PÅ VEI TIL..

Hei dere!

Akkurat nå sitter jeg i bilen og har allerede kjørt i noen timer. Jeg sitter på med Ine, en venninne jeg har hatt i mange år. Vi er på vei til Trondheim fordi Sofie og Morten skal ha innflytningsfest. Jeg har gledet meg til dette så lenge, og er sykt spent på å se leiligheten deres. Jeg har kun sett den på videoer og bilder, og den ser så fin ut! I tillegg gleder jeg meg til å se mer av Trondheim, for sist var jeg der kun et døgn.

Vi skal bo hos Sofie, og imorgen er det tid for fest. Jeg skal innrømme at det har blitt litt mye fest i det siste på grunn av bursdager og mye annet, så etter denne helgen skal jeg ta det ganske rolig. Jeg er hvert fall sykt spent på utelivet i Trondheim, og jeg er helt sikker på at det kommer til å bli veldig gøy. Sofie har alltid snakket om hvor bra Trondheim er, så jeg har ganske høye forventinger.

Vi har fortsatt fire timer igjen, så nå får jeg holde Ine med litt selskap igjen. Vi blogges mer fra Trondheim!

12 kommentarer

Siste innlegg