steder enn i Oslo? Ja, og det kommer. Vent og se, for snart dukker jeg opp i en ny by og med et nytt meetup. Jeg gleder meg!

Hvordan klarer du og Aleksander å ha et avstandsforhold? Det går faktisk veldig bra, i og med at han er såpass mye i Oslo. Når har drar til Bergen derimot synes jeg det er helt forferdelig. Jeg elsker å være med han, og jeg føler meg alltid så trygg når han er i Oslo. Når han drar til Bergen passer vi på å facetime MASSE, og holde hverandre oppdatert på hva man gjør. Jeg skal love deg at savnet er der hele tiden, men når vi sees igjen føles det så bra. Det er viktig å savne hverandre i blant, og jeg tror det kun har vært bra for oss. Selvom jeg aller helst skulle hatt han her hele tiden♡

Kan du fortelle om din siste flause? Åherregud, denne er så klein at jeg ikke vet om jeg vil fortelle det. Haha, jeg dør bare jeg tenker på det. Men greit, for litt siden var jeg ute på byen. I løpet av kvelden har buksa mi fått et stort hull på rumpa, og da mener jeg stort. Buksa hadde rett og slett revna på langs nedover rumpa mi. Jeg har ingen aning om hvor lenge jeg gikk uten å se det selv, men da jeg skulle på do oppdaget jeg det. Jeg fikk panikk, og måtte slenge en jakke rundt livet. Hadde jeg sett noen med et stort hull på rumpa hadde jeg sagt i fra til personen, men det gjorde altså ingen til meg. Hehe, takk liksom! Jeg håper egentlig at ingen så det, men den tanken kan jeg egentlig legge fra meg med en gang.

Hva er dine planer på nyttårsaften? For første gang har jeg faktisk ikke lagt noen planer. Eller den eneste planen jeg har er å spise hos bestemor og bestefar, og så skal jeg ta det helt rolig. Jeg føler nyttårsaften er så oppskrytt, og det ender alltid med at man kun går rundt og surrer. Derfor skal jeg heller sitte hjemme med noen venninner, se film og spise masse godteri.

Nå skal jeg bort til bestemor og bestefar en tur, også blogges vi imorgen. Herregud, det er snart 2019!

 

 

 

 

19 kommentarer
    1. Tror du skrev feil angående flyttingen, for du mener vel at du skulle egentlig flytte i 2018, men at det ikke ble noe av.. så da blir kanskje 2019 året…

      Ellers så syns jeg det var et fint innlegg! Lurer på om du kunne ha outfit-innlegg eller vlogg på dine favoritt-klær?

      Stå på!

    2. Viste du at flere trening sentere har gruppe timer?
      Jeg er og sånn som syntes trening senter er kjederlig men gruppetimer er mere gøy. Anbefales og sjekke noen har dans og

    3. Elsker og lese bloggen din, se på insatgrammen din eller se på YouTube din❤❤❤ Men eg lurer på kvifor du ikkje har lagdt ut noke på yt i det siste det går fint men eg elsker berre og se på videoene dine og har sett alle. Og kan du ha meetup i Stryn kommune eller noko rundt der??? Skulle ønske eg kunne møte deg men kan ikkje for eg bur så langt unna😢 Stå på og elsker deg❤❤❤😍😍😍🤩🤩🤩

    4. Syntes innlegge ditt var veldig bra❤ stor fan💜 håper du finner den rette leiligheten og du kommer til å trives i den da den tiden er der. Håper du kan ha meetup i Lillestrøm❤❤
      Håper du har hatt en super julaften og godt nyttår💜

    5. Skrev en lang kommentar i dag, men tror ikke den ble sendt. Du har helt rett i det med minigriser, de finnes ikke. Finnes forskjellige raser, men «minigriser» blir i realiteten sultet og har en rekke sykdommer. De finnes simpelten ikke.

      Ikke bare det, men det å ha en gris er ikke som å ha en hund. De krever inne og uteområde, gjørmebad og mengder av variert mat. De er supersmarte, men på godt og vondt. Får de ikke viljen sin kan de bli svært vrang. Og de biter HARDT. Så har du dette med brunstighet, da er de veldig hissige. Hovene må trimmes, noe som ikke er en enkel jobb. Det å ta med seg en gris på 50-60 kg i bilen til dyrlege er heller ingen dans på roser.

      Det er mange griser som står i små bur og er syke fordi eierene trodde det var som å ha en hund. Veldig trist!

      Anbefaler Central Texas Pig Rescue på IG for de som vil lære mer 🙂

    6. Hei!
      Jeg bare lurte på hvordan du lager det hjerte dom er hvitt inni og en svart strek rundt?(håper du skjønte hva jeg mente)💕elsker bloggen din💕

    7. jeg så deg på oslo city, jeg og en venn av meg skulle bare vært der også gikk vi bak deg også kom vi foran deg 2 ganger haha❤️ og vi visste ikke at du skulle dit engang❤️ jeg ville spørre om bilde men du snakka i kamera og da tenkte jeg at det passa dårlig:(❤️

    8. Hei. Lurte på om du angrer på at du faktisk «ga» Isabelle 100 000kr? Siden det tydeligvis skjedde noe mellom dere…

    9. Haha folk er så dumme. Man man ikke nødvendigvis trene for å ha sixpack! Det kommer jo helt an på fettprosenten man har genetisk.

      Morsomt at du ønsker deg en minigris, har tenkt tanken, men endte opp med en hund av naturlige årsaker haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg