RADIOINTERVJU

Hei dere!

Herregud, blogg.no har fått nytt design og oppsett når man blogger.. Jeg forstår ingenting! Jeg hater forandringer som dette, og spesielt når det kun blir vanskeligere for oss som driver med dette. Plis, få tilbake det gamle! Haha, jeg vurderer helt seriøst å bytte plattform..  I dag startet Aleksander og jeg dagen hos Christine Dancke på P3. Vi gjorde et radiointervju, og så fikk vi høre noen sanger vi skulle bedømme. Det var veldig morsomt, og jeg synes det er så gøy å gjøre radio. Jeg synes det er kult å sitte i studioet med headset og høre seg selv snakke og alt sånn. Det høres kanskje litt rart ut, men jaja. Vi hadde det hvertfall veldig gøy der, og deretter dro vi på litt shopping. Jeg ville kjøpe noe til meg selv, i og med at jeg føler jeg fortjener det. Dette året har vært skikkelig hektisk, og jeg har stått på som bare det føler jeg selv. Jeg har gjort tre realityprogrammer, og jeg skal innrømme at det både har vært fysisk og psykisk slitsomt. Derfor ville jeg gi meg selv en gave, for jeg er skikkelig dårlig på å bruke penger på ting. Det er jo en veldig bra egenskap, for jeg er veldig nøye med å spare. Likevel kan man unne seg selv noe i blant, og derfor ble det en ny veske. Jeg elsker jo vesker, og er det noe jeg legger penger i, så er det det. Vesken måtte bestilles fra Paris, så derfor har jeg ikke fått den med meg hjem enda. Jeg kan si så mye som at det er en fra Louis Vuitton, men bilder får dere se når jeg får den. Den er SÅ fin, og jeg er så glad for at jeg gikk for akkurat den. Jeg gleder meg skikkelig til den kommer, og til at jeg kan få tatt den i bruk. Yey!

Nå venter jeg på en venninne, og vi skal bare slappe av med taco. Jeg kan ikke huske sist jeg spiste taco, så det blir veldig digg. I tillegg har jeg ikke sett denne venninnen på en stund, så det blir veldig koselig å være med henne♡ Vi blogges etterpå!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg