UKA SOM GIKK

Hei dere!

Herregud, jeg tar på meg prisen som årets dårligste blogger. Jeg hadde jo planer om å blogge hele forrige uke, men så tok ting litt lenger tid en planlagt. Jeg holdt på med en innspilling hele forrige uke, og i tillegg gjorde jeg en del andre greier. Jeg tenker hvert fall nå å fortelle dere om hvordan forrige uke var.

4 STJERNERS MIDDAG

Som flere forstod, så spilte jeg inn til 4 stjerners middag forrige uke. Dette var noe jeg egentlig hadde gruet meg skikkelig til, men det endte opp med å bli en veldig koselig uke. Jeg skal innrømme at det var litt rart å plutselig skulle tilbringe en uke med mennesker jeg aldri hadde møtt før, men herregud for en herlig gjeng. Og dere, gled dere!! Haha, jeg og kjøkkenet passer ikke helt sammen for å si det sånn. Jeg må bare le nå i ettertid, haha! Dette tok hvert fall opp nesten hele min uke, og tv tar lang tid.

TEORIPRØVEN

Ikke nok med at jeg spilte inn fire stjerners hele uken, så bestemte jeg meg også for å prøve å ta teoriprøven. Et ekstremt dårlig tidspunkt å ta den på, for det ble jo bare stress. I tillegg hadde jeg så vidt fått øvd, så dere kan jo tenke dere hvordan det gikk. Jeg bestod… IKKE! Haha, jeg tør ikke en gang si hvor mange feil jeg hadde. Det er virkelig helt krise! Jeg har noen rolige uker i sommer, så jeg får prøve å øve masse da.

SURPRISEPARTY

Når jeg har stressende uker, så er jeg veldig flink til å legge på enda litt fler ting. Jeg bestemte meg nemlig for å arrangere to surprisebursdager i uken som var. Første festen var for Cornelia, og det var ganske stressende. Det at hun ikke skulle vite noe som helst, og ikke minst all planleggingen. OMG, jeg var så letta da vi endelig fikk hun inn på utestedet og kunne rope SURPRISE. Bursdagen hennes ble veldig vellykket og vi koste oss skikkelig ute på byen. Dagen etter var det tid for å overraske mamma, som også hadde bursdag. Vi fikk samlet en gjeng, og spiste masse digg mat. Jeg er ganske stolt over egen innsats, og at jeg klarte å holde på disse hemmelighetene.

HYTTETUR

På fredagen bestemte Aleks og jeg oss for å dra ut på hytta. Pappa, dama til pappa og lillesøsteren min var der også, noe som var kjempekoselig. Jeg hadde ikke sett lillesøsteren min på en stund, så det å endelig få være med henne var så hyggelig. Hun er så nydelig, og jeg elsker å være med henne. Vi ble på hytta i en dag, og tok det egentlig helt rolig. Jeg tror vi trengte det, for uka som kommer er det ikke akkurat mindre å gjøre.

Dette er altså noe av det jeg har holdt på med i uken som var. Denne uken skal jeg på to reiser, og skal nesten ikke være hjemme. Jeg gleder meg veldig til denne uken, for jeg skal også noe annet som er sinnsykt spennende. Jeg skal sitte inne å forberede meg i dag, for dette har jeg aldri gjort noe av tidligere. Jeg håper det går bra, for dette er noe jeg virkelig vil.

VI BLOGGES!

10 kommentarer
    1. Jeg strøk også på teoriprøven, og jeg følte veldig på det der og da. I ettertid tenker jeg på at teoriprøven varierer veldig fra periode til periode, og at jeg kanskje fikk den en gang den var ekstra vanskelig. Øvelse gjør mester❤️

    2. Dersom du prøver den lyd funksjonen på teoritentamen når du øver, då får du lest opp spørsmål og svaralt. Da kan det være lettere og motivere seg til og øve etter en lang og slitsom dag! Gjorde nettopp dette selv for en mnd siden og nå har jeg lappen 😅

    3. Vil anbefale deg å kjøpe månedspass på teoritentamen. Det gjorde jeg, og da øvde jeg 1-2 ganger hver dag i en mnd, før jeg tok den. Gikk veldig bra, da hadde jeg jo gått gjennom så og si alle spørsmålene fra før😄

      Lykke til!❤️

    4. Stå på skjønne du! De øredobbene dine, de er jo fra topshop. Hvordan har du kjøpt de? Jeg prøvde å kjøpe de på nett, men de sender jo ikke til Norge

    5. Hei Martine,

      Den kjolen du brukte på 4-stjerners, hvor er den kjøpt og hva heter den? Flere i huset her som digget den. Ha en strålende dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg