SPØRSMÅL OG SVAR

Hey!

Jeg la ikke ut noe ukens spørsmål på fredag, så derfor tenkte jeg heller å svare på noen av de mest stilte nå. Jeg kommer ikke til å ta med mange spørsmål, men heller svare utfyllende på enkelte.

Betalte du for leiligheten din selv, og hvor mye kostet den?

Det virker som at en del tror at pappa betaler alt, og at han kjøpte leiligheten jeg nå bor i til meg. Det stemmer ikke. Pappa eier denne leiligheten, og han skulle leie den ut. Istedet flyttet jeg inn, og betaler leie her. Den nye leiligheten min har jeg kjøpt helt på egenhånd, og ingen i familien har hjulpet til noe. Ikke som kausjonist heller, så nå må jeg klare meg helt selv. Litt skummelt, men samtidig kult at jeg har fått det til i en alder av 22år helt selv. Leiligheten kostet litt over 5,5 millioner, og jeg har litt panikk over det. Jeg hadde spart meg opp en veldig bra egenkapital, men man må jo også låne penger i banken. Derfor har jeg et ganske greit lån nå, hehe.. Heldigvis kommer leiligheten til å bli kjempefin, jeg får stor plass og den kommer nok til å stige i verdi. Jeg gleder meg skikkelig til den står klar!!

Har du og Aleksander tenkt noe på å få barn enda? Og om du hadde blitt gravid, hadde du da tatt abort?

Nei, det har vi ikke. Det virker som at ganske mange venter på at dette skal skje, i og med at jeg får spørsmål om det daglig. Som jeg har sagt en del ganger nå, så er jeg ikke klar for barn enda. Jeg er snart 23 år gammel, og jeg vil ikke ha et så stort ansvar på meg enda. Aleks er heller ikke klar for barn, så det blir nok en del år til. Jeg vil være ung noen år til, og så kan jeg begynne å tenke på det å skulle få barn. Man vet jo heller aldri om jeg faktisk kan få barn, og den tanken skremmer meg skikkelig. Jeg har SÅ lyst på barn en gang i fremtiden, og jeg gleder meg ekstremt mye til den dagen om det skjer. Om jeg ville tatt abort i dag om jeg ble gravid? Veldig godt spørsmål, for det vet jeg faktisk ikke. Jeg tror det må være en helt forferdelig situasjon å sitte i, og jeg håper jeg aldri er i den situasjonen der abort er et alternativ. Akkurat nå, så tror jeg faktisk ikke jeg hadde klart abort. Jeg synes det er et vanskelig spørsmål, for jeg tror ikke man kan svare på det før man eventuelt er i en sånn situasjon.

Skal du feire bursdagen din?

Ah, jeg synes bursdager er så kleint. Ikke andre sine, men mine. Jeg tør aldri å arrangere noe, for jeg er livredd for at ingen dukker opp. Jeg har jo lyst til å feire, så jeg tror det blir å spise med venninner og dra ut på kvelden. Om noen har tips til meg, så gjerne kom med de. Jeg skal hvertfall ikke arrangere noe stor fest, for det tør jeg ikke. Haha!  Jeg har jo faktisk bursdag om snart to uker, så jeg må snart bestemme meg for om jeg skal gjøre noe eller ikke.

Har du noen planer for sommerferien?

Nei, jeg har ikke lagt noen planer enda. Som dere vet, så har jo Aleksander flyskrekk og derfor vil ikke jeg planlegge enda. Jeg vil jo aller helst dra på tur med han, så jeg venter og ser om han etterhvert tør. Når sommeren kommer får jeg heller booke en spontantur med en venninne om han ikke tør, for jeg må faktisk komme meg bort til varmen. Jeg har veldig lyst til å reise dit vi har leilighet i Spania, så jeg håper jeg får gjort det i sommer.

Hvordan ser du for deg fremtiden din?

En ting dere kanskje ikke vet, så er det at jeg er ganske redd for fremtiden min. Jeg vet jo ikke hvor lenge jeg kan holde på med det jeg gjør nå, og det skremmer meg veldig. Jeg håper jo at fremtiden min innebærer en jobb som jeg liker, at jeg fortsatt er med Aleksander og kan få barn. Jeg håper jo at jeg fortsatt holder på med noe innen det jeg gjør nå, for det synes jeg er veldig morsomt!

Jeg håper dere liker svarene! Nå skal jeg redigere video som kommer ut imorgen, og om dere vil se den først så kan dere abonnere HER

 

10 kommentarer
    1. Hei 🙂

      utrolig flotte svar.

      Men eg lurte på om du kunne fortelle meg litt om hvordan eg kan bli en god blogger?

      Hvordan kan eg få lesere?
      Hvordan kan eg få følgere?

      Min blogg er mammatil2nydeligegutter.wordpress.com vis du vil inn å se eller om du kan kommentere om hva eg kan gjøre annerledes??

      Håper på et positivt svar fra deg hilsen en som er fan av deg:)

    2. Du kan gjøre noe for å feire bursdag????
      Selv kunne jeg tenkt meg bowling eller aking i en bakke siden det har kommet litt snø ⛄

    3. Lite tips dette med at aleks har flyskrekk og ferie. Samboeren min hadde det for noen år siden, så vi tok tog/båt ferie flere ganger. Noen ganger fra Oslo og fra Bergen. Tok danskebåten fra Bergen, så tog gjennom Danmark, Tyskland, belgia Frankrike og Spania. Også innom Storbritannia. Det finnes mange muligheter og litt planlegging???? absolutt noen av de beste feriene jeg har hatt, fikk se så mye og akkurat de tingene vi ønsket ???? glad vi gjorde det, fordi plutselig fikk vi barn og muligheten er det men, 3 uker tog ferie med kids frister ikke????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg