Tidenes clickbait?

Hei dere!

Jeg er enda ikke helt frisk, så dagen i går ble brukt til å ta det rolig. Jeg fikk også gjort unna en del jobb for de neste dagene, noe som var veldig deilig. Jeg håper snart at denne tørrhosten forsvinner, og ikke minst kaldsvettingen. Jeg har holdt på i to uker nå, og jeg er seriøst SÅ lei!

Ellers har jeg fått en del meldinger de siste to dagene om en artikkel som ligger ute. Et bilde av Fredric og meg, og teksten “Fant kjærligheten etter Skal Vi Danse”. Jeg fikk sjokk da jeg først fikk det tilsendt, for jeg trodde at avisene hadde misforstått det jeg hadde lagt ut på story. Jeg måtte så klart sjekke ut artikkelen, og heldigvis var overskriften kun en clickbait.

Jeg har derfor fått ekstremt mange spørsmål om Fredric og jeg nå er kjærester, for folk har ikke klikket seg inn på selve artikkelen. Fredric og jeg er ikke sammen. Jeg er fortsatt sammen med Aleksander, og Fredric er bare en god venn. MEN noe som er utrolig koselig er at han har blitt sammen med en av mine bestevenninner. Jeg introduserte de for hverandre under dansingen, og hadde aldri trodd da at de skulle ende opp sammen. Da dansingen var over fikk de en god tone, og nå er de altså kjærester. Altså, hvor koselig er ikke det? Jeg er så glad jeg endelig kan fortelle dere om det, for jeg har fått en del spørsmål om hva som skjer mellom de to. Jeg ville jo ikke svare på det før de følte seg klare.

Raija og jeg har kjent hverandre i mange år, så det at hun nå er sammen med han som var dansepartneren min synes jeg er veldig koselig. De er så fine sammen, og jeg er så glad på deres vegne. Jeg var jo redd jeg aldri kom til å se Fredric igjen etter dansen, i og med at han bor i Sverige og vi begge er mye opptatt. Nå får jeg jo se han mer enn jeg hadde forventet, i og med at de er et par. Fredric skal jo også gjøre Skal Vi Danse i Sverige nå, og da skal Raija og jeg på tur. Jeg gleder meg skikkelig til å se hvordan programmet fungerer der, og ikke minst til å dra på tur med Raija.

Gammelt bilde, men fineste Raija!!

 

3 kommentarer
    1. Jeg leste artikkelen og der stod det at du fortsatt var i forhold med Aleksander, og at han ble sammen med bestevennen din. Folk må lære seg å lese en artikkel og ikke bare tro på noe de ser og ikke leser. Not hate, loveu♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg