SHOPPING OG LUNSJ

Hei fininger!

I dag startet jeg dagen på hotellet, noe som var sykt deilig. Det å bo på hotell er helt klart noe av det beste jeg vet om. I tillegg sov jeg alene for første gang på et halvt år, og det var utrolig deilig. Jeg elsker jo egentlig å være alene, men fordi jeg er litt redd for å sove alene hjemme har jeg alltid folk hos meg. Noen netter alene på hotell derimot går helt fint, og det trengte jeg.

Jeg ble også invitert på en lunsj med noen av jentene i Ideal Of Sweden, noe som var veldig hyggelig. De tok oss med til et sinnsykt fint sted, og maten var fantastisk. Det var så koselig der, og det er litt kleint å si, men det var veldig instavennlig. Haha! Vi bestilte inn masse digg, og vi koste oss veldig. Damene fra Ideal var kjempekoselige og vi fikk også bli med på kontoret deres. Det var veldig interresant å se hvordan de jobbet der. Så mange mennesker var de også!

Etter det har Raija og jeg løpt rundt hele Stockholm for å finne klær til i kveld. Akkurat nå sitter vi nemlig i studioet for å se på Let’s Dance. Som sagt er Fredric med, og vi må så klart heie! Vi har derfor prøvd å finne klær, noe som var UMULIG. Vi sleit skikkelig. Likevel fant jeg masse annet fint, men ikke til i kveld. Jeg har hvert fall shoppet en del, og tenker imorgen å spille inn en Stockholmhaul. Jeg skal først innom Sephora, og der kommer jeg nok til å handle en del. GLEDER MEG!

Nå starter sendingen straks, så nå må jeg legge fra meg telefonen. Vi blogges <3

6 kommentarer
    1. kan du linke klærne du har på deg? hvor er buksen kjøpt? leter lenge etter den!!❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg