Sverige og nervøs

Hei mine fine lesere!

Akkurat nå sitter jeg i bilen med mamma og tanten min, og vi er på vei til Sverige. Tanten min lurte i går på om vi ville være med å handle, og det sier jeg ikke nei til. Alt er så mye billigere i Sverige, og denne gangen SKAL jeg kjøpe med mat. Jeg er ofte sånn at jeg går i matbutikken til sist, og da er jeg så lei at jeg ikke orker å handle mat. I dag derimot skal jeg kjøpe masse mat, slik at vi kan lage mer hjemme fremover. Et av nyttårsforsettene mine dette året er jo å spise mer hjemme. Dere lurer kanskje på hvordan det går til nå? Vel, det går skikkelig dårlig.

En annen ting jeg skal se etter er klær til imorgen. Da er det tid for pressedag med Farmen, og som vanlig aner jeg ikke hva jeg skal ha på. Jeg har alt for mye klær, men aldri noe å ha på. Jeg er vel ikke alene om å føle det sånn? Hehe! Jeg får se om jeg finner noe, og om ikke må jeg ta meg noen runder i klesskapet.

Og forresten!! Jeg var SÅ stresset over gårdsdagens episode av Bloggerne, i og med at jeg gjorde et litt crazy kjøp til lillesøsteren min. Jeg var helt sikker på at jeg ville få masse hat, og derfor nevnte jeg aldri noe om det på bloggen. Utrolig nok hørte jeg nesten ikke noe negativt om det, og det gjorde meg veldig glad. Jeg har seriøst vært ganske nervøs på grunn av dette, for jeg vet jo at det er et litt tullete kjøp til en 1 åring. Ikke får hun brukt den før om mange år, og for alt jeg vet kanskje hun aldri ville brukt en sånn veske. Likevel tenker jeg at dette er en ting hun kan ha i mange år, og forhåpentligvis blir veldig glad for når hun kan ta den i bruk. Om hun ikke liker den derimot, så kan man alltids selge den. Da har den til og med mest sannsynlig steget en del i pris også, så jeg tenker at det skal gå fint uansett hva hun vil gjøre med den. Lillesøsteren min betyr veldig mye for meg, og jeg ville gi henne en gave som var litt ekstra i og med at det var hennes første bursdag. Og igjen, hun kommer aldri til å få en så dyr gave igjen. Fremover blir det leker og ting hun blir glad for nå! Og ellers må jeg si TUSEN TAKK for alle tilbakemeldinger på bloggerne. Jeg har ikke fått noe negativt, og det synes jeg er ganske sykt. Tusen, tusen takk! Dere er best, og jeg er så takknemlig for hver enkelt av dere som velger å følge med på meg.

22 kommentarer
    1. Har du aldri lært forskjellen på skj og kj-lyd?😆

      Syns det er koselig å følge deg på bloggerne da 😍

    2. Herregud, folk tar så sykt av på sosiale medier etter gårsdagens episode. Du gjorde absolutt ingen ting feil ved å gi den LV veska til lille søsteren din. Ja, en slik veske er ikke billig. Men det er faktisk bedre å kjøpe ting som hun kan ha livet ut, enn å kjøpe klær og diverse annet hun i grunn ikke har brukt for i det lange løp. Jeg kjøpte en MacBook til lille søsteren min da hun ble 11 år i fjor, og så fikk hun en iPhone 8 av meg i julegave. Grunnen til at jeg brukte flere tusener var fordi hun har ønsket det seg, og hun har jo alt annet fra før av. Så jeg tenkte hvorfor ikke gi hun noe hun virker vil få gleden av og får brukt for i lang tid fremover, i stedet for ting som blir brukt der og da. Jeg jobber i en matbutikk, og tjener ikke så veldig mye. Men nok til det lille ekstra og salt i maten. Handler bare hvor man bruker penga. Og så tenker jeg at «alle» hadde nok brukt flere tusen på ting de synes er fine om de hadde økonomi til det. Og de som stritter i mot er nok de som er litt misunnelige 😉

    3. Hei Martine! ❤️ Jeg synes jeg husker at din hun måtte avlives for et år siden eller noe. Min hund måtte avlives forrige uke. Hun betydde så mye for meg og føler jeg reagerer overdrevent mye på hennes bortgang. Hvordan taklet du det og hvor lang tid brukte du på sorgen?❤️ Elsker deg.

    4. Hei! Så bloggerne og kanskje andre har skrevet dette til deg tidligere, men hvis du går på p-pillen så trenger du ikke å ha mensen. Hvis du googler litt, så ser du at det er ikke skadelig mot kroppen hvis du hopper over mensen så lenge du vil 🙂

    5. Åååå! Har lett etter den LV vesken leeenge! Heldige lillesøsteren din som har en så gavmild, snill og skjønn storesøster!<33

    6. Hei fine du! Jeg ville bare si til deg hvor fantastisk godt forbilde jeg synes du er! Selv er jeg 20, og leser ikke blogger fast, har ikke noe «forbilde» sånn sett. Men jeg har fulgt med på bloggerne, og er veldig fascinert over hvor genuint godt og bra menneske du er. Du er positiv og glad, fremmer et sunt utseende (mener jeg, med tanke på at du dukker opp på innspilling uten sminke), er opptatt av familien din, gjør alt du kan for å glede andre og klager ikke over noe. Det er fort gjort å dømme en som har vært med på Paradise Hotel, og jeg er veldig rask til å gjøre det. Har aldri hatt noe imot deg – men jeg ante ikke at du var så bra som det du er! Lillesøsteren til min beste venninne er 11 år, og hun betyr utrolig mye for meg. Hun ser sånn opp til deg, og jeg er så glad hun får ha et så godt menneske som forbilde ❤️

    7. Vet du Martine, jeg må bare si at jeg smiler hver gang jeg ser deg og Aleksander på skjermen 🙂 Dere er så fine sammen! Og dere er skikkelig fine mennesker med mye omsorg.

      Hilsen ei dame på 32 🙂

    8. Hei Martine! De siste episodene av bloggerne har du på deg en INSANE fin lebestift! Har gått å leitet etter en lignende idag, meeeen vanskelig! Hva heter den? Hadde satt super pris på svar❤️

    9. Har Erik følelser for deg eller? Siden han alltid skriver du er fin osv på bildene dine. Kanskje ikke så rart det ble slutt mellom han og Ingrid når han holder på sånn. Tror seriøst han er litt forelsket i deg

    10. er alltid nødt å spole når den grusomme stemmen og ansiktet ditt kommer på bloggerne !! takler deg ikke, takk for at du ødelegger serien <3

    11. Hei! Hvor er den blå stikkagenseren du har på deg i episode 16 av bloggerne fra? Det er utrooolig fin!!

    12. Du virker så jordnær og god mot både familie og fans! Blir helt varm av å se deg på bloggerne, og skjønner godt at veskekjøpet stressa deg – men det var veldig fint.

      Håper på mer vlogging og slikt siden bloggerne er en så sinnsykt kort og liten serie!

    13. Jeg trodde jeg skulle syns at det var helt på trynet at du kjøpte en LV-veske til lillesøsteren din. Men vet du hva, det var så jæææævlig søtt hele måten det ble gjort på. Altså med brevet og at du faktisk selv sa at dette var galskap. Og det ble gjort på sånn en naturlig måte, kontra Pilotfrue/pilotmann, som føltes mer ut som en overlegen holdning. Jeg tror det er derfor folk bare, jaja lzm.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg