SMINKER MEG OG SVARER PÅ SPØRSMÅL

ANNONSE- LYKO

Hei dere!

Noe av det jeg oftest får spørsmål om er sminkevideoer, og da mest hverdagssminke. Derfor har jeg laget en ny sminkevideo, og viser dere noen av mine favorittprodukter. Jeg svarer også på noen spørsmål som har kommet inn den siste tiden. Alle produktene finner dere hos Lyko, og de er linket i infoboksen. Glem ikke rabattkoden om dere vil shoppe litt. Den er 15martine.

Jeg håper dere liker videoen, og om dere vil abonnere kan dere gjøre der HER!

11 kommentarer
    1. Hvilken farge har du i concealeren fra Makeup Revolution? Håper du kan svare, for vi har veldig lik hudtone 🙂

    2. Kunne du laget et innlegg der du viser dine favoritt leppestifter og glosser? så syyyykt fine hele tiden!!

    3. Trist å se at influencere reklamerer for MAC. MAC tester alle deres produkter på dyr. Mao Dyr lider så vi skal se bra ut. Finnes så mange gode merker som ikke tester på dyr! Vær så snill og ta avstand fra disse merkene. Dere påvirker så mange jenter uansett alder…

    4. Kan du være så snill og legge ut linken til toppen du hadde på deg på Sofie sin Snapchat igår? Den svarte?? Den var helt sykt fin og har så lyst på den!😊😊

    5. martine!! hvilken farge har du i denne foundationen`? er den rød i dagslys eller mer gul/lys?
      TAKK for svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg