RYKTER DERE HAR HØRT

Da du skulle designe klokken fikk du ikke bestemme noe selv.

Det stemmer heldigvis ikke, haha! Det hadde vært veldig rart for meg å gi ut noe med mitt navn, om jeg ikke hadde vært med på prosessen. Derimot kom de med forslag, og samme gjorde jeg. De kom med mange bra ideer som jeg elsket, så noen av ideene til Mockberg ble brukt. Jeg hadde likevel siste ordet, og de ville at jeg skulle være fornøyd.

At du og Aleksander ikke er sammen lenger.

Nei.. Joda, haha! Vi er enda kjærester, og jeg savner han alt for mye nå. Jeg har ikke sett han på over en måned, og det er fortsatt tre uker igjen til jeg ser han.. Det er så kjipt, og jeg skulle gjort mye for å se han oftere. Jeg vurderer nesten å flytte til Bergen så jeg slipper avstandsforhold.

At du egentlig ikke liker kjæresten til broren din.

Det stemmer ikke. Jeg liker Emilie kjempegodt, og hun er en utrolig søt og herlig jente. Hun er en skikkelig bra kjæreste for Simen, og de har det veldig bra sammen. Jeg er ekstremt glad for at Simen har funnet seg en jente som Emilie.

At det ble drama under skal vi danse fordi Aleksander var så intim med partneren sin.

Haha, neei! Det stemmer ikke. Det ble aldri noe drama under skal vi danse, noe jeg er veldig glad for. Jeg synes Aleks og Lillian var kjempeflinke, og Aleks imponerte meg hver uke. Jeg ble aldri stresset over at de hadde danser som spilte på sex.

At du vil ha barn, men at Aleks ikke vil.

Ingen av oss vil ha barn enda, men vi begge ønsker det om en god stund. Vi er ikke klare for barn nå, men kanskje når vi nærmer oss 30. Jeg hadde fått litt panikk om Aleks hadde ønsket barn nå, for det hadde jeg absolutt ikke vært klar for. Heldigvis er ikke det aktuelt for han enda.

At du skal ta ut silikonen din.

Åh, dere.. Jeg har vært skikkelig inne på tanken. Ikke fordi jeg har noe problemer med de, men heller fordi jeg kanskje synes de er litt for store til min kropp. Jeg kan si så mye som at jeg ville aldri lagt inn silikon i dag om jeg ikke allerede hadde det. Jeg angrer ikke på at jeg tok det, men jeg ville ikke tatt det samme valget i dag. Jeg har tenkt mye på det i det siste at jeg vil fjerne de, men vi får se. Det er hvert fall ikke utelukket. Dette er bare hva jeg tenker, så ikke klikk i vinkel om jeg ikke fjerner de. Det må være et valg jeg selv tar.

At du kjøpte deg en ny veske i Frankrike. 

Uh, juciy! Haha, neida. Men ja, det gjorde jeg. Jeg kjøpte meg en ny veske, og den har jeg helt glemt å vise dere ordentlig. Flere har vel kanskje allerede sett den på noen av bildene jeg har lagt ut? Jeg er hvert fall veldig fornøyd med den, og bruker den masse.

At du og Isabelle møtes i blant. 

Ja, det stemmer! Jeg var hos Isabelle for et par måneder siden, noe som var veldig koselig. I tillegg møtes vi ofte ute på byen, eller på arrangementer. For to uker siden dro vi også ut sammen. Selvom vi ikke er sammen like mye som før, så er vi fortsatt venner. Ting kan skje i et vennskap, men betyr det ikke at man hater hverandre. Vi har det alltid gøy sammen når vi møtes!

9 kommentarer
    1. Kan jeg spørre deg om en ting, jeg lurer veldig på hvor du tok silikonene dine ? Kunne du skrevet et innlegg om det eller fortelle det meg personlig ? Jeg har har lyst det er er ikke noe jeg har tenkt pà en dag men 5 år så nå skal jeg bare.:) vil vite hvor tok du silikonene ?

    2. Tidligere har du skrevet at du ikke «likte» emilie pga noen dumme ting hun gjorde tidligere? Hva synes du om det nå?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg