Sneak peek på kontoret

Heey!

Håper alle har hatt en fin fredag♡ Selv startet jeg dagen med et møte, om noe som snart lanseres. Jeg kan komme med et lite hint- jeg lanserte noe med samme merke i fjor. Noen som klarer å gjette?

Ellers har jeg holdt på med kontoret i dag. Vi har fått skrudd opp møbler og satt opp litt pynt. Faktisk så sitter jeg akkurat nå og blogger på mitt nye kontor. Det er fortsatt en del som mangler her, men jeg håper å få det klart innen mandag. Jeg venter på en liten sofa som forhåpentligvis kommer da, så jeg håper det blir bra! Ellers skal jeg ha opp hyller, bilder, speil og mer pynt. Jeg vil fikse det skikkelig fint her, for jeg kommer også til å filme videoer her. Derfor trenger jeg å få til en fin bakgrunn. Når jeg setter i gang med prosjekter som dette, så vil jeg ha det klart så fort som mulig. Jeg håper virkelig at sofaen kommer på mandag, for jeg vil komme skikkelig i gang her. Hvert fall, her har dere en liten sneak peek på hvordan det blir. Det er langt i fra ferdig, men jeg tror det blir veldig bra!

Som dere ser mangler fortsatt mye, men jeg er helt sikker på at det blir skikkelig bra. Det blir så digg å ha et sted å dra til, og ikke minst gjøre unna all jobb der. Jeg gleder meg til å vise dere det ferdige resultatet♡

7 kommentarer
    1. Hei Martine! Du r en utrolig flott person❤️Du er så snill mot alle og er veldig inspirerende💘Du får meg alltid til p smile💛Lykke til videre💍🧡

    2. Topp kycklingar med stora heta bröst bara på denna webbplats! Följ länken, du kommer inte ångra det! –
      👉 ClICK.
      💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

      💋registrera dig och ha kul💋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg