PÅ MIN TELEFON..

Heyhey!

Da jeg spurte dere om bloggønsker på instagram (Martinelunde), så var det flere som ønsket et innlegg der jeg viser dere innsiden av min telefon. Jeg synes selv sånne innlegg er veldig morsomme å lese, og jeg har vel lagt ut et par sånne selv tidligere. I dag derimot tenkte jeg å vise dere de siste meldingene, facebookchatter, snapchatlogg osv. Jeg håper dere liker innlegget♡

SISTE SAMTALE PÅ MELDINGER

Min siste samtale på meldinger er altså med pappa. Her måtte jeg tegne over noe, rett og slett fordi det er et prosjekt vi jobber på sammen. Samtalen kunne vært juicy, men i og med at jeg måtte tegne over ble den ikke det. Haha!

SISTE FACEBOOKSAMTALE

Siste facebooksamtale er med Aleksander, og ja vi er enda sammen. Jeg får så mye spørsmål om det, i og med at vi ikke har vært med hverandre på lenge. Aleksander er i Bergen om dagen, og vi har ikke sett hverandre på snart en måned. Det er så kjipt at vi bor i forskjellige byer, og jeg savner han ekstremt mye nå. Greit nok at det er viktig å savne kjæresten sin i blant, men nå har jeg savnet han nok. Dette var hvert fall det vi snakket om sist, og igjen- ikke en veldig spennende samtale. Han har spart ut barten sin, og har sendt meg flere bilder av den i dag. Haha!

BESTEVENNER PÅ SNAPCHAT

Mine bestevenner på snapchat er kun venninnene mine, og mamma. Her er finner vi Sofie, Isabelle (nei, vi hater ikke hverandre), Therese, kjæresten til broren min, Raija, Ine, Amanda og mamma. Dette er altså de jeg snapper mest med, og jeg snapper egentlig ganske lite.

SISTE PÅ KAMERARULLEN

Det er en video faktisk, og klarer noen å se hva jeg har gjort? Haha, dere får snart se. Jeg tipper nok de fleste skjønner, og det har vært veeeldig etterspurt. Woop woop!

SAMTALELOGG

Dette er de siste jeg snakket med, men ett nummer måtte jeg tegne over siden det ikke var lagret. Jeg har altså snakket med venner, management og Aleksander. Den jeg har krysset over var en samtale om noen prosjekter fremover, og litt info om det. Jeg er forresten glad i å facetime, haha! Jeg foretrekker å facetime fremfor å ringe vanlig faktisk.

SISTE DM

Siste DM var med venninnen min, Cornelia. Det eneste vi gjør på DM er å sende hverandre morsomme videoer og bilder som dere ser. Vi er veldig interne også, så her sendes det mye rart. Haha!

SISTE NOTAT

Dette notatet er fra bursdagen min, og er en liste over hva jeg skulle huske. Jeg pleier å skrive ned sånne lister, slik at jeg får gjort alt jeg skal. Nå var jo ikke denne dagen den mest hektiske, men det er likevel greit å huske alt man skal. Jeg jobber så mye bedre når jeg vet akkurat hva jeg skal, og pleier ofte å skrive ned slik at jeg har en plan. Det er så lett å glemme ting, og med en liste får jeg gjort alt.

Dette var altså noe av det som er på min telefon. Jeg håper dere likte innlegget, og gjerne fortell meg om dere ønsker mer av dette fremover. Jeg håper alle får en super kveld, også blogges vi senere fininger♡

 

11 kommentarer
      1. Elsket dette blogg innlegge så mye!
        Fint og se at du og Aleks fortsatt se KJ, dere er det søteste pare ever🧡 Når kommer foresten ny yt video (dette r ikke for og mase) E L S K E R deg og Aleksander så mye! Ha en fortsatt Nydelig påske

    1. Hvis den videoen er en YouTube video så tror jeg det er sminker meg som når jeg hva på PH

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg