TRAVEL DAG

ANNONSE NELLY

Hei fininger!

Denne dagen blir så hektisk, og jeg har planer fra klokken 12.00 på morgenen til klokken 20.00 i kveld. EDIT: Jeg tok feil av tiden og skal ikke være der før 14.00, haha! Denne dagen kommer til å gå i ett, men heldigvis er det bare morsomme ting jeg skal. Jeg skal blant annet spise med noen av følgerne mine i dag, noe som blir så gøy. Jeg skal også få hengt litt med Sofie, og det er alltid like koselig. Hele dagen består av jobb, men det er jo bare gøy når det er med en nær venninne. Jeg kom hjem fra Bergen i går, og har to dager hjemme nå før jeg drar til Stockholm igjen. Disse to dagene er stappet med jobbing, sånn at jeg faktisk kan ta meg litt ferie i Stockholm også. Jeg reiser til Frankrike på mandag, så jeg må få gjort unna en del greier nå. Jeg gleder meg forresten SÅ mye til å dra. Jeg har ikke vært på ferie på ett år, så jeg kjenner at Frankrike blir helt fantastisk nå. Jeg skal virkelig prøve å reise litt dette året, for jeg elsker å oppleve nye steder. I tillegg er jeg rimelig lei av denne vinteren nå, så jeg håper å få til en Spaniatur med noen venninner også om ikke lenge.

Jeg har forresten fått sinnsykt mange spørsmål om hvor dette antrekket er fra. Dette var dessverre det eneste bilde jeg hadde av hele, bortsett fra da jeg står med folk fra meetupet. Jeg vet ikke om de vil på bloggen, så derfor må jeg bare bruke dette nå. Genseren finner dere HER, buksen finner dere HER og skoene finner dere HER

Nelly har forresten 20% på alt hele uken. De har så mye fint inne nå, og jeg har fått en stor pakke hjem med masse fint. Jeg tenkte derfor nå å vise dere noe av det, så kanskje dere finner noe dere liker. Dere finner direktelink til Nelly HER.

Et antrekk jeg har fått masse spørsmål om også er det jeg hadde på premierefesten til Paradise Hotel. Dette er altså det jeg hadde på der:

Bukse HER – Topp HER – Sko HER

Disse skoene er forresten helt fantastiske. De er kjempelette å gå i, og sitter utrolig komfortabelt på foten. Jeg har de i beige også, og det er så og si de eneste skoene jeg bruker ved spesielle anledninger.

NOEN FLER FAVORITTER

Beige kjole HER – Jumpsuit HER – Blomstrete kjole HER

Brun jumpsuit HER – Kjole HER – Hvit jumpsuit HER

Dette settet ligner veldig på det røde mitt, og jeg synes det er så stilig! Rødt har virkelig blitt en av mine favorittfarger, og jeg merker at jeg hele tiden drar med meg mer rødt inn i garderoben. Dere finner jakken HER, buksen HER og øredobbene HER.

Hvite sneakers HER – Røde sko HER – Sneakers med leoprint HER.

Her er altså mine favoritter akkurat nå hos Nelly. Mye av det har jeg allerede, og noe må jeg nok bestille meg. De har så mye fint nå, og jeg blir så glad over å se at det er mer sommerlige klær nå. Husk at dere får 20% på alt denne uken, og da kan man spare mye. Dere finner direktelink til Nelly HER

Håper dere får en super dag!

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg