ALT OM VEGASTUREN

ANNONSE- nellylenke

Hei fininger!

Da er vi endelig tilbake i LA igjen, noe som er så deilig. Vi har jo tilbrakt noen dager i Las Vegas, noe som var veldig gøy. Likevel må jeg nok si jeg liker LA bedre, rett og slett fordi det var så sinnsykt mye mennesker i Vegas. Vi snakket med en ubersjåfør som fortalte oss at Vegas hadde 350.000 turister i uken, noe som er helt sinnsykt. Uansett hvor man gikk var det stappfullt, og det kan jeg bli litt sliten av. Vi tok oss en runde rundt i sentrum, men vi begge skjønte etterhvert at det bare var å snu. I tillegg er det også ekstremt mye fulle mennesker der, og det ble litt mye til tider.

Likevel er jeg så glad for at jeg besøkte Vegas, for herregud for et sted. Jeg vet ikke en gang hvordan jeg skal forklare hvordan det var der, for jeg føler det må oppleves. Det var en god blanding mellom luksus og harry, og en haug av festglade mennesker. Vi festet et god del, så derfor er jeg ganske sliten nå. Vi var på poolparty, noen sinnsyke utesteder og spiste digg mat. Vi hadde noen skikkelig morsomme dager der, men jeg merker det er deilig å være tilbake i “rolige” LA. For ja, LA er rolig i forhold. Haha!

Jeg tenkte jeg kunne vise dere et lite bildedryss fra Vegas, siden jeg ikke har fått lagt ut noen bilder derfra enda. Jeg hadde planer om å vlogge, men droppet fort det. Jeg merket at det ble for mye festing, og derfor ville jeg ikke filme. Jeg skal derimot vlogge dagene her i LA.

POOLPARTY OG KYGO

Skjørt fra Kouture, dere finner det HER! Det er utsolgt i hvitt, men de har mange andre fine farger.

I går startet vi dagen på poolparty, og vi var der allerede i tolv tiden. Døgnrytmen min er fortsatt ikke helt på plass her, så jeg våknet av meg selv klokken seks på morgenen. Så kjipt! Vi dro hvert fall dit, og jeg hadde ganske høye forventinger. Jeg har aldri vært på et så stort poolparty før, så det var sinnsykt gøy å få oppleve. Vi hadde det skikkelig morsomt, og stemningen var på topp. Det var kul musikk og en haug av mennesker. Jeg har aldri sett så mye twerking på en gang noen sinne. Haha! Poolparty i Vegas er noe man må oppleve om man er her. Et lite tips om noen av dere skal hit!

På kvelden dro vi på et utested som het XS, og det er det sykeste utestedet jeg har vært på i hele mitt liv. Det var dødsstort, og sinnsykt mange mennesker der. Det var på en måte et poolparty på kveldstid, så folk badet også. Vi fikk et skikkelig bra bord, og hadde tidenes utsikt hele kvelden. Kygo spilte også der, noe som var veldig gøy å få med seg. Jeg synes det er kult at en nordmann gjør det så bra! Kvelden i går var skikkelig vellykket, selvom jeg var ganske så trøtt på kvelden. Heldigvis klarte jeg å holde ut en god stund, og kvelden endte opp med å bli en av de morsomste på lenge.

SELVE BYEN

Jeg følte meg som tidenes turist i Vegas, for jeg tok så mange bilder av alt som var å se. Jeg tuller ikke når jeg sier at halve kamerarullen min kun består av bilder av bygninger. Men se da dere.. Det ser jo ut som et eventyrland. Uansett hvor man så, så ville man ta et bilde av det. Vegas er helt klart et av de kuleste stedene jeg har besøkt, og absolutt det stedet der jeg har blitt mest fascinert. Alle disse menneskene, blinkende lys over alt og masse kule ting å se. Jeg er så glad for at vi tok oss en tur dit!

OUTFIT

Kjolen finner dere HER!

Nå er klokken litt over tolv på natten her, og jeg er ganske sliten etter en lang busstur i dag. Derfor tar jeg kvelden nå, også blogges vi mer når jeg våkner igjen. Imorgen skal vi noe veldig morsomt som jeg ser skikkelig frem i mot. Yey!

5 kommentarer
    1. Det er så sinnsykt trist at du er så dårlig på å svare på kommentarene leserne stiller deg. Jeg er innom omtrent hver time for å sjekke om du har svart men blir skuffet gang på gang. Nå ser jeg at du har skrevet et nytt innlegg så da har du jo sett kommentaren min men valgt å ikke svare. Jeg skrev at jeg trengte sårt en kjole til min bursdag og spurte hvor den var ifra. Den hvite du la ut på instastory med dyp utringning. Jeg har fulgt med å sett at det kanskje kan være en body og et skjørt sammen. Har sittet på Internett å letet overalt men finner den dessverre ikke. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor du ikke svarer leserne dine når de spør hva diverse plagg er fra, ser der er flere nedover her. Hva hvis ingen orker å kommentere lengre for de oppnår ikke kontakt?

    2. Oi! Var Nina også med. Eller Nina bor der har jeg skjønt da:) Så litt fra snappen til Zelia. Så jo utrolig fint ut der da. Virkelig et sted man skulle ha opplevd en gang.

    3. Oi! Morsomt å se Nina oxo:) eller nå bor vel hun i nærheten har jeg skjønt. Håper dere koste dere masse. Så noen bilder fra snappen til Zelia. Virkelig et sted han bør oppleve en gang.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg