STORYTIME- TOK TATOVERING PÅ ET UTESTED

Hei dere!

Ææ, jeg har vært så usikker på om jeg skulle fortelle om denne tatoveringen. Likevel så har jeg fått så mange spørsmål om det, og jeg vet jo at en eller annen gang vil folk se den uansett. Denne videoen er altså en storytime, der jeg forteller om min nyeste tatovering. Det skjedde alt for spontant, og i tillegg er jo dette min første ordentlige tatovering. Haha, jeg håper dere liker videoen!

Forresten, vi er snart oppe i 50.000 abonnenter!! Hvor sykt? Om dere vil hjelpe meg til 50k, så kan dere abonnere på kanalen min HER

 

7 kommentarer
    1. Du er så vanvittig søt 😂 men må jo ærlig si at det høres ut som at du prøver å overbevise deg selv om at det ikke var så dumt. Hahahaa, jeg syntes det var rimlig søtt å skulle det skjert seg for deg og Alex så er det ikke verre enn at “A”-en din står for Ananas, Anatomi osv 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg