SLIPPE SANG?

Hallo!

Nå er det noen dager siden sist, og disse dagene har virkelig gått i ett. Det er så mye som skjer i livet mitt nå, og jeg klarer så vidt å henge med selv. De to siste dagene har jeg gått fra møte til møte, og også gjort mye annet spennende. Shit, jeg gleder meg så mye til jeg kan si alt. Jeg vet at det teiteste er når en blogger ikke kan fortelle om ting, og sånn er livet mitt nå. Jeg føler alt må være så hemmelig, og derfor aner jeg ikke hva jeg skal blogge om fra dagene mine. Jeg får jo ikke si noe enda..

Jeg kan jo fortelle dere om en ting jeg har gjort, som var veldig gøy. Nå er jo ting der fortsatt hemmelig (sorry), men jeg kan jo fortelle litt. For et par dager siden var jeg i et studio, og fikk synge litt. Jeg fikk ekstremt mange spørsmål på story om jeg skulle slippe sang, og hvem vet? Jeg kan jo ikke synge, og uansett er vel alle lei av influencere som slipper sanger nå? Jeg var hvert fall i dette studioet, og det var veldig morsomt å få teste å synge et sånt sted. Jeg skal innrømme at jeg var langt utenfor min egen komfortsone, og jeg følte virkelig jeg fikk utfordret meg selv. Jeg følte meg skikkelig utilpass på starten, men etterhvert løsnet det litt. Jeg kan jo virkelig ikke synge, og det å da skulle synge foran flere mennesker var ganske skummelt i starten. Haha!

Jeg har også hatt to sinnsykt spennende møter de siste to dagene. Jeg er så gira nå, og jeg føler virkelig jeg har funnet ut av hva jeg vil videre. Jeg kommer så klart til å fortsette med bloggingen, men jeg kommer ikke til å pushe frem innlegg om jeg ikke har noe å skrive om. Akkurat de siste dagene har ikke tiden strukket til, noe som er veldig kjipt. Dere skal bare vite hvor dårlig samvittighet jeg får. Jeg har faktisk nå bestemt meg for å ha en dag i uken der jeg kun skal være hjemme. Altså ingen møter, ingen eventer og ikke noe annen jobb enn kun mine sosiale medier. De dagene jeg ikke blogger går jeg rundt med så dårlig samvittighet, og det er kun det jeg tenker på da. Nå fremover skal jeg derfor ha en dag der jeg skriver klart innlegg, og planlegger videoer. Det verste er at jeg har fire youtubevideoer liggende, men som jeg ikke har tid til å redigere. Selvom jeg jobber med andre prosjekter, så vil jeg virkelig ikke slutte med sosiale medier. Det er jo det jeg først og fremst elsker å holde på med.

Akkurat nå skulle jeg egentlig vært på et event, men det måtte jeg stå over. De siste dagene har gått i ett, og jeg merker nå at jeg trenger å slappe av litt. Morgendagen er stappet, og jeg har planer hele dagen. Som dere kanskje vet så har jeg veldig mangel på jern og b12, og den siste tiden har jeg hatt en pause fra pillene. Ikke smart, for nå føler jeg meg som en zombie. Jeg vurderer derfor å få satt inn en sprøyte i løpet av de neste dagene, for jeg merker nå at kroppen er ganske sliten. I og med at jeg ikke dro på eventet, så tenker jeg å lage ferdig blogginnlegg for helgen. Så om dere har noen ønsker på innlegg, så fortell meg gjerne i kommentarfeltet♡

3 kommentarer
    1. Bare bra om du slipper sang, tenker jeg. Ihvertfall når du selv sier at du ikke kan synge. Det er alt for mange influencere og lignende som har gitt ut sanger den siste tiden, så hvis du slipper det, så tenker jeg at det er nok bare bra for deg og inntrykket av at du er mer seriøs. Jeg liker deg godt, så håper virkelig du slipper å gi ut sang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg