Premiere på Farmen

Herreguud, denne dagen har jeg ventet på i 8 måneder nå. For akkurat 8 måneder siden, så gikk jeg inn på Farmen gården. Jeg ante ikke hva som ventet meg, og for å være ærlig hadde jeg aldri sett noe særlig på Farmen. Jeg kunne likevel ikke si nei til en mulighet som det, for Farmen er jo noe av det sykeste man kan være med på. Ingen kontakt med omverdenen, drive en gård og veldig lite tilgang til mat. Det er jo en sinnsyk ting å være med på, men fyfader så glad jeg er for at jeg takket ja. Jeg hadde riktignok aldri takket ja til det igjen, men jeg angrer ikke et sekund på at jeg ble med.

I dag starter endelig Farmen på TV, og jeg har alledere sett første episode. Jeg synes den første episoden er utrolig morsom, og vi er jo en så fin gjeng. Det blir også veldig gøy å se seg selv for nesten ett år siden. Dette var jo det første programmet jeg var med i etter Paradise Hotel, og mye har skjedd siden den tid. Nå har jeg både gjort Skal Vi Danse og Bloggerne i tillegg, så det blir rart å se på. Jeg skal ærlig si at jeg har vokst ekstremt mye på dette året, og jeg er ikke helt den samme jenta nå- som da jeg kom inn på gården for første gang. Jeg vil si jeg vokste 20 år på å være med på Farmen, for da jeg kom inn der var jeg jo VELDIG “ParadiseMartine”. Jeg gleder meg til å fortelle dere mer om opplevelsen etterhvert, for jeg kan jo ikke innrømme for mye nå. Jeg håper hvertfall dere gleder dere til å følge med, og ikke tenk at jeg er stokkdum. Haha, jeg var veldig skeptisk til alt i starten, og jeg synes det var kjempeskummelt at vi kunne gjøre noe feil med dyrene. Jaja, morsomt blir det!

FÅ MED DERE PREMIEREN KLOKKEN 21.40 PÅ TV2!

7 kommentarer
    1. Du martine…
      Synes du er en fantastisk flott dame med bein i nesen. Stå på og vis verden hvem du er. Ikke mange som har klart det du har gjort❤️

    2. Syns du passe godt der inne og syns du gjør en god figur!❤️Glede mæ til å se videre ka dere får å gjøre der inne😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg