PÅSKEKOS

Hei fininger!

Nå har jeg endelig kommet meg på en liten påskeferie på hytta, og det er så fint her nå. Herregud, jeg elsker at været er så bra om dagen og håper det holder seg sånn. Hytta er så fin, og ligger rett ved vannet. Så dagene fremover skal jeg tilbringe på terrassen. Jeg skulle nesten ønske pappa hadde hentet båten nå, for det ser så koselig ut med alle båtene på vannet. Jeg dro hvert fall i dag tidlig med broren min og kjæresten hans, og pappa, dama hans og lillesøsteren min var allerede på hytta. Så nå skal vi kose oss skikkelig i noen dager fremover med god mat, masse godteri, spill og bruke masse tid i solen. Vi har akkurat vært på jakt etter påskeegg, og jeg fant selvfølgelig mitt til sist.. Jeg tror muligens at høydepunktet til pappa i påsken er å gjemme påskeegg ute, og at vi skal lete etter det. I år hadde han funnet de sykeste gjemmestedene, så vi holdt på en god stund. Haha! Det han ikke vet er at jeg har kjøpt påskeegg til de også, så nå når jeg avslutter dette innlegget skal de få ta seg en leterunde.

Den lille frøkna her ble veldig glad for påskeegg. Jeg vlogger, så dere skal få se hvordan hun reagerte. Haha, hun er så nydelig!

Chilleklærne er på, og de skal få være på helt til jeg er hjemme igjen.

Se så fint det er her!

Dagen i dag skal brukes på å slappe av, og så skal jeg få med hele gjengen på et spill jeg har tatt med. Jeg elsker å spille spill, og når vi er så mange blir det ekstra gøy. Det eneste kjipe er at vi mangler Aleksander her, noe jeg synes er ganske kjipt. Jeg savner han så mye nå, og skulle virkelig ønske han var her med oss nå. Vi har ikke sett hverandre på en måned, og det er muligens en hel måned til før jeg ser han. Etter denne uken kommer alt å gå i ett, så jeg har ikke tid til Bergen. I tillegg skal jeg reise en del.. Avstandsforhold er noe dritt, og jeg misunner alle dere som har kjæresten i samme by. Jaja, nok klaging. Nå skal jeg gå ut til de andre igjen, og så skal jeg gjemme påskeegg. Pappa forventer nok ikke dette, så jeg gleder meg. Haha!

 

7 kommentarer
    1. Synes du det er rart at det er såå stor aldersforskjell mellom deg og lillesøsteren din? Hva tenkte du når du fikk høre at du skulle bli storesøster? Får selv en søster/bror om noen mnd. Og kommer til å være 18 år da. Synes det er ganske rart.

    2. Håper du har hatt en fin påske Martine 😀 Hva er dine planer for mai? Du har så mange fine og lyse bilder på bloggen.

    3. så snappen din om haier, har du sett 47 meters down? fyf verste, etter det tør ikke jeg å være i noe bur med haier rundt meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg