TATOVERINGEN NÅ

Hei dere!

For et par uker siden fortalte jeg dere om tatoveringen jeg hadde tatt. Jeg tok en tatovering på et utested, og valgte da å ta en “A” på fingeren. Jeg ble fortalt at denne kom til å gå bort, og at jeg måtte ta påfyll. Jeg visste ikke helt om jeg skulle stole på det, for jeg tok den egentlig mest på tull. Jeg tok den jo også på fingeren fordi jeg hadde hørt tidligere av andre at det da var stor sannsynlighet for at den ville forsvinne. Jeg har fått mange spørsmål etter jeg tok denne, om den har forsvunnet eller om den enda er der. Vel, den har forsvunnet litt. Om jeg vil ha den, så må jeg ta påfyll nå. Jeg tror nok ikke jeg kommer til å ta påfyll, hvert fall ikke med det første. Jeg synes selve tatoveringen er veldig fin, men samtidig stresser det meg litt med en kjærestetatovering. Jeg elsker Aleksander, men man vet aldri hvordan situasjonen er om noen år. Kanskje jeg velger å ta påfyll om ett år, eller kanskje jeg bare dropper det. Jeg får se, for som sagt synes jeg tatoveringen er fin.

Så klart mener jeg at den VAR fin. Den er ikke like fin nå lenger, for som dere ser har en strek forsvunnet. Jeg er veldig spent på om den vil forsvinne mer, eller om jeg må gå med en halv A på fingeren. Jeg vil derfor høre om hva dere synes jeg burde gjøre. Jeg kommer jo til å gjøre det jeg selv føler for, men vil gjerne vite hva dere ville gjort. Ville dere latt den gå bort, eller ville dere tatt påfyll? Spennende å se hva dere tenker!

25 kommentarer
    1. Jeg ville venta til den ble borte og så skrevet hele navnet inn hånda og tatt påfyll når den begynte å forsvinne 👌

    2. Jeg syntes du skal ta påfyll!
      Om det en dag blir slutt mellom deg og aleks, så forsvinner jo tattovering etterhvert eller du kan ta og tattovere over denne. Den er såpass liten, at det går bra.

    3. Som du sier. Man vet aldri. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 10 år nå og kunne ALDRI tatt en kjærestetatovering. Man vet liksom aldri og det er bare totalt tåpelig og unødvendig egentlig..

      1. Du er litt sånn frekk egentlig. Si gjerne en mening uten å mene frekt om andres meninger. Greit du er uenig men ikke vær frekk mot andres.

    4. Jeg syntes du skal ta påfyll!
      Om det en dag blir slutt mellom deg og aleks, så forsvinner jo tattovering etterhvert eller du kan ta og tattovere over denne. Den er såpass liten, at det går bra.

    5. Er ikke noe glad i tatoveringer, men akkurat den synes jeg var skikkelig søt❤️ Du burde ha den! Aldri tenkt over at man kan tatovere bokstaver inni hånda, haha, det var smart

    6. Jeg syntes du burde ta påfyll. Hvis dere en dag slår opp så vil han alltid ha vært en stor og lykkelig del av livet ditt som du ikke kommer til å glemme. Da kan A symbolisere det. Du lever bare en gang haha yolo

    7. Ville tatt påfyll og heller fjernet den med laser siden den er så liten om det skulle bli slutt. Siden det er ikke så stor forskjell på å fjerne en halv eller en hel A

    8. Jeg trodde Liza og David skulle være sammen for alltid…, men alt kan skje, ikke sant? Vent å se om den går helt bort, hvis den ikke går bort ville jeg kanskje tatt påfyll så den faktisk blir fin da💛💛

    9. Personlig ville jeg nok aldri tatovert navnet eller bokstaven til kjæresten min, men så klart dette er ditt valg, og det er du som skal gå med den. Med tanke på hvis det for eksempel om noen år skulle skjære seg mellom deg og Aleksander så syns jeg det kanskje ikke er så lurt at du tatoverer forbokstaven hans, men tross alt, A kan stå for mye, men med tanke på ditt eget beste ville jeg nok ikke valgt å ta påfyll, men heller latt den bli borte, og se om noen år, for eksempel 4/5 år. Jeg støtter deg uansett, men dette er min mening:)

    10. Har du seriøst gjort så stort oppstyr å laget de overskriftene av en så liten tattovering som nesten ikke synes og kan bli fjernet med laser på en time….. Blir seriøst helt oppgitt av bloggerne these days

    11. Ville fylt på nå med en gang, husk en A er veldig enkel å gjøre om til et hjerte (opp ned for deg å se). Så ikke tenk, gjør det, jeg har navnet til min kjære og han mitt, hatt det i mange, mange år ❤️

    12. Hei Leah! Jeg synes det er kjempefrekt å si d til verdens beste YouTuber og blogger!
      Hun gjør ikke mye oppstyr og hvis du ikke liker henne så trenger du ikke å kommentere på bloggen hennes bare fordi du er sjalu!
      Martine gjør som hun vil!!
      Har ikke foreldrene dine lært deg noe som helst om respekt for andre mennesker?!

    13. Jeg synes at du skal ta påfyll får den kommer jo til å forsvinne etterhvert eller så er det bare å ta å tatovere noe over den.

    14. siden den er inni hånda ville jeg ikke fylt på.. man bruker jo henda hele tiden å sliter å bytter hud ofte så den kommer alldri til å bli fin anyway 😛

    15. Neida, du finner deg bare en ny kjæreste med navn på A om det skulle bli slutt mellom deg og Aleks 😍

    16. Ville bare latt det være. Kan fort bli for tjukk strek om man begynner å ta påfyll, pluss at det var en minstepris på 1000 sist jeg sjekket.

    17. Synes egentlig den var veldig fin sånn den er nå, jeg:) Man ser jo helt tydelig at det er en A. Når man derimot ikke lenger kan se det, kan du heller ta stilling til påfyll eller ikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg