PARADISE SAVN

Hei dere!

Åh, i går fant jeg en gammel spilleliste på Spotify. Den listen inneholdt alle sangene vi pleide å høre på da vi var i Mexico. Jeg ble seriøst dratt tilbake i tid så fort jeg hørte på disse sangene, og savnet kom med en gang. HERREGUD, jeg savner det å være med på Paradise Hotel. Riktignok tror jeg ikke at jeg ville sjekket inn der i hele to måneder på nytt, men åh.. Jeg vil spole tiden tilbake og oppleve alt på nytt. Paradise Hotel er seriøst det kuleste jeg har vært med på. Alle minnene jeg sitter igjen med, nye vennskap og ikke minst en kjæreste. Den tiden skulle jeg virkelig likt å oppleve på nytt, for den var så fantastisk. Alle festene vi hadde, de dagene vi bare slappet av ved bassenget og ikke minst spillet. Altså, herregud så gøy det var å spille. Jeg er jo en luring, så jeg elsket det.

Og perioden etter. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det en gang. Da vi kom hjem var alle enda i denne boblen, og jeg husker så godt at vi ville henge sammen hele tiden. Kevin, Isabelle og Aleks flyttet inn hos meg og bodde her vel i to-tre uker. Vi festet masse, hang med de andre og fant på så mye gøy. Vi hadde det seriøst så morsomt, og det var som at vi enda var inne på hotellet. Bare at det ikke var kameraer etter oss, og vi turte å slippe oss helt løs.

Det er også sykt at Paradise Hotel er grunnen til alt jeg har gjort de siste årene. Alle mulighetene jeg har fått i ettertid kan jeg takke de for, og at jeg faktisk får holde på med ting jeg elsker. Før Paradise Hotel følte jeg meg ganske lost, men nå i ettertid har jeg hatt de beste årene i mitt liv. Jeg har virkelig alt å takke den fine castingen som tok meg med, og lot meg få muligheten til å være med på Paradise. Helt klart det som jeg sitter igjen med best minner fra. Og det at de klarte å sette meg på hotell med en som er kjæresten min i dag? Det hadde jeg aldri i verden trodd. Haha!

Nå starter jo også en ny sesong, og jeg gleder meg SÅ mye. Jeg er tidenes fan av Paradise, og har sett frem til en ny sesong så lenge nå. Altså, jeg vurderer å søke om å være deltageransvarlig på Paradise. Så mye elsker jeg det programmet, haha! Jeg har hørt rykter om at denne sesongen blir veldig bra, så jeg kan nesten ikke vente. Jeg håper virkelig deltagerne som er med i år nyter tiden fremover, for den er så bra. Jeg kan ærlig si at månedene etter jeg kom hjem er noen av de beste månedene i mitt liv. Alt var så spennende og nytt, og jeg fikk oppleve så mye gøy. På mandag er det premierefest, og jeg gleder meg skikkelig til å dra!

 

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg