PHOTOSHOOT

Hei fininger!

Nå har jeg akkurat gjort meg ferdig med en del jobb. Jeg dro klokken 08.00 i dag på en photoshoot, deretter spiste jeg med Aleksander, og så var det rett til kontoret mitt for å jobbe mer. Jeg er fortsatt ikke ferdig for dagen, men det begynner å nærme seg. Jeg må få unna en del greier nå, for tiden frem over har jeg ganske liten tid.

Shooten i dag var forresten så gøy! Flinkeste Dajana sto for sminken, og jeg ble så fornøyd. Jeg tror jeg aldri før har fått så mange komplimenter på DM, og det setter jeg så stor pris på. Hva vi tok bilder til er fortsatt hemmelig, men jeg skal love dere at resultatet ble dødsbra!

Nå skal jeg svare på mail, blogge klart innlegg til imorgen og øve litt på noe jeg skal om noen dager. Jeg er egentlig så trøtt, men dette må gjøres.

Hva synes dere forresten om dagens sminke? JEG ELSKER DEN!!

18 kommentarer

Siste innlegg