SURPRISE!!

ANNONSE- OLIVIA

Alle bildene i dette innlegget er tatt av flinkeste Cato Ingebrigtsen.

Hei dere!

Herregud, for en kveld jeg hadde i går. Jeg skrev i går at jeg skulle møte en venninne, og at jeg ikke visste hva planene var. Jeg trodde vi kanskje skulle på kino, eller dra ut å spise. Jeg var SÅ nære på å ta på meg chilleklær, men Aleks stoppet meg og sa at jeg burde jo pynte meg i og med at jeg hadde bursdag. Jeg hadde halvveis rett med hva vi skulle, for spise skulle vi. Aleks skulle kjøre oss, og plutselig fikk jeg bind foran øynene. Vi gikk i noe som føltes ut som 15 minutter, i og med at jeg ikke så noe. Endelig var vi fremme, og jeg merket at vi var inne. Jeg måtte opp masse trapper, og til slutt fikk jeg ta av bindet. I det jeg tar det av hører jeg “SURPRISE!!”. Jeg ble helt satt ut, for der satt så mange av vennene mine. Jeg hadde aldri trodd at de skulle sitte der, og jeg ble så glad.

Flere av de som var der hadde jeg vært med dagen før, og det er ganske sykt at de ikke forsnakket seg. Dette har vært planlagt siden desember, og det at de har holdt det hemmelig for meg så lenge er ganske sykt. Jeg har aldri blitt overrasket på den måten før, så jeg ble ganske satt ut med en gang. Det var hvert fall utrolig koselig, og jeg hadde en så fin avslutning på bursdagen min. Jeg har ikke feiret bursdagen min på to år, siden jeg har vært i Mexico. Nå derimot har jeg tatt igjen for det, for herregud for en helg jeg har hatt. Den har vært perfekt, og jeg har kost meg så mye!

Jeg må si det igjen: Jeg har så sinnsykt fine venner♡ Bare det at de har planlagt dette, og fikk dagen min til å bli så bra. Jeg har fått fine gaver, fine ord og fått tilbringe masse tid med dem. Jeg er så takknemlig for hver og en av de, og jeg kunne virkelig ikke bedt om en bedre bursdag. Tusen takk dere♡ Og en spesiell takk til Therese som sto for hele overraskelsen. Hun har styrt og ordnet for å samle en gjeng, og ikke minst lurt meg trill rundt.

Jeg må også si takk til dere for alle gratulasjoner i går♡ Shit, så snille følgere jeg har! Alle fine ord, bilder og lange meldinger. Dere er fantastiske hele gjengen, og dere var med på å gjøre dagen min såpass bra. Jeg smiler mens jeg ser gjennom alt jeg ble tagget i, i går. Herregud, TAKK♡

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg