PROSJEKT LEILIGHET

Hei dere!

Hva slags prosjekt har jeg egentlig startet nå? Vel, jeg skal gjøre om hele leiligheten min. Som dere kanskje vet, så har jeg kjøpt meg egen leilighet, men den er ikke klar før i 2020. Det betyr at jeg må bli boende i denne leiligheten i ett år til, og jeg er egentlig skikkelig lei av den. Derfor skal jeg nå gjøre om leiligheten, male noen vegger og kjøpe inn litt nye møbler. Jeg har hatt den sånn den ser ut nå i snart fem år, og nå trenger jeg litt forandring. Da jeg flyttet hit skulle alt være lyst. Alle møbler er hvite, og sofaen er beige. HERREGUD, som jeg angrer på det den dag i dag. Finnes det noe mer upraktisk enn en beige sofa? Jeg kan aldri ha lyse møbler igjen, så nå blir nesten alt svart. Aleksander og jeg har planlagt å male noen av møblene jeg har svarte, slik at det ikke blir så alt for dyrt. Jeg vil ikke bruke for mye penger på denne leiligheten, men samtidig kan jeg ta med de nye møblene videre når jeg flytter. Jeg har i hvert fall kjøpt ny sofa, og nå skal jeg lete litt rundt på nettet etter stoler og stuebord. Resten av møblene skal males, og jeg krysser fingrene for at det blir fint.

Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg har kjøpt en leilighet som ikke er ferdig før om over ett år, men samtidig kommer det til å være verdt det når den står klar. Jeg er bare så rastløs om dagen, og jeg trenger forandring. Kanskje ikke så rart i og med at leiligheten min har sett lik ut i fem år? Jeg gleder meg skikkelig til å gjøre om leiligheten, og allerede i dag skal Aleks og jeg begynne å male møbler. Derfor må vi ut å skaffe maling nå, så det blir spennende.

Jeg gleder meg så til å vise dere resultatet, og til at jeg kanskje føler meg litt mer hjemme her igjen. Jeg må få leiligheten til å føles litt mer ut som meg igjen, og det tror jeg har mye å si. Hadde jeg ikke gjort noe med det nå, så hadde jeg nok ikke klart å bo her i ett år til. Vi blogges, for resten av dagen skal jeg bruke på maling. Haha!

13 kommentarer
    1. Hei jeg er skikkelig stor fan av deg!!!!!! Vi pleier å se på farmen men ikke kjendis farmen men i år så ser jeg på det fordi du er med håper du vinner alt sammen. I Love you 💋💋💋💋💋☁
      💋💋💋💋💋💋
      💋💋☁☁💋💋
      💋💋☁☁💋☁
      💋💋💋💋💋☁
      💋💋☁☁💋💋
      💋💋☁☁💋💋
      💋💋💋💋💋💋
      💋💋💋💋💋☁
      ☁☁☁☁☁☁
      👋👋☁☁👋👋
      👋👋☁☁👋👋
      👋👋☁☁👋👋
      👋👋👋👋👋👋
      ☁👋👋👋👋☁
      ☁☁👋👋☁☁
      ☁☁👋👋☁☁
      ☁☁👋👋☁☁
      ☁☁☁☁☁☁
      💋💋💋💋💋💋
      💋💋💋💋💋💋
      💋💋☁☁☁☁
      💋💋💋💋💋☁
      💋💋💋💋💋☁
      💋💋☁☁☁☁
      💋💋💋💋💋💋
      💋💋💋💋💋💋

    2. Hei! Lurer bare på en ting angående farmen, hvorfor går dere ofte i tykke gensere og mye klær? i sommeren 2018 når det var hetebølger og rekorder i hele norge hehe

    3. Det er gøy med forandringer. Jeg gjorde det ifjor og angrer ikke får å si det sånn men jeg har blanding av gått svart og hvit. Hvis det blir for mye av en farge kan det rommet bli for lyst eller for mørkt

    4. Det kan være kjempe gøy og gjøre en forandring i hjemmet. i fjor gjorde jeg en forandring i hjemmet og jeg elsker det. Det kan kan være er at du ikke har alle møblene i likt farge at du har litt forskjell men heller ikke for mye men blir gøy å se forandringen

    5. Svarte møbler er jo faktisk mer upraktisk, man ser støvet skikkelig godt! Sofaen kan selvfølgelig være mørk, men harde møbler er det faktisk veldig upraktisk med svart. Må jo tørke støv hele tiden. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg