Tankene nå

Hei dere!

I dag var egentlig planen en Sverigetur, men den blir utsatt. I dag er en sånn dag der hvor jeg ikke vil gjøre noe som helst. Aleksander reiser til Bergen imorgen, og det merkes veldig godt på humøret mitt. Jeg elsker å være med han, og når jeg vet det nærmer seg at han skal dra blir jeg skikkelig lei meg. Jeg vet det er teit, men det kjipe er at jeg ikke vet når vi sees igjen. Det er det kjedeligste med et avstandsforhold..

Jeg tenkte faktisk å være litt personlig i dag, for det er det en stund siden jeg har vært her på bloggen. Jeg har det veldig bra om dagen, MEN jeg vil så mye mer. Jeg blir veldig fort rastløs, og skulle gjerne hatt 50 ting å gjøre samtidig. Jeg hater at ting tar tid, og jeg føler nesten jeg kaster bort tid om jeg ikke har stappa dager. Jeg har spennende ting på gang, men ting tar tid. Jeg skulle gjerne knipset, og så var alt klart. Sånn funker det dessverre ikke, og da blir jeg sittende litt som et spørsmålstegn. Etter i fjor, så trodde jeg at jeg ville ha et rolig år nå. Jeg har ombestemt meg, for jeg er avhengig av stressende hverdager. Jeg trenger at ting skjer, og jeg klarer ikke sitte rolig. Akkurat nå er jeg i en periode der ting er veldig rolig, og da føler jeg ikke at jeg gjør nok.

Jeg har tenkt tanken på at jeg kanskje bare burde reise, og være borte litt. Bare få litt ny motivasjon, og gjøre noe annet akkurat nå. Jeg vil lage bra innhold til bloggen og youtube, og akkurat nå føler jeg ikke at det går. Hver vinter faller humøret mitt noen hakk, og jeg mister kanskje litt motivasjon. Jeg vil ha sommer og fint vær! Jeg trenger noe som skjer, og det høres sikkert veldig rart ut. Jeg håper bare ting går fort fremover, og at jeg virkelig får kommet i gang med alle planer. Jeg har et prosjekt på gang som jeg seriøst dør etter å starte på. Jeg vil bare komme i gang nå!!

Dette er noen av tankene mine akkurat nå. Jeg har rett og slett funnet ut at jeg er en person som trenger at ting skjer, og da helst for mye. Jeg vil heller ha alt for mye å gjøre, enn ikke noe å gjøre. Nå håper jeg tiden går litt raskere de neste månedene!

Nå venter jeg på at Aleksander og kompisen hans skal komme hjem hit. Vi skal spise tror jeg, og så skal jeg ned til Sofie senere. Jeg skal sove der i natt, for Aleks skal på hotell med kompisen sin. Toget hans går så tidlig imorgen, så derfor er det lettest. Ah, jeg gruer meg til han drar..

16 kommentarer
    1. Kjenner meg skikkelig godt igjen i det du skriver. Men Martine, du har muligheten, bare reis! Ta deg en spontantur med Sofie eller noe, man får så mye ny inspirasjon og motivasjon av bare noen dager et annet sted. Believe me! Jeg er på reise nå, skal hjem imorgen men vært her en uke. Og livet har vært så braa denne uken. Å få litt varme i kroppen, møte en ny kultur, litt andre mennesker, slippe å se den snøen (!!) hele tiden. Ah, føler meg så glaaad! Selv om det bare har vært en uke, så gir det litt nytt liv til kroppen. 💕 Og hvis du også gjerne vil ha bedre blogg og YouTube- content så er det jo ikke noe bedre enn en reise. Ta for eksempel et sted du aldri har vært før, jeg gjorde det nå. Ville egentlig dra til en storby jeg har vært hundre ganger og elsker, men fant ut at nei nå må jeg prøve meg på noe jeg aldri har opplevd før. Og jeg er så glad for at jeg gjorde det! Heier på deg 🤩

    2. Jeg føler det også sånn! Tiden går såå sakte for tiden, og hater at man får mindre motivasjon om vinteren. Nå skal jeg snart en uke til syden som jeg gleder meg vilt til! Skal lade opp batteriene og skaffe mer motivasjon til livet generelt 🙂

    3. Sånn er jeg å😭 jeg griner og blir skikkelig furt når det nærmer seg at jeg og kjæresten skal reise fra hverandre🙁 litt flaut å grine på toget😂

    4. Lover at du aldri vil føle det slik om og hvis du får deg en ordentlig jobb 8-16, da er du helt ferdig kl 17

    5. Når dere sitter på tinget på farmen før de som skal i duell kommer. Ser dere ikke da hva som står bak der? Om det er tautrekking, kunnskap osv. Eller lager de og setter alt opp ETTER at duelantene har kommet??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg