PLANER ENDRET

ANNONSE- MOCKBERG (Vet det er irriterende at det er mye annonse om dagen, men må dessverre merke alt. Da også det at jeg skal ha meetup. Det er ikke sånn at jeg får betalt for alt som er annonse, sånn som dette innlegget. Sorry, men vil ikke ha bot).

Heeei!

Haha, denne dagen gikk jo absolutt ikke som planlagt. Akkurat nå skulle jeg egentlig vært i Bergen, men jeg sitter nå her i Oslo. Vi skulle ta toget i dag tidlig, men fant ut i natt at det ikke lenger var tilgjengelig. Vi fikk derfor litt panikk, i og med at jeg skal ha meetup imorgen. Jeg hadde jo planlagt å ta tog med Aleksander, slik at han skulle slippe å ta det helt alene. Jeg måtte da bestille meg en flybillett til imorgen tidlig, sånn at jeg rekker meetupet jeg skal ha. Imorgen kommer derfor til å bli en ganske stressende dag, for jeg må fikse meg klar før flyet går. Og det går tidlig!! Aleksander skal ta toget, så han er vel fremme når meetupet er ferdig. Heldigvis fikset alt seg! Nå får vi heldigvis noen dager til sammen, og det er jeg glad for.

Nå skal vi kose oss siste dagen her i Oslo, og vi har planer om å bowle. Jeg suger, men samtidig synes jeg det er en morsom ting å gjøre sammen. I tillegg har de så utrolig god mat på det bowlingstedet, og slush!! Dere er enig med meg i at man ikke kan bowle uten slush? Det var så og si høydepunktet med å bowle da jeg var liten. Haha! Etter det skal jeg ta meg en dusj, og så er det rett i seng. Det blir en lang dag imorgen, og jeg må være uthvilt. Bare tanken på at jeg må starte å sminke meg 05.30 stresser meg.

Og forresten, jeg får veldig mange spørsmål om dette meetupet, og derfor tenker jeg å skrive det her en siste gang. Jeg skal altså ha meetup i BergenLagunen senter. Dere kan komme å møte meg i Bjørklundbutikken mellom klokken 14.00 og 16.00. Jeg HÅPER vi sees! Jeg stresser alltid før ting som dette, og jeg håper virkelig noen kommer. Ta med deg venner eller familie, og så skal vi ha det gøy♡ Det vil bli tid til bilder, konkurranser der man kan vinne klokken min og cupcakes. NAM!

12 kommentarer
    1. Jeg kommer med en venninne!❤️
      Vi skal komme en time (!) før så vi kommer oss så langt frem i køen som mulig for å treffe deg❤️😉

      Pass på og ikke gå deg vill da! HAHA det er jo så stort! Og de har nettopp pusset opp!

    2. Jeg skal med en venninne👍Bare lurte på om vi kunne gi gaver og vis hva ønsker du deg❤️Plis svar så for som mulig😍PS er verdens største fan🥰

    3. Jeg skal med en venninne👍Bare lurte på om vi kunne gi gave vis vi kan hva vil du ha❤️PS er din største fan ingen er Støre fan en meg😉🥰

    4. Kan du plis ha flere meetups i bergen?❤️ Jeg har utrolig lyst å møte deg, men skal på kamp akkurat da😭😭

      1. Øm det er ikke noe aldersgrense på city nord..jeg bor selv i Bodø å vet at det er noe tull du finner opp… Du kan ha meet-up i Bodø Martine Lunde elsker deg å håper at du skal ha meet-up i bodø en gang love you!!❤️

    5. Hvor er den sorte skinntoppen din fra som du har på deg på dine seneste Instagram innlegg? Prøvde å spørre deg på Instagram også men null svar 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg