Tre kjappe-Bergen, VGS og Paradise

♡TRE KJAPPE♡

 

Kunne du tenkt deg å flytte til Bergen? 

Ja! Min favorittby i Norge er helt klart Bergen, og jeg trives så godt der. Jeg synes det er en så koselig by, og jeg føler meg veldig hjemme der. Jeg skulle gjerne bodd der nå, men jeg kan ikke pendle annenhver dag. Det meste av min jobb skjer i Oslo, alt fra møter til ting jeg er med på. Jeg tror det hadde blitt ganske stress for meg å dra frem og tilbake hele tiden. I tillegg er været ofte dårlig der, og det holder meg litt tilbake. Jeg hadde blitt gal av regn hver eneste dag.. Jeg har veldig lyst til å bo i Bergen en gang i fremtiden, men jeg tror ikke tiden er inne for det akkurat nå. Om Aleks og jeg en gang for barn kunne jeg helt klart sett for meg at de skulle vokst opp der. Jeg er utrolig glad i Oslo, men Bergen er det noe eget med.

Hvordan hadde du det på videregående? 

For å være ærlig, så hadde jeg det ikke sånn veldig bra. Jeg har vel fortalt litt kort om det her på bloggen før, og jeg vil egentlig ikke snakke så mye rundt det. Jentene var ikke spesielt greie mot meg, og jeg fikk mye dritt uten grunn vil jeg si. Jeg gruet meg ofte til å gå på skolen, og ble overlykkelig da jeg fikk kyssesyken og hadde en grunn til å ikke dra. Jeg likte skolen veldig godt før det, men dessverre ble videregående en veldig kjip opplevelse for meg. Heldigvis er det ikke noe jeg tenker særlig mye på nå, og jeg tror den tiden gjorde meg mye sterkere. Det lærte meg å gi veldig faen, og jeg sluttet å bry meg om hva andre tenkte om meg. Det er jeg glad jeg lærte meg da, for om ikke hadde jeg nok ikke klart å holde på med det jeg gjør i dag uten å ta ting innover meg. Det er jo ikke en hemmelighet at man kan få mye negativitet i denne jobben, og det klarer jeg heldigvis å sile ut den dag i dag. Det klarte jeg ikke på videregående.

Har du noen gang angret på Paradise Hotel? 

Nei, heldigvis ikke. Jeg er så glad for at jeg ser tilbake på Paradise som en kul greie, og at det har gitt meg så mye i ettertid. Hadde det ikke vært for Paradise Hotel hadde jeg aldri fått oppleve alt det jeg har gjort de siste årene. Paradise Hotel er det kuleste jeg har vært med på, og helt klart det jeg sitter igjen med best minner fra. Jeg fikk noen nye venner for livet, og jeg fikk meg kjæreste. Jeg fikk en dødskul jobb, og jeg fikk muligheter jeg bare kunne drømt om tidligere. Jeg husker folk sa til meg at jeg hadde ødelagt fremtiden min fordi jeg valgte å være med på det, og det gjorde meg så klart stresset. Heldigvis skjedde det helt motsatte, og jeg har i ettertid hatt de beste årene i mitt liv. Så nei, jeg angrer ikke og jeg tror ikke jeg vil gjøre det heller.

6 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt de nydelige øredobbene dine som du bruker på yt videoen din, der du reagerer på din sesong av ph? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg