SÅÅÅ GLAD!

Hei dere!

I dag startet jeg dagen med et møte i banken. Jeg var superstresset i og med at jeg som sagt var usikker på om jeg ville få lån. Jeg var redd banken ville tenke på jobben min som noe usikkert, selvom jeg har holdt meg stabilt i lønn de siste årene. Jeg gikk inn der med følelsen på at jeg kanskje kunne få et lån, men ikke så mye som jeg håpet på. GJETT HVA DERE!! Jeg fikk det lånet jeg ville ha, og imorgen skal jeg levere inn søknad om å kjøpe leilighet. Herregud, dette er helt sykt og jeg er så glad nå. Jeg vet jo ikke om jeg får leiligheten enda, men jeg får bare krysse fingrene. Jeg har så lyst på den, men det er nok mange andre som også er interessert i akkurat den. Derfor må jeg også sette opp andre og tredjevalg, i og med at dette er et bygg som skal bygges opp. Leilighetene er ikke klare før neste år, så det er jo det eneste som er litt kjipt. Uansett så er jeg endelig i gang, og det er jeg så glad for. Jeg har lenge hatt lyst til å komme meg inn på boligmarkedet, og nå er jeg nærmere enn noen gang. YEY!

PS: Jeg er mye gladere enn hva det ser ut som på dette bilde, haha!

Etter bankmøtet dro jeg videre til Splay for et møte der, og deretter til et annet møte der jeg fikk prøve masse fine kjoler. Jeg har også fått en annen gladnyhet i dag, så denne dagen kan jeg virkelig ikke klage på!! Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Sofie, og planen resten av dagen er å slappe av og bestemme meg ordentlig for andre og tredjevalg av leilighet. Dette blir så spennende!

 

4 kommentarer
    1. Hvaaa har du på leppene? Tipper det er samme du hadde på god morgen Norge, hvertfall du ser smashing ut og dør for å vite hva du har på leppene her <3 stå på martine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg